Voor Pleun

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve Pleun,

Het is echt ongelooflijk, maar ik heb weer eens hetzelfde probleem als jij. Zou het nu aan het ziekenhuis liggen of toch niet?
Vorige week heb ik het evaluatiegesprek gehad en meteen het nieuwe receptje voor de Lucrin. Zodra mijn ongi begint, mag ik weer met Lucrin beginnen (=start poging 2). Je raadt het waarschijnlijk al, de ongi blijft ook lekker weg. Zit nu al op dag 32, normaal heb ik een cyclus van 26 dagen. Afgelopen zaterdag was het 4 weken geleden na de mislukte ICSI poging!!!!!
Als ik nou ook morgen ongi wordt, dan zijn onze verhalen helemaal identiek. Echt niet te geloven! Nou, ik hoop dan echt dat jouw volgende poging gaat lukken, dan zie ik het voor mijzelf ook heel rooskleurig in .
Ik dacht ik moet het je even vertellen, gaat met jou verder alles goed? Ben je alweer begonnen met de Puregon?
Nou meid, hou mij maar weer op de hoogte. Ik ga hard voor je duimen!

Dikke knuffel, Ibbeltje

Hoi Ibbeltje, wat leuk dat ik een persoonlijk berichtje krijg. Ik ben wat minder actief op het forum, zie allemaal zo veel nieuwe namen voorbij komen, dat ik soms even de moed niet kan opbrengen om overal op te reageren, maar niet getreurd, voor jou ben ik er altijd hoor!!!!!!!!!!!

Jee zeg, wat een verhaal weer, 't is echt niet te geloven, als we elkaar binnenkort tegenkomen in het ziekenhuis gaan we samen een borrel drinken, wat denk je daarvan, want we hebben zoveel overeenkomsten, we moeten gewoon een keer naast elkaar komen te zitten, dat kan niet anders.

Het gaat goed met me, voel me goed, ben alleen wat moe, maar goed, daar kunnen we wat aan doen, gewoon op tijd naar bed, in het weekend gaat dat prima, alleen door de weeks wordt dat nog al eens moeilijk. Op maandagavond zit ik op school en manlief bij de brandweer, en ja, ik kan nooit slapen zonder dat hij thuis is, dus meestal een latertje, en zo is er iedere avond wel wat om te laat naar bed te gaan, met als gevolg dat ik in het weekend helemaal uitgeteld ben en dus dan echt op tijd naar bed moet.

Vrijdag as. hebben we een afspraak met onze gynaecoloog, ik krijg dan een echo en als alles rustig genoeg is gaan we dan met Puregon starten.

Daarna zouden we misschien gaan skieen in Zoetermeer, maar...............mijn zus belde vanavond of dat het goed is dat ze met haar zoontje  die inmiddels als weer  10 weken is, langs mocht komen, en ja, ik vind het ook wel errug leuk om lekker met haar en mijn kleine neefje te tutten, dus we zien wel wat het wordt.

In ieder geval wel weer een beetje de rem erop de komende weken, want anders begin ik misschien wel te flippen en daar heb ik geen zin. Het is me de vorige poging ook prima gelukt, dus ga ervan uit dat het nu ook ga lukken.

Verder weinig nieuws! In ieder geval super bedankt voor je berichtje en tot horens!

Liefs, Pleun

Hoi Pleun,

Als we inderdaad een keer tegenkomen in het ziekenhuis, dan gaan we echt wel een borrel samen drinken. Ik vind het toch wel erg lachwekkend dat onze verhalen zo sterk op elkaar lijken. Ik hoop toch echt dat ik voor a.s. maandag ongi wordt, anders moet ik weer terug naar het ziekenhuis. Dan wordt er gekeken waarom het niet doorzet. Ik ben het nu gewoon even beu, ik wil gewoon met frisse moed met de tweede poging beginnen en de rest achter mij laten.
Ik snap je helemaal hoor, wat betreft het forum. Zelf ben ik ook veel minder actief, komt inderdaad door alle nieuwe namen. Ik heb op het moment niet echt veel zin om mij te verdiepen in hun verhalen , erg he? Het was mij ook al opgevallen dat jij ook minder op het forum aanwezig was, en Indy trouwens ook! Jullie zijn eigenlijk de enigen die ik nog trouw volg, en Kruimel dan. Maar die zit volgens mij lekker te genieten op het oktoberforum. Groot gelijk!
Nou meid, heel veel succes a.s. vrijdag. Ik hoop dat je lekker met Puregon mag gaan beginnen. Het is inderdaad wel slim om dan lekker goed voor jezelf te zorgen, lekker veel slapen en alle sociale contacten weer op een lager pitje. Dat hebben wij ook de eerste keer gedaan en dat is ons prima bevallen! De komende poging doen we het ook weer zo, de komende weken staat onze agenda dus overvol. Ook wel weer gezellig hoor!
Ik ga voor je duimen dat je vrijdag kan gaan starten, laat je vrijdag nog even weten hoe het is gegaan?

Heel veel liefs, Ibbeltje

He lieve meiden (sorry dat ik me in jullie gesprekje meng)

Ja....ik heb jullie ook al een tijde gemist op dit forum en ben zelf ook niet zo actief meer de afgelopen weken.
Ik herken ook zoveel uit jullie verhaal. Alleen ben ik juist na mijn mislukte ivf poging, twee weken later alweer ongi geworden en deze ongi durde juist DRIE volle weken lang. En deze zette ook nog niet goed door, waardoor ik niet mocht beginnen met de volgende poging. Echt enrom balen! Nu moet ik WEER mijn volgende ongi afwacten. BLEH krijg er soms zo de balen van. En op het werk is alweer de tweede collega zwanger van 2007....Ik vind het steeds moeilijker worden om hier goed mee om te gaan, terwijl ik dat voor mijn ivf wel heel goed kon.
Wat jullie schrijven over afspraken maken en agenda vol plannen, herken ik ook heel goed en net als wat Pleun schrijft, moet ik dit voorkomen want ik merk dat ik dan juist heel gestrest word en echt een heel kort lontje heb . Ben dan ook aan het overwegen om een boksbal te kopen (maar niet heus hoor hahahaha)

Fijn om weer even wat van jullie te horen en ik hoop dat jullie in ieder geval weer snel mogen beginnen. Ik zal nog even geduld moeten hebben, want ik vermoed dat mijn ongi pas over 2 weken zal zijn en dan moet ik eerst weer aan de pil enz enz en dan zijn we weer 5 a 7 weken verder voor we echt kunnen beginnen. GGRRR

Hele dikke zoen en sterkte! Indy

PS Ibbeltje ook nog lief dat je mijn naam eventjes noemde in je berichtje en dus nog eventjes aan me gedacht heb...echt lief hoor) Was ook nog van plan om je een berichtje te schrijven, maar was er nog niet aan toe gekomen.

Hoi lieve meiden,

Ook ik kan het niet laten om mij even in dit gesprekje te mengen.

Ik zag mijn naam staan en ik dacht: ik  wil ook even wat schrijven.

Ik volg jullie nog steeds actief. Ik schrijf dan wel vollop mee op het Oktober forum maar voel me daar nog steeds niet erg thuis, voel me nog steeds een vreemde eend in de bijt.  Ik voel me hier ook niet echt thuis meer en dat komt vooral omdat er allemaal nieuwe namen bij zijn gekomen en de meiden (zoals jullie) die ik wel heel erg graag wil blijven volgen zijn er niet meer zo vaak. Ook ik heb weinig zin om me te verdiepen in de nieuwe meiden.

Dus........., ondanks dat ik nu weg ben hier, ben ik jullie absoluut nog niet vergeten. Ik leef nog erg met jullie mee. Straks als jullie weer actief in de race zitten hoop ik meer van jullie te lezen want ik wil natuurlijk wel op de hoogte blijven.

Mijn draaien overuren voor jullie en ik voel aan mijn (vrucht)water (die ik volgens mij nog niet eens hebt hahaha) dat ik jullie alle  3 binnenkort mag verwelkomen op het zwanger zijn forum. Zou wel  gezellig zijn als jullie alle 3 op het zelfde forum zouden komen.

Dus meiden:
                  en

Kruimel

Hoi lieve Indy,

Kom er gezellig bij in ons eigen praatclubje! Ik ben erg blij om wat van je te horen. Wat vervelend zeg dat bij jou de ongi's ook niet goed verlopen. Het ergste is nog dat je je helemaal hebt opgeladen voor de tweede poging en dan kan je nog niet starten vanwege die stomme duivels. Nou meid, eer dat ik echt aan poging 2 ga beginnen ben ik ook alweer 5 weken verder hoor. Dus misschien lopen wij nu wel gelijk op. Als ik ongi wordt, moet ik meteen beginnen met Lucrin. Pas na 4 weken krijg ik dan mijn uitgangsecho, als die goed is dan mag ik beginnen met synarel en Gonal-F. Maar ik snap jouw gevoel ook, ik ben het nu ook ineens helemaal zat! Dan heb ik mij erbij neergelgd dat poging1 mislukt is en dan werken die duivels weer tegen, waardoor ik nog constant met het ziekenhuis aan de lijn zit of langs moet komen. Echt om gek van te worden, ik zou zo graag willen dat het voor ons en jullie eens een keer normaal gaat verlopen met een goede afloop!!!! Ik hoop voor je dat het niet al te lang gaat duren voordat je weer mag starten, hou ons wel op de hoogte he?
Ik heb het wel eens eerder gevraagd geloof ik, maar hebben jullie (Pleun en Indy) ook een MSN-adres, dan kunnen we lekker via de MSN kletsen?

Nou meid, heel veel succes. Ik ga ook voor jou duimen.

Dikke knuffel, Ibbeltje

Hi lieve Ibbeltje, Pleun, Indy en Kruimel,

Mag ik me bij jullie voegen?? Voel me thuis bij jullie omdat jullie hier net als ik al weer heel lang, veels te lang, zitten.
Ik ben dan wel niet met IVF bezig maar jullie gaan me aan het hart. We hebben hier met zijn allen al zoveel meegemaakt en er zijn nu idd heel veel nieuwe meiden (helaas want wat zou het toch mooi zijn als dit forum gewoon kon worden opgeheven) en ik kan het ook allemaal niet meer opbrengen om alles te volgen. Ook omdat ik zelf af en toe weer behoorlijk instabiel ben. Bah bah!! Ooh en wat herken ik me in jullie als je net de ene teleurstelling achter je hebt gelaten dat je met het volgende geshit te maken krijgt.
Nou goed voor ik verder ga... eerst maar even een reactie van jullie afwachten of ik me mag aansluiten..
In elk geval wel heel erg veel succes ondertussen met alles!!

Liefs Scorpy

Hoi lieve Scorpy,

Tuurlijk mag je erbij! Gek mens, dat je dat zelfs nog gaat vragen??? Grappig hoor, dat we elkaar toch blijven volgen en opzoeken. Het wordt gewoon ons prive clubje, niets ten nadele van de andere nieuwe meiden hoor! Ik heb gewoon zelf meer binding met jullie.
Ik wens jou ook heel veel succes Scorpy, hopelijk volgen we allemaal  Kruimel snel naar het andere forum. Kruimel heeft het namelijk aan al haar vruchtwater gevoeld , nou dan kan het niet meer mis gaan. We houden elkaar wel op de hoogte van alle ontwikkelingen en natuurlijk peppen we elkaar op tijdens moeilijke periodes.

Nou lieve Indy, Pleun, Kruimel en Scorpy, ik denk aan jullie allemaal en hoop snel weer wat van jullie te horen.

Pleun, veel succes a.s. vrijdag! Trouwens, nog steeds geen duivels te bekennen bij mij. Word er ondertussen een beetje gek van.

Heel veel liefs, Ibbeltje

Terug
Bovenaan