voor marissa van mick...

hoi hoi
heel snel een berocht van hier.. we hebben er een!!! en hij is al thuis..
ik zal gauw een foto laten zien en een langer bericht sturen...krijg nu "kraambezoek"
het is wel even moeilijk maar wel heel leuk... de naam denken we rocky....

wat goed van marissa!!! wat kan je toch trots zijn op je kindje dan he...tot snel..
xxx

Wat ontzettend gaaf!!! Ik ben echt zo ontzettend benieuwd naar jullie nieuwe aanwinst. Geniet er gewoon van he meid. Het betekend echt niet dat je Boy zomaar vergeet hoor. Ik hoor snel van je hoe het allemaal gaat.

groetjes Linda

zo even de tijd!
wat een drukte haha...(maar wel heel leuk)
de eerste nacht is heel goed gegaan! we hebben de bench bij ons op de slaapkamer gezet,we gingen om ong 12uur naar bed en hij heeft heel even gepiept.om 5 uur werd hij van de andere hond wakker en ben ik naar beneden gegaan.. naar buiten en gelijk ging hij plassen,even wat brokken gegeten en gedronken en hup weer "naar bed"tot 8 uur... mick werd lekker pas om half 9 wakker dusdat ging helemaal goed...
teddy moet er nog wel aan wennen..(teddy was altijd de drukste hond dus het is wel even gek voor hem om nu achterop gezeten te worden!)maar we nemen alle tijd en we wachten af...

en heeft marissa nog los gelopen?
als ze het eenmaal door hebben gaat het steeds vaker..
mick deed het ook ineens toen een paar dagen niet en binnen twee weken zag je dat hij het echt door had!
zo gaaf om te zien.
wat gaat het dan allemaal snel!!

zijn jullie gisteren naar k3 geweest?
was het gezellig? zal wel heel druk geweest zijn of viel het wel mee?
vanmiddag gaan we denk ik even lekker naar buiten,voor de rest een rustig dagje..
een knuffel aan marissa...

Hoihoi,

Wat fijn dat het de eerste nacht zo goed is gegaan. Dat is wel heel erg fijn. En ik denk dat Teddy zo gewend is hoor. Wat vindt Mick van de nieuwe huisgenoot? Wat voor hondje is het eigenlijk? Ik vind ze zo ontzettend schattig!
Marissa heeft nog een keer los gestaan en nog 1 keer twee stapjes gedaan. Ik denk ook dat het nu niet meer lang zal duren. Marissa is de hele dan aan het zingen. Zo ontzettend gezellig. Oma is vrijdag geweest en daar heeft ze het liedje volgens mij van geleerd. Ik heb het gefilmd want het is echt schattig.
K3 was vanochtend. Ik heb de foto's geplaatst op het forum. Echt helemaal leuk. Ik ben zelf enorme K3 fan, en nu ik ook een dochter heb is dat natuurlijk extra leuk. Ik hoop dat ze nog even doorgaan samen zodat ik volgend jaar naar een concert van ze kan met Marissa.
Jullie nog even lekker aan de wandel. Mag de nieuwe hond dan al mee, of moet hij eerst zijn prikjes nog? Gaan jullie dan naar de Soesterduinen? Daar hebben wij vroeger veel gewandeld. Mijn familie van mijn vaders kant wonene allemaal in Soest. Het zijn echte Soesternaren. Komen jullie ook echt uit Soest of zijn jullie daar alleen gaan wonen? Nou ik ga de rest van de middag voetbal kijken en met Marissa spelen. Gelukkig vindt zij voetbal ook leuk dus ze zit nu voor de tv in de kinderstoel een krentenbol te eten. Jullie een hele fijne middag

dikke knuffel van Marissa

xx Linda

hoi hoi
wat een geweldig filmpje van marissa..
en leuke foto's van vanmorgen...

mick gind ook mee doen toen ik het liet zien..
mick is niet zo met rocky bezig..alleen als hij is de benche zit loopt hij er heen maardan halen we hem weg.. hij aait hem wel af en toe maar is voor de rest heel rustig.

morgen sta ik er alleen voor met het gezinnetje dus ben heel benieuwd,mijn papa moet morgen naar het ziekenhuis dus het is een spannende dag.

ik ga zo lekker met teddy op de bank   en gooisevrouwen kijken...
xxx

Terug
Bovenaan