voor Mickey en Niekje

Ach Niek, wat vreselijk jammer dat je bent gaan bloeden!!!! Is het inmiddels al doorgezet? He meid, wat een teleurstelling voor jullie, het leek allemaal zo positief. Ik geef je een hele dikke knuffel en denk aan je, oke??
Ga iets leuks doen met je lief en ik hoop dat je gauw weer nieuwe moed kunt verzamelen voor een nieuwe poging.

kus Mickey

Hoi meiden.
Pfff heb echt mijn dag niet vandaag...
Voel me zo k#t! De duivels willen ook al niet echt door zetten, alleen maar oud bloedverlies en ik blijf zo moe, voel me net een dwijl....
Dadelijk gaan werken maar heb er eigenlijk helmaal de puf niet voor.
Het ergste is nog dat ik me zelf gek blijf maken, wat als het nu niet door zet??? Maar natuurlijk doet het dat wel, alleen op de een of andere manier wil het mijn koppie niet in.Mijn manneke was natuurlijk ook super teleurgesteld, we hadden samen zo'n goede hoop, en nu is alles weer weg   en moeten we weer van vooraf aan beginnen . Gezellig met zo'n depri vrouw!!!

Het doet me allemaal nog meer pijn als ik hier op het forum maar telkens zie dat er van ons ''clubje'' van de oudere garde  niemand eindelijk eens mag gaan vertrekken. Waarom wij niet en telkens andere wel????? Het is zo oneerlijk!!

nou sorry   voor mijn gezellige berichtje maar moest het ff kwijt.

Nou meiden ik ga weer verder met duimen voor ons alle  en ga mijn best doen om een gezellig koppie voor mijn collega's op te zetten...pffff

X Niekje

Lieve Niekepiek,

Waarom doe je geen test meid, het kan theoretisch gezien toch ook positief zijn????
Bij mij was het vorig weekend ook vaag hoor, begon ook 2 dagen beetje bloed. Maar goed ik hoooooop voor jou op een wonder!!!

xxxx Mickey

Hoi Niekje,

Ik reageer even mee als jullie het niet erg vinden.

Balen voor je,  zeg!
Ik had ook gehoopt dat er na mijn pauze minder van de oude garde zouden zijn.
Helaas.
Heel veel sterkte met hoe je je voelt (klinkt zo herkenbaar helaas)

Liefs, Belle

Hoi meiden

bedankt voor jullie reactie's.
Gelukkig gaat het nu alweer een stuk beter. werken heeft me toch wel weer
'goed gedaan. De duivels hebben nog steeds niet echt doorgezet, daar wordt ik ook een beetje simpel van.
Ik heb er idd aan zitten denken om een test te doen maar we hadden ons voorgenomen om pas voor het weekend te testen. Ik wil zowiezo toch een test doen voor ik weer met de clomid begin dus wacht nog maar even.
Ik vind het wel vervelend tellen wanneer ik nu zal beginnen aangezien ik niet weet of vandaag al echt als dag 1 telt. Het is meer oud bloed maar ook een beetje nieuw soms maar alleen maar heel weinig. nou goed ik kan van dag 3 tot en met 5 starten dus als ik midden in begin is het altijd goed.

Ik laat wel weten als ik getest heb.... al kan ik me niet voorstellen dat ie positief zal zijn hoor...dan zou ik wel heel vreemd opkijken nu... :)

Nou veel succes allemaal en hopelijk tot snel.

x Niekje

Hoi Peet, Niekje en Mickey

Ik wil jullie een hart onder de riem steken en dat ik snel heel positief nieuws van jullie lees. We zitten nu wel lang genoeg hier, het wordt tijd om er een positief eind aan te maken
Nog een kleine 2 maanden en dan zijn mijn man en ik aan het wandelen op Malta, daar moet  ik toch wel heel veel energie opdoen.

Liefs

Lydia

Dank je Lydia, hetzelfde geldt natuurlijk voor jou!!!!

He Belle, ben je er weer?

Niekepiek, hoe gaat het met je? En met jou Peet? Hier alles oke, nog ff en we moeten weer aan de klus hahahaha, mwah, dat vind ik niet het minste gedeelte van het hele zwanger worden gebeuren hoor!!
Hoewel haha die verplichte nummertjes zijn niet altijd even leuk, maar voor mannetje lastiger dan voor mij....

tot gauw
xx Mickey

Terug
Bovenaan