quote: Miena reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-04-2006 12:52:06&apos

);
Lieve Linda !
In princiepe zou ik 25 april mijn NOD moeten hebben, maar omdat ik maar van een cyclus van 42 dagen uitga hou ik het op 9 mei.
Ha, dan schelen we niet zo erg veel na elkaar. Dat is best wel leuk straks zijn we gelijk zwanger lijkt me best wel gaaf...
Nou zal natuurlijk aan je denken. Ik ook aan jou..
Goh, je bent zwanger geworden ondanks dat je nog aan de pil was, dat hoor je toch ook bijna niet.
Was je niet geschrokken en verbaasd met de uitslag van de test. Ja echt wel we hadden het niet verwacht maar vonden het echt niet erg omdat mijn man toen 30 was en ik 29 dus wel een leuke leeftijd en ik had altijd tegen m'n schoonzusje gezegt: voor m'n 30e ben ik mamma en dat vertelde ze me toen meteen weer en moesten er toen ook heel hart om lachen(kun je wel nagaan) en iedereen reageerde ook zo leuk en m'n pa moest huilen. En ik ben de hele zwangerschap heel ziek geweest was echt niet te genieten ben toen ook niet meer met mijn man mee geweest op de vrachtwagen en dat vonden we niet leuk maar de naam waren we met 10 min. uit hahahahaha.....
Zo zie je maar hoe raar het kan gaan, nu gaan jullie bewust voor een kindje en wil het niet vlotten. Wat tegenstrijdig he? Ja dat kun je wel zeggen. En daar balen we ook aardig van en het klussen kan ook alleen maar in het weekend dus dat is minder. Maar we geven het niet op
Nou succes met het zwanger worden, ik hoop dat ik snel hoor dat het je gelukt is, zal ook voor jou Ik ook voor jou... heb heel veel last van m'n tepels dus misschien is het wel raak ik moet maar weer afwachten...
LIefs van Miena.
p.s. Als je het leuk vind dan wil ik ook wel met je chatten via de msn. Ik hoor het wel.
Ik heb dat nog nooit gedaan weet niet hoe dat werkt moet ik mijn broer even aan de jas trekken dit weekend. dus nu maar even hier contact houden..
Liefs Linda....