voor miena

Beste Linda !
Tja, waarneer heb ik mijn eisprong gehad dan.......geen idee. Heb me hier eigenlijk ook niet zo mee bezig gehouden, vooral omdat mijn cyclus toch zo lang was en ik eigenlijk niet zo heel erg bezig ben met het zwanger worden. Als het snel raak is dan is mooi, maar toch vind ik het ook wel weer een griezelig idee. Je bent nu zo gewent om met z'n 3en te zijn. Of is dat een hele stomme gedachten?
Toch willen we graag een tweede kindje, maar weten ook wat voor een zorg het de eerste periode met zich mee kan brengen.
Onze dochter woog met de geboorte 2200gr. Ze was thuis geboren en mocht hierdoor thuis blijven als we ons maar goed aan bepaalde regels hielden.
Borstvoeding wilde niet goed lukken waardoor ik moest bijvoeden en afkolven. Hier was ik elke keer 3 kwartier mee zoet, ook 's nachts.pfff. Gaap
Ach ja,  ik weet hoe zwaar die periode was, maar dat is toch ook weer snel voorbij haha.

Maar goed, wacht af of de ongi morgen goed doorkomt of dat het gestopt is.
En ja, hoop voor jou dat  het gevoel niet je NOD is maar dat je toch zwanger bent.
- gevoelige tepels
- hoge temp.     mmmmm Blijft je temp dan al een tijdje hoog?
Betekend toch vaak wel dat je zwanger bent, ander zou hij weer moeten zakken.

voor je. Spannend allemaal he?
Liefs Miena !

quote: Miena reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-04-2006 19:49:10'));

Beste Linda !
Tja, waarneer heb ik mijn eisprong gehad dan.......geen idee. Heb me hier eigenlijk ook niet zo mee bezig gehouden, vooral omdat mijn cyclus toch zo lang was en ik eigenlijk niet zo heel erg bezig ben met het zwanger worden. Als het snel raak is dan is mooi, maar toch vind ik het ook wel weer een griezelig idee. Je bent nu zo gewent om met z'n 3en te zijn. Of is dat een hele stomme gedachten?
Toch willen we graag een tweede kindje, maar weten ook wat voor een zorg het de eerste periode met zich mee kan brengen.
Onze dochter woog met de geboorte 2200gr. Ze was thuis geboren en mocht hierdoor thuis blijven als we ons maar goed aan bepaalde regels hielden. Dan hebben jullie heel veel geluk gehad
Borstvoeding wilde niet goed lukken waardoor ik moest bijvoeden en afkolven. Hier was ik elke keer 3 kwartier mee zoet, ook 's nachts.pfff. Gaap ja dat kan ik me voor stellen ik was ook zo lang bezig maar dan alleen met borstvoeding en dan zit je bijna te slapen...
Ach ja,  ik weet hoe zwaar die periode was, maar dat is toch ook weer snel voorbij haha. en dat is best wel jammer omdat je dan een goed contact krijgt met je kind en dan kun je ze nog lekker knuffelen dat is nu een heel stuk minder

Maar goed, wacht af of de ongi morgen goed doorkomt of dat het gestopt is. dat is dus nu gestopt heb ik net gelezen gaaf man zal wel innestiling zijn geweest.. hoop ik voor je.
En ja, hoop voor jou dat  het gevoel niet je NOD is maar dat je toch zwanger bent. ja dat hoop ik ook ben de hele dag al beroerd en nog steeds een hoge temp net nog een keer weer gedaan en het was nu 37,3
- gevoelige tepels nu nog steeds
- hoge temp.     mmmmm Blijft je temp dan al een tijdje hoog? nu nog 37,3
Betekend toch vaak wel dat je zwanger bent, ander zou hij weer moeten zakken. ik hoop het maar moet nog zo lang wachten en heb altijd weinig geduld...

voor je. Spannend allemaal he? ja echt wel
Liefs Miena !

Ikook voor jou...
Liefs Linda

Lieve Linda!
Dat van dat gedult, wat jij zegt niet te hebben, dat herken ik heeeel goed.
Die heb ik dus ook nul komma nul.
Ik wacht toch nog even af. Heb net nog wel een kleine beetje bruine afscheiding gehad, dus ga er toch maar van uit dat ik morgen ongi word. Dan valt het altijd weer mee.
Ik hou je natuurlijk op de hoogte.
Hoop toch zo dat het bij jou wel gelukt is, vooral omdat je temp zo hoog blijf. O, ja en misselijk. mmmmmmm er komen steeds meer kwaaltjes bij. Toch een teken hihi.
Tje, wat moet jij dan nog lang wachten op je NOD dag.
Succes hoor.

Groet van Miena!
p.s. weet je al iets van de msn, dan kunnen we daar eens op kletsen, kan ik je beter leren kennen, lijkt me leuk en gezellig.
We zitten ten slotte in het zelfde schuitje. Haha.

quote: Miena reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-04-2006 19:21:58'));

Lieve Linda!
Dat van dat gedult, wat jij zegt niet te hebben, dat herken ik heeeel goed.
Die heb ik dus ook nul komma nul.
Ik wacht toch nog even af. Heb net nog wel een kleine beetje bruine afscheiding gehad, dus ga er toch maar van uit dat ik morgen ongi word. Dan valt het altijd weer mee.
Ik hou je natuurlijk op de hoogte.
Hoop toch zo dat het bij jou wel gelukt is, vooral omdat je temp zo hoog blijf. O, ja en misselijk. mmmmmmm er komen steeds meer kwaaltjes bij. Toch een teken hihi.
Tje, wat moet jij dan nog lang wachten op je NOD dag.
Succes hoor.

Groet van Miena!
p.s. weet je al iets van de msn, dan kunnen we daar eens op kletsen, kan ik je beter leren kennen, lijkt me leuk en gezellig.
We zitten ten slotte in het zelfde schuitje. Haha.

Hoi Miena,

Ja ik weet meer over de msn.
Mijn broer is gister avond geweest en heeft me aangemeld...
Verder weet ik niet hoe het werkt maar daar kwam ik wel uit zei hij
Mijn msn is: lveneman@msn.com als het niet goed is moet je mij even een e-mail doen l.veneman@hetnet.nl maar denk dat het wel goed is..
En wat je p.s betreft ben het helemaal met je eens..
Heb net weer temp gemeten en weer 37.4 wat is het toch wat of niet?
Ik heb al 3 dagen 37.2 gemiddeld..

Ik hoor van je en hoop stiekem dat je niet je NOD krijgt..

Liefs Linda.

Terug
Bovenaan