voor miena

Lieve Linda !
Als je weet hoe het werkt dan hoor ik het wel, lijkt me gezellig.
Tot nu toe heb ik nog niet het gevoel dat ik zwanger ben, maar ja, dat had ik de vorrige keer ook niet dus we wachten gewoon maar af........
spannend!!!!!!!!!!!
Groeten van Miena!

Lieve Miena,

Ik heb ook niet het gevoel dat het raak is.
Ik heb alleen nog heel veel last van zere tepels en verder niets.
En heb vanmiddag veel afscheiding gehad is dat normaal na je eisprong?

Liefs Linda

Lieve Linda !
Ik heb van de week ook last gehad van witte afscheiding.
Zou best kunnen dat dit te maken heeft met je eisprong, zou het eigenlijk niet weten.
Dat zou dus betekenen dat mijn NOD inderdaad wat later komt. Dus geen cyclus van 28 dagen. Ha... misschien is mijn NOD dan wel gelijk met die van jou, dat zou dan wel kunnen kloppen. Dat zou dan helemaal toevallig wezen.

Groeten van Miena !

quote: Miena reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-04-2006 12:35:45'));

Lieve Linda !
Ik heb van de week ook last gehad van witte afscheiding.
Zou best kunnen dat dit te maken heeft met je eisprong, zou het eigenlijk niet weten.
Dat zou dus betekenen dat mijn NOD inderdaad wat later komt. Dus geen cyclus van 28 dagen. Ha... misschien is mijn NOD dan wel gelijk met die van jou, dat zou dan wel kunnen kloppen. Dat zou dan helemaal toevallig wezen.

Groeten van Miena !

Lieve Miena

Dat zou mooi zijn samen onze NOD..
En we hebben al niets gemeen samen... hahahahahaha..
Dan kan dit er ook nog wel bij..
Heb vandaag het gevoel dat ik mijn nod had zòn raar gevoel in mijn buik de pijn wat je normaal hebt als je ingi moet worden.
We wachten maar weer in spanning af.. zit niets anders op hé??????

Liefs Linda..

Lieve Linda !
hahaha, niets gemeen.... Ik had gisterochtend ook last van mijn buik. Steken in mijn lies en af en toe steken in mijn borsten.
Hé ben jij toevallig ook 1.54 mtr. lang, blond haar  met groene ogen............?
Wat een gein is dit zeg.

Liefs van Miena !

quote: Miena reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-04-2006 12:05:10'));

Lieve Linda !
hahaha, niets gemeen.... Ik had gisterochtend ook last van mijn buik. Steken in mijn lies en af en toe steken in mijn borsten.
Hé ben jij toevallig ook 1.54 mtr. lang, blond haar  met groene ogen............?
Wat een gein is dit zeg.

Liefs van Miena !

Lieve Miena,

Nee ik ben groter ik ben 1.73 mtr.lang.
donker bruin haar net over de schouder... maar.......... WEL groene ogen hahahahahahahahaha.... Dit is echt lachen zeg....

Liefs Linda.

Lieve Linda !
Nou het is ech afwachten , ik begin vanaf vanmorgen een klein beetje oud bloed te verliezen, of ik word ongesteld, of het is de innesteling. Dit had ik de vorrige keer n.l ook, dacht toen ongest. te worden. Dit stopte na een dag en was toen zwanger.
Vind het wel snel om ongesteld te worden, tenminste na vorrige maand. (cyclus van 42 dagen)
Zou nou dus een cyclus zijn van 26 dagen.
We wachten het nog maar even af. Ga er van uit dat mijn ongest. begint, dan valt het altijd weer mee.
Hoe gaat het met jou, nog steeds het gevoel dat je NOD begint?
Ik hou je op de hoogte.

Liefs van Miena.

quote: Miena reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-04-2006 16:41:10'));

Lieve Linda !
Nou het is ech afwachten , ik begin vanaf vanmorgen een klein beetje oud bloed te verliezen, of ik word ongesteld, of het is de innesteling. Dit had ik de vorrige keer n.l ook, dacht toen ongest. te worden. Dit stopte na een dag en was toen zwanger.
Vind het wel snel om ongesteld te worden, tenminste na vorrige maand. (cyclus van 42 dagen)
Zou nou dus een cyclus zijn van 26 dagen.
We wachten het nog maar even af. Ga er van uit dat mijn ongest. begint, dan valt het altijd weer mee.
Hoe gaat het met jou, nog steeds het gevoel dat je NOD begint?
Ik hou je op de hoogte.

Liefs van Miena.

Hoi Miena,

Wanneer heb je je eisprong gehad dan?
cyclus van 26 dagen is wel mooi dan weet je ook waar je aan toe bent...
het klinkt heel bot maar zo bedoel ik het niet maar dat snap je wel he?
En ja heb nog steeds het gevoel dat mijn NOD komt maar dat is veel te snel dus ik hoop dat het wat anders betekend..
Heb ook een heel raar gevoel in m'n buik en heb nog last van m'n tepels en heb ook vaak zin aan eten.. gek he?
en heb al 2 dagen een temp. van 37.0 dus hoop dat het raak is..
duimen maar...

en ook voor jou denk aan je..

Liefs Linda

Terug
Bovenaan