voor marissa van mick...

hoi linda.
wat lief dat jullie katjes opvingen.
was ik net vergeten te schrijven.
ik heb net met je geprobeerd te kwekken op hyves misschien komt dat nog wel een keer of lukt dat nog.
bedankt voor je lieve berichten.
xx chan

Hoi Chantal,

Hier staat de computer bijna de hele dag aan en Hyves dus ook. Maar ik zit er niet vaak ook de hele tijd achter. Ik hoop je snel een keer te treffen. Lijkt me gezellig. Ik hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen

liefs Linda

hier staat de laptop ook bijna heel de dag aan.
leuk dat we even gekwekt hebben..

zoals je weet waren wij aan het denken en bezig met een tweede kindje.
we hebben besloten om eerst   te gaan kijken voor een nieuwe pup en als dat allemaal goed gaat en zinnelijk is enzo weer te gaan voor een tweede...

ik ga zo mijn bedje opzoeken..
slaap lekker alvast en we "spreken" elkaar vast morgen weer...
xx

Hoi Chantal,

Spannend dat jullie nu eerst voor een hondje gaan. Ik hoop dat jullie een leuk en lief hondje vinden. En daarna kunne jullie dan weer verder met de gezinsuitbreiding. Allemaal leuke en spannende dingen achter elkaar. Met het zoeken naar een nieuwe pup zijn je gedachten ook een beetje afgeleid. Ik hoop dat je vannacht hebt kunnen slapen. Ik zat al om 06.00 uur beneden met mijn man. Hij gaat om 07.00 uur naar zijn werk en als ik dan toch al wakker ben dan ga ik vaak gezellig naar beneden. Gelukkig gebeurd dat niet al te vaak . Marissa ligt nog wel lekker te slapen. Ik moet zo even een uurtje weg en dan komen Opa en Oma voor Marissa zorgen. Dat vindt ze altijd heel gezellig alleen vertikt ze het om een fles van iemand anders aan te nemen dan van mij. Ik moet haar dus om 08.30 wakker gaan maken zodat ze haar pap op heeft voor ze komen. En dan vanmiddag even wandelen denk ik. Zondag komt K3 naar Eindhoven voor hun 10 jarig jubileum. Daar gaan we overdag wel even naar toe, er is dan van alles te doen voor de kinderen. Vanaf 18.00 treedt K3 dan ook op maar daar gaan we niet naar toe, ze verwachten minimaal 20.000 mensen en dat vind ik veel te druk voor zo'n klein meisje. Gaan jullie nog iets leuk doen van het weekend?

groetjes Linda

goedemorgen...
ik heb redelijk geslapen,mick was wat overstuur dus die hebben we bij ons genomen(wel in eigen bed)
net even wat in het huishouden gedaan en zo boodschappen doen.
wij hebben iet veel plannen.
zaterdag gaat mijn vriend voetballen en zondag helemaal niks.misschien naar de duinen met de hond.

ik ga er ook vaak uit als mijn vriend eruit moet.
gezellig nog samen een bak koffie drinken!
en meestal begin ik dan wat in huis te rommelen zodat ik lekker kon wandelen en spelen met mick en de honden.

ik ga nu boodschappen doen! en daarna gaat mick alweer slapen...
xx

Hoi Chantal,

Jammer dat Mick nu onrustig was en je dus toch nog niet hebt kunnen slapen. Ik ben vanmiddag met Marissa gaan slapen en we hebben heerlijk 2 uur geslapen samen. Zo ontzettend fijn. Vanavond lekker pannenkoeken gebakken. Marissa vindt die zo ontzettend lekker dat we nu elke week wel een keer pannenkoeken eten. Voordat ze kwam aten we die misschien maar 2 keer per jaar. Maar wij vinden ze ook wel lekker.
Marissa heeft haar eerste bloedje opgelopen vandaag. En nog wel door mij, zo zielig. Ik wilde haar oppakken en toen kwam mijn nagel in haar kin, daar heeft ze nu een stukje kapotte huid met bloed. Voel me helemaal schuldig. Gelukkig huilde ze niet al te hard.
Nu nog een lekkere relaxte avond voor de boeg met voetbal kijken. We hebben Eredivisie Live en kunnen dus alle wedstrijden zien. Echt heerlijk!   Nou ik hoop dat Mick vanavond ook goed slaapt en jij ook een beetje rust krijgt.

xxx

goedemorgen.
gisteren niet veel achter de computer gezeten.
nieuwe was machine kwam en ik ben naar het zkh geweest voor oma(die ligt sinds zondag op de ic)dus het kwam er niet van.

hier ligt iedereen nog te slapen,dus nu even tijd voor mezelf.

gelukkig heet marissa niet veel last gehad van haar wondje.je kon er niks aan doen maar toch heb je een rot gevoel.maar het was gelukkig snel over.
dat vind ik met mick,en misschien alle kindjes,als mick zoch stoot en hij heeft echt piujn dan is het niet zo lang dat hij huilt,ook met zijn prikjes.
de vorige keer viel hij op zijn gezichtje buiten en bloedde zijn neusje heel even huilen bij mama zitten en het was over..(mama nog geschrokken en mick wou alweer wat anders gaan doen!)

vandaag gaan we voor een nieuw hondje kijken,ben benieuwd of hij gelijk mee mag! hij is nu 9 wkn oud.
wij denken dat het voor tedy heel erg goed zal zijn normaal speelde hij altijd en nu is hij was rustig(ze speelde natuurlijk samen)
en voor ons ook goed.voel me wel schuldog naar boy toe of het niet te snel is maar voor ons is het denk ik wel goed.
snap je hem nog!?

ik ga alvast koffie en een stokbroodje in de oven doen.
je hoort no g van me vandaag..(elf uur gaan we kijken)
xxx
een een knuffel aan marissa van mick

Hoi Chantal,

Ik zit al de hele ochtend aan jullie te denken. Ik ben zo benieuwd of jullie een nieuw hondje hebben en of hij al mee naar huis mag. Lijkt me wel erg fijn voor jullie en voor Teddy. En zo kunnen Mick en het nieuwe hondje ook goed aan elkaar wennen. Nu zijn ze allebei nog jong.
Vervelend dat je Oma in het ziekenhuis ligt. De IC dat klintk niet goed. Gaat het ondertussen al wel weer wat beter met haar?
Gisteren kregen we om 21.30 nog bezoek. Vrienden van ons die een dochter hebben die 3 dagen jonger is dan Marissa. Ze had speelgoed van Marissa vast en Maris wilde het zo graag terug dat ze zomaar twee losse stapjes deed. Toen was ze al bij het meisje dus ik weet niet of ze er anders meer had gedaan maar ik was helemaal trots. Mijn man is er nog niet zo van onder de indruk, hij vindt het meer toeval, maar ik vond het super knap.
Nou ben erg benieuwd naar je verhaal over de nieuwe hond. Ik hoor het nog wel van je

groetjes Linda

Terug
Bovenaan