voor Mickey en Niekje

hee meissies,

Hier ben ik weer ff....

Niek hoe is het met je? Heb een paar dagen niet gelezen en hoopte goed nieuws van je te horen, maar volgens mij heb je nog steeds geen zekerheid... Ooooooooo meid wat zou het mooi zijn!!!

Mick... lees mijn reactie op jouw topic. Denk aan je!!!

Lydia.... voor jou ook alle succes en geluk! Hopelijk vind je ergens een zakje met veel geluk als je aan het wandelen bent.... Ik gun het je van harte!

Belle.... ook weer welkom hier! Hopelijk voor jou ook een van de laatste ronden dat je hier moet schrijven... Duim ook voor jou!

Voor mij vandaag een rot dag (eigenlijk rotweek) omdat nu de uitgerekende datum van de twins was... Speelt toch veel door mijn koppie!. over een uurtje naar het ziekenhuis voor de eerste follikelmeting. Ben benieuwd of er uberhaupt iets wil groeien op deze dosering.
Ik laat het jullie weten!

Liefs en tot snel allemaal weer

mama Peet

Hoi meiden.

Peetje ik ben heel benieuwd wat ze zeggen in het ziekenhuis. ik hoop dat er al iets vol op in de groei is. Zou wel super zijn.
Verder een moeilijke week voor jou en Mick. Heb vaak aan jullie moeten denken deze week. heb ook op het andere toppic van Mick gegereageerd dat ik met jullie mee leef en ik hoop echt zo dat het nu allemaal de goede kant op mag gaan.
Ik had je idd al een paar daagjes gemist maar dacht al dat je even wat tijd nodig had. het is ook allemaal niet niks.
Meiden jullie zijn echt super meiden en ik ben heel blij dat ik jullie hier heb leren kennen :) Ik hoop alleen dat we nu snel met zijn alle verder mogen....

hier hebben de duiveltjes eindelijk goed doorgezet en start ik morgen weer met de clomid.
Op naar de volgende ronde. We gaan dan wel redelijk gelijk op met zijn alle....

Spreek jullie snel weer.

xxx Niekje

hoi hoi,

hier ben ik weer

He niek... vervelend zeg... ik had zo gehoopt....

Bij mij nog weinig groei.
Zondag weer terug...
Ben benieuwd...
ik spuit dus nog ff vrolijk door!

Enne... om mijn offday een beetje door te komen heb ik flink geshopt na mijn ziekenhuis bezoek....
Wat een troost geeft shoppen toch...

Liefs,
Peet

Hoi meiden

Vanavond toch maar even een testje gedaan voor we morgen weer met de clomid beginnen. hij was negatief maar had ook niet anders verwacht maar wilde toch het zekere voor het onzekere nemen door dat ik geen controle krijg nu.

Nou zijn jullie ook weer op de hoogte :)

groetjes van mij

hoi meiden,

hoe gaat het met jullie allemaal?

Niekje alweer druk met de clomidjes... Ik hoop zo dat het gaat werken deze keer.

Mickey, hoe gaat het met jou? Ben je de afgelopen dagen een beetje door kunnen komen? Heb veel aan je gedacht... Weet wat je voelt!

Alle andere meiden.... met jullie alles ook oke?

Hier gaat alles wel goed.
Heb echt bijna geen bijwerkingen van de puregon. Ben alleen vreselijk moe.
Je kunt me echt soms bij elkaar vegen....
Maar goed... We gaan er voor.
Jammergenoeg nog weinig te zien afgelopen donderdag, maar morgenvroeg mag ik weer terug voor een follikelmeting.
En de afspraak voor dinsdag staat ook al. Dan gelukkig ook bij mijn eigen gynaecoloog.
Als er morgen nog niet veel te zien is, zal ik toch eens vragen of de dosering niet omhoog kan... Naar mijn idee komt er niet veel op 50 eenheden bij mij....
Maar goed... we wachten morgen eerst maar eens af.

Ga nu mijn huisje poetsen en een wasje wegwerken, want dat moet helaas ook gebeuren!

Tot snel allemaal.

Liefs,
Peet

Heej Meiden,

Ik ben er nog wel hoor.... ele dag wel eventjes... Heb alleen niet zoveel nieuws te melden... Ik heb morgen mijn eisprong, dus we zijn druk aan het klussen tussen werk en andere bezigheden door hahahaha

Op de valreep ben ik toch eens gaan temperaturen, maar ik had alweer geplast vanmorgen voor ik eraan dacht te gaan temperaturen, ik ben 's ochtends niet zo helder...
37.2, best hoog vond ik, maar ja nog geen vergelijkingsmateriaal, dus kan er niks van zeggen. Gaat je temp pas omhoog als je je eisprong hebt of een paar dagen daarvoor ook al? MIjn gyn. vindt temperaturen niet nodig, ze zegt dat je toch altijd te laat bent ofzo en dat we met de clomid ook wel een beeld hebben van wanneer mijn eisprong is. Enige is dat je misschien eerder weet of je zwanger bent als je temp hoog blijft???

Verder gaat het momenteel wel ff goed met me, al een paar goede dagen, heb veel afleiding en dat scheelt een stuk. Ik moet zo weer aan het werk. Ga nog eventjes snel een wasje vouwen en dan weer die kant op.

fijne dag nog voor jullie en tot gauw

xx Mickey

Terug
Bovenaan