voor miena

A

Anoniem

Guest
Hoi Miena,

ik ben ook 32 en heb ook een kind van 2 jaar een zoontje.
En we zijn al een tijdje bezig om zwanger te worden
zit nu in ronde 9 en heb pas m`n eisprong gehad
dus het is nu weer wachten...

Liefs Linda.

Lieve Linda !
Dat is ook toevallig zeg.
Hoe lang duurde het voordat je zwanger raakte van de 1e?
Bij ons dus 1 1/2 jaar, hoop toch dat het dit keer eerder lukt, maar ga er niet van uit.
We doen het ook rustig aan. Toen onze dochter geboren was hebben we tegen elkaar gezegt dat we +/- 4 jaar tussen haar en de volgende een mooie tijd vinden.
En ja toch begint het te kribbelen en.....als het wel weer 1 1/2 jaar duurt.
Veel succes hoop voor je dat je snel zwanger bent, dat het deze ronde raak is.
Wat een spanning brengt het elke maand weer met zich mee he?

Liefs  van Miena!

quote: Miena reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-04-2006 20:00:57'));

Lieve Linda !
Bij ons dus 1 1/2 jaar, hoop toch dat het dit keer eerder lukt, maar ga er niet van uit.
We doen het ook rustig aan. Toen onze dochter geboren was hebben we tegen elkaar gezegt dat we +/- 4 jaar tussen haar en de volgende een mooie tijd vinden.

Liefs  van Miena!

Hoi miena,

hahaha dat is leuk dat je dat vraagt (of ik snel zwanger was)
Ja echt super snel.. (Mijn man is internationaal vrachtwagen chaufeur)
toen ik hem heb leren kennen ben ik drie maanden met hem meegeweest op de vrachtwagen naar frankrijk (en in de weekenden thuis) en ik moest op een woensdag ongi worden dat weet ik nog als de dag  van gisteren maar er gebeude maar niets. Vrijdags thuis mijn ma had het meteen in de gaten dat er iets was en moest de volgende dag een test doen.. En ja hoor ik was zwanger terwijl ik aan de pil was en iedereen was blij voor ons en dat hadden we niet verwacht omdat we pas drie maanden samen waren dus toen snel een huis gekocht en een jaar later 16 sept. 2005 getrouwd en ons zoontje was toen 18 maanden en nu aan het klussen voor een 2e.. Wat een verhaal of niet? was best wel lachen... en ja wat een spanning weer kan niet wachten moet nog twee weken wachten heb 5 mei mijn NOD.. En jij?

Liefs Linda

quote: Miena reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-04-2006 20:00:57'));

Lieve Linda !

Liefs  van Miena!

Hoi miena,

hahaha dat is leuk dat je dat vraagt (of ik snel zwanger was)
Ja echt super snel.. (Mijn man is internationaal vrachtwagen chaufeur)
toen ik hem heb leren kennen ben ik drie maanden met hem meegeweest op de vrachtwagen naar frankrijk (en in de weekenden thuis) en ik moest op een woensdag ongi worden dat weet ik nog als de dag  van gisteren maar er gebeude maar niets. Vrijdags thuis mijn ma had het meteen in de gaten dat er iets was en moest de volgende dag een test doen.. En ja hoor ik was zwanger terwijl ik aan de pil was en iedereen was blij voor ons en dat hadden we niet verwacht omdat we pas drie maanden samen waren dus toen snel een huis gekocht en een jaar later 16 sept. 2005 getrouwd en ons zoontje was toen 18 maanden en nu aan het klussen voor een 2e.. Wat een verhaal of niet? was best wel lachen... en ja wat een spanning weer kan niet wachten moet nog twee weken wachten heb 5 mei mijn NOD.. En jij?

Liefs Linda

Lieve Linda !        
Ha, zeker een verhaal zeg.
valt wel even tegen voor jullie zeker,  dat het nu wat langer duurt.
Wij zitten net in ronde 2 dus hebben nog even te gaan.
Waarneer precies mijn NOD is weet ik niet.
De eerste ronde had ik een cyclus van 42 dagen. Hij word wel steeds korter (Als ik uitga van de vorrige keer). Na een half jaar had ik een regelmatige cyclus.
Ga nu maar weer van een cyclus van 42 dagen uit. Als ik dan nog niet ongi ben dan ga ik testen. Dat word dan 9 mei, duurt dus nog even.
Waar kom je eigenlijk vandaan?
Wij wonen in Noord-Holland, vlak bij Enkhuizen.

Liefs van Miena !

quote: Miena reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-04-2006 22:06:37'));

Lieve Linda !        
Ha, zeker een verhaal zeg.
valt wel even tegen voor jullie zeker,  dat het nu wat langer duurt.
Wij zitten net in ronde 2 dus hebben nog even te gaan.
Waarneer precies mijn NOD is weet ik niet.
De eerste ronde had ik een cyclus van 42 dagen. Hij word wel steeds korter (Als ik uitga van de vorrige keer). Na een half jaar had ik een regelmatige cyclus.
Ga nu maar weer van een cyclus van 42 dagen uit. Als ik dan nog niet ongi ben dan ga ik testen. Dat word dan 9 mei, duurt dus nog even.
Waar kom je eigenlijk vandaan?
Wij wonen in Noord-Holland, vlak bij Enkhuizen.

Liefs van Miena !

Lieve Miena,

Ja dat kan je wel zeggen dat het lang duurt.Daar was ik ook niet van uit gegaan
dus echt een zware tegen valler maar we geven niet op jordy (onze zoon) zal een broertje/zusje krijgen hoe lang het ook duurt...
En jij 9 mei je NOD? ik hoop ook voor jou dat het weg blijft..
Wij wonen in overijssel in almelo om presies te zijn..
We blijven voor je

Liefs Linda

Lieve Linda !
In princiepe zou ik 25 april mijn NOD moeten hebben, maar omdat ik maar van een cyclus van 42 dagen uitga hou ik het op 9 mei.
Ha, dan schelen we niet zo erg veel na elkaar.
Nou zal natuurlijk aan je denken.

Goh, je bent zwanger geworden ondanks dat je nog aan de pil was, dat hoor je toch ook bijna niet. Was je niet geschrokken en verbaasd met de uitslag van de test.

Zo zie je maar hoe raar het kan gaan, nu gaan jullie bewust voor een kindje en wil het niet vlotten. Wat tegenstrijdig he?

Nou succes met het zwanger worden, ik hoop dat ik snel hoor dat het je gelukt is, zal ook voor jou

LIefs van Miena.

p.s. Als je het leuk vind dan wil ik ook wel met je chatten via de msn. Ik hoor het wel.

quote: Miena reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-04-2006 12:52:06'));

Lieve Linda !
In princiepe zou ik 25 april mijn NOD moeten hebben, maar omdat ik maar van een cyclus van 42 dagen uitga hou ik het op 9 mei.
Ha, dan schelen we niet zo erg veel na elkaar. Dat is best wel leuk straks zijn we gelijk zwanger lijkt me best wel gaaf...
Nou zal natuurlijk aan je denken. Ik ook aan jou..

Goh, je bent zwanger geworden ondanks dat je nog aan de pil was, dat hoor je toch ook bijna niet.
Was je niet geschrokken en verbaasd met de uitslag van de test.  Ja echt wel we hadden het niet verwacht maar vonden het echt niet erg omdat mijn man toen 30 was en ik 29 dus wel een leuke leeftijd en ik had altijd tegen m'n schoonzusje gezegt: voor m'n 30e ben ik mamma en dat vertelde ze me toen meteen weer en moesten er toen ook heel hart om lachen(kun je wel nagaan) en iedereen reageerde ook zo leuk en m'n pa moest huilen. En ik ben de hele zwangerschap heel ziek geweest was echt niet te genieten ben toen ook niet meer met mijn man mee geweest op de vrachtwagen en dat vonden we niet leuk maar de naam waren we met 10 min. uit hahahahaha.....

Zo zie je maar hoe raar het kan gaan, nu gaan jullie bewust voor een kindje en wil het niet vlotten. Wat tegenstrijdig he? Ja dat kun je wel zeggen. En daar balen we ook aardig van en het klussen kan ook alleen maar in het weekend dus dat is minder. Maar we geven het niet op

Nou succes met het zwanger worden, ik hoop dat ik snel hoor dat het je gelukt is, zal ook voor jou     Ik ook voor jou... heb heel veel last van m'n tepels dus misschien is het wel raak ik moet maar weer afwachten...

LIefs van Miena.

p.s. Als je het leuk vind dan wil ik ook wel met je chatten via de msn. Ik hoor het wel.
Ik heb dat nog nooit gedaan weet niet hoe dat werkt moet ik mijn broer even aan de jas trekken dit weekend. dus nu maar even hier contact houden..

Liefs Linda....

Terug
Bovenaan