voor mama's van de 2e, 3e of mischien wel 4e

Hoi hoi,

onze dochter is nu 14 maanden en zal bij de geboorte van nr. 2 dan 21 maanden zijn. 1 jaar en 9 maanden dus.
Wij hebben ons huis te koop staan, alleen gaat het op het moment niet erg snel.
Naast de 3 slaapkamers die we hebben, is er ook nog een ruime zolder.
Mocht de verhuizing nog niet inzicht zijn rond de geboorte krijgt onze dochter een mooie nieuwe kinderkamer met een eigen bed + extra veiligheidsrekje zodat ze er niet uit kan kukelen. Is het nu zo dat de verhuizing dan al wel snel gaat gebeuren kopen we voor baby 2 zolang een leuk wiegje en blijft dochter lief op haar eigen kamertje.
En als we dan al verhuist zijn, krijgen onze 2 kindertjes ieder een eigen nieuwe kamer en dochter lief een nieuwe inrichting. Ik kan overigens niet wachten om een mooie meiden kamer voor haar te maken!
Aan p74; wow wat is je verhaal heftig, kon wel janken bij het lezen er van. Je kindje verliezen lijkt mij het ergste wat een mens kan overkomen. Sterkte met alles en hopelijk kan je toch een klein beetje genieten van kindje nr. 3.

Groetjes Gaby

Hoi,

Samuel wordt 11 juni (alweer) 3 jaar.
Ik ben 8 augustus 2009 uitgerekend.
Als ik op 2 augustus beval van deze kleine, scheelt Samuel PRECIES evenveel met zijn broertje/zusje als ik met mijn oudere broer.
Als ik dan ook nog een dochter krijg ;-))

Groetjes,
Danielle

He getsie, ik zie dat ik in mijn berichtje hier boven heb staan; kindje nr. 3
Dat staat bij het terug zien ervan wel erg onbiedig, er moet natuurlijk staan; jullie derde kindje!!

Mijn excuus hier voor!!!

@ mama v vera > wat een geweldig idee dat boek. ik heb hem ook zo`n 2 dagen geleden aangeschaft voor mijn dochtertje van 2,3jr.
Nu lijkt ze het veel beter te snappen voor zover dat nu nog kan. Ze kijkt naar het naveltje en vraagt of dat haar zusje is. (= zij eist een zusje)
Ze weet nu zelfs dat zij ook met de navelstreng aan mama heeft vastgezeten, dan drukt ze haar buik tegen de mijne aan. Erg leuk allemaal.

Hallo!

Ik heb een zoontje (Noah) van 4,5, hij is jarig vlak voor de uitgerekende datum en wordt dan 5. Ik heb ook nog een tweede zoontje van 2 jaar en 2 maanden, hij zal dan 2 jaar en 9 maanden zijn....

enne, dat boek ga ik ook bestelling, klinkt echt leuk!

@joyzie,

Mooi naam van je zoon. Mijn zoontje heet ook Noah. En ik dacht echt dat ik orgineel was, toen we hem verzonnen. hahaha nou, daar ben ik nu wel van teruggekomen. Heel veel kindjes van nu heten zo! Maar wel een mooi naam.

Groetjes

Hallo allemaal,

Ik ben zwanger van mijn 3e kindje. Heb al een dochter van bijna 4 en zoontje van bijna 2.

Gisteren de termijnecho gehad. Daarna vertelde we onze dochter dat er een kindje in mama's buik zat. Ze was verbaasd en heel blij verrast. Je had haar gezichtje moeten zien! Ze vraagt nu steeds of de baby al geboren is en of de baby ook mee mag ergens naar toe. Echt schattig... Ze heeft ook al bedacht dat het een meisje is en ze weet al een naam. Dat bazuint ze nu rond. Leuk dat ze zo bewust mijn zwangerschap mee gaat maken.

Veel groeten,
Spruit3

Terug
Bovenaan