voor marissa van mick...

A

Anoniem

Guest
hoi marissa...

vond je het ook zo gaaf in de dierentuin.
op die olifant zitten is leuk he!
en heb je ook pannekoeken gegeten?
ik heb van het weekend poffertjes gehad van papa en mama en dat vond ik heel erg lekker,en ik ben naar het strand geweest dat was leuk... achter mijn bal aan rennen en in het water lopen met mijn regenlaarzen aan.
en ik heb gezwommen...voor het eerst met bandjes om..dus ik ging niet koppie onder als ik viel,er was een hele grote clown,vond hem eerst wel eng maar toen mama me optilde en op zijn neus drukte moest ik heel hard lachen.
oh ja en ik ben van de glijbaan geweest(babyglijbaan hoor).

slaap lekker en een kusje van mij voor jou...

Hoi Mick,

Wat lief dat je speciaal voor mij een berichtje maakt.
Ik vond de dierentuin echt heel erg leuk. Mama had een centje in de olifant gedaan, toen ging hij schommelen, dat vond ik heel leuk. Mama had verteld dat jij ook vaak in de dierentuin bent maar juist die dag niet, dat vond ik wel heel jammer. Maar jij hebt ook leuke dingen gedaan. Ik vind mijn bal ook zo ontzettend leuk, bij babyzwemmen mag ik ook met de bal spelen in het water maar ik ben nog nooit bij het strand geweest. Het was vast leuk om lekker in het water te stappen met je laarzen. En ik was net als jij ook van de glijbaan geweest maar dan in de dierentuin. Dat is wel heel erg leuk he glijden. Mama wil volgende zomer een glijbaan voor mij kopen voor in de tuin dan kan ik daar lekker glijden. Misschien mag jij van je mama dan ook wel komen spelen.

Een hele dikke kus terug van mij

xxx Marissa

Leuk he van de glijbaan af.
Het was voor mij ook de eerste keer op het strand,ik vond het wel even vreemd dat natte zand,ben al wel in de duinen geweest maar dit voelde anders!
het spetteren in het water vond ik heel erg leuk!ik heb lekker mama nat gemaakt.
Gelukkig kreeg ik wel andere kleren aan erna want ik heb mezelf ook daarbij nat gemaakt maar ik vond het erg leuk.
Er waren heel veel honden op het strand die naar mij toe kwamen!zoveel heb ik er nog nooit gezien ze waren van   stichting blindegeleiden hond.
Een knuffel van mij.      
Ik ga nu lekker slapen.

Hoi Mick,

Leuk is dat he mama nat maken, ik mag dat altijd met babyzwemmen. Zit jij ook op babyzwemmen met je mama? Wel fijn dat papa en mama droge kleren mee hadden voor je, dan krijg je ook geen koude billen . Ik mocht net lekker met mama naar de stad. Ik heb een echt ringetje gekregen van mama van zilver. Nu ben ik een heel deftig meisje zegt mama. Vind jij het ook zo leuk als je kado's krijgt? Ik had van mama gehoord dat je kleine hondje gister is overleden. Ik vond dat zo zielig voor jou en je mama. Ik geef je dan ook een hele dikke knuffel en hoop dat je niet al te verdrietig bent. Geef mama maar een extra dikke kus want die is heel erg verdrietig. Ik ga nu zo lekker avond eten. Ik denk dat ik nuggets krijg van mama en daarna nog een potje. Wat ga jij eten?

dikke knuffel xx Marissa

hoi hoi ,
nee ik zit niet met mama op zwemmen,wij gaan wel zo af en toe naar het zwembad en dat vind ik ook erg leuk.
cadeau's krijgen vind ik erg leuk en krijg ik best vaak van papa en mama en van de opa's en oma.
mama is heel verdrietig maar gelukkig moet ze om mij lachen.. ik haal weer de gekste dingen uit!
papa is gelukkig ook thuis.
we hebben vanmiddag boy op gehaald en mama heeft een mooi plekje voor hem gemaakt.
ze zitten nu te denken voor een nieuwe pup,voor teddy.
dat vind ik wel heel leuk!! papa en mama denk ik ook wel ook al zal het verdriet om boy niet minder worden.
ik heb een potje gekregen maar wilde niet echt eten ik mag iets langer opblijven denk ik want normaal heb ik mijn slaapzakje al aan,papa en mama gaan zo patatje eten en ik zal vast ook wel wat krijgen...
alvast slaap lekker...
kusje

Hoi Mick,

Ik heb toch geen nuggets gekregen want ik was onderweg naar de snackbar al in slaap gevallen. En nou heb ik ze gemist. Maar ik mag vanavond wel samen met papa een waterijsje eten, dat is ook heel erg lekker. Stoer dat jij langer op mag blijven, dat is kei leuk he. Ik ben een beetje een rare zegt mama, ik ga pas om 22.30 naar bed elke dag maar slaap dan wel door tot 09.30. Dat vind mama dan wel weer lekker zegt ze.
Ik vind het zo verdrietig van je lieve hondje. Fijn dat hij nu wel weer bij jullie is en een speciaal plekje heeft gekregen. En een nieuwe pup is wel super leuk hoor. Natuurlijk vervangt hij Boy niet, maar voor Teddy is het wel leuk om weer iemand te hebben om mee te spelen. Lief van je dat jij je mama afleidt. Dat maakt het allemaal net iets makkelijker voor haar. Ik heb geen huisdieren. Vlak voor ik kwam hadden papa en mama katten maar die waren weg toen ik kwam. Papa en mama vingen dan hele jonge kittens op die gedumpt waren en zorgden voor ze tot ze oud genoeg waren om naar een gezin te gaan. Maar omdat ik er nu ben kunnen ze dat niet meer doen. Papa heeft wel beloofd dat als het weer warm gaat worden ik een konijntje in de tuin krijg. Dat lijkt me heel erg leuk. Dan mag ik die aaien. Heb jij behalve de hondjes nog andere dieren?
Ik ga over een uurtje deal or no deal kijken, dat vind ik heel erg leuk. Dan ga ik altijd mee dansen en klappen.
Ik wens jou alvast welterusten en geniet nog van je frietjes

xxx Marissa

een waterijsje is heel lekker...ik heb wel wat patatjes gekregen.
waren erg lekker...
ik heb zeker geluk dat ik op mag blijven,maar ik moest wel zo gaan slapen zegt mama.
wel lekker dat jij uitslaapt,ik slaap tegenwoordig ook uit,en dan ga ik nog lief spelen in bed totdat mama of papa mij komt halen.
ik heb ook deal or no deal gekeken leuk is dat he.
ik vind muziek ook heel erg leuk lekker dansen en klappen..
bedankt voor je knuffel je krijgt een dikke knuffel terug.. ik moet nu naar bed zegt mama... tot morgen...
kusje

Terug
Bovenaan