voor mama's van de 2e, 3e of mischien wel 4e

Ons zoontje Daniël is nu 14 maanden en als zijn broertje of zusje straks komt is hij bijna 21 maanden. Lekker dicht op elkaar dus die twee, dat wilden we ook heel graag!

Ik wilde ook nog eve reageren op p74
Jeetje meid wat ontzettend erg, ik zou niet weten wat ik moet doen als zoiets mij zou overkomen.
Was deze 3e zwangerschap gepland? Het is jullie iig erg gegund.
Mag ik zo brutaal zijn en vragen hoe jullie dochtertje is overleden? Als je hier liever niet over praat snap ik dat ook wel.
Geniet iig van deze zwangerschap.

Liefs daan

Hoi,

Genieten van deze zwangerschap is heel moeilijk en dubbel ivm de angst. Het is verschrikkelijk om  ons dochtertje te hebben verloren en daar kom je ook niet meer bovenop. Het allermooiste wat je hebt word je afgenomen.  Ons meisje  heeft totaal onverwachts een hersenbloeding gekregen wat haar fataal is geworden.(achteraf een aangeboren afwijking).
Deze zwangerschap is gepland en zeer gewenst. Toch weer een klein beetje zon in ons leven en dat van ons zoontje. We hopen dat alles goed mag gaan.

Groetjes

Mijn oudste zoon is 4 en word in Juni 5 mijn 2e zoontje is 2 en word in Juni 3 en mijn dochter is 6 maanden en word in Juli 1 en ik ben eind augustus uitgeteld van ons 4e kindje.

@ P74 > WOW!  
ik heb nu ook een dochtertje van 2jr 3mndn...ik heb er even over nagedacht en mijn maag draaide om! ik kan er niets bij voorstellen. Wat een zware klap.

Wat mooi / goed dat jullie toch (enigzins) verder kunnen en weer zwanger zijn. Voor jullie en iedereen hoop ik het beste. Suc6

Hoi,

In de titel van het topic staat 2e 3e of 4e kindje...maar ik mag als
bijna mama van 5 vast wel reageren

Onze oudste zoon is 8.5.
De 2e zoon is bijna 7.
Onze oudste dochter is 4.
En de jongste dame is    11 maanden.

Een lekker druk gezinnetje dus.

Groetjes Manda

Hoi hoi

Ik heb net zo'n leuk boek binnen gekregenm (had ik besteld bij de ECI)
"mama, wat heb je in je buik" van abby cocvini ISBN: 9789044319453

Zo simpel uitgelegd wat er gebeurd in je buik en mooie platen erbij die je voor je buik kunt houden. Zijn op ware grootte.
Vera is eigenlijk nog een beetje te klein, maar het boek is ook goed bruikbaar bij mij op school.

Vooral voor mama's van kindjes vanaf een jaar of 2-3 tot een jaar of 9 (denk ik) is dit een erg leuk en informatief boek. Het gaat niet over sex. voorlichting maar puur vanaf de bevruchting tot de geboorte.

Het boek kost +/- 11,00

Groetjes Daniela

Terug
Bovenaan