Voor Pleun

Hoi lieve meiden,

Als jullie vinden dat ik hier nier meer tussen hoor dan moeten jullie het echt eerlijk zeggen hoor. Voel me een beetje een indringer nu.
Als ik jullie verhalen lees dan heb ik echt zoiets van; uhmmm shit  die meiden ziten nog steeds midden in alle ellende en ik heb godzijdank eens een keer de geluk aan mijn zijde gehad. Hoe kan dat nou.
Maar ik kan hier gewoon niet wegkomen, vind het veel te gezellig met jullie.
Ik  wil hier niet over mijn zwangerschap komen praten kan me goed voorstellen dat jullie daar niet de behoefte aan hebben en dat wil ik hier ook echt niet doen.

Pleun heeft gisteren trouwens een topic voor ons "oude" garde clubje geopend. Misschien is het leuk om daar verder te kletsen.

Scorpy,
wat ontzettend fijn dat je zo snel alweer de 4de poging hebt gehad. Ik weet dat je je hoop hebt gevestigd op slagen met 2 eitjes maar met 1 ei lukt het jou ook vast wel. Mijn  draaien weer voor jou.

Pleun,
ik ga heel hard voor je  dat je vanaf vrijdag mag gaan beginnen met  broeden. Maak maar een hoop mooie eitjes aan (niet TE veel natuurlijk).

Ibbeltje en Indy,
Die rot  zouden ook eens een keer meewerken. Ze doen maar waar ze zin in hebben. Wil je weer gaan beginnen hebben zij zoiets van; jaaaaa daaaaag. Ben je erg zenuwachtig Ibbeltje, stel je voor dat er een zaadje de goede kant op is gezwommen. Kan me goed voorstellen dat je daar geen hoop meer op hebt maar het kan wel.
Ik hoop dat jullie ook heel snel weer kunnen beginnen met poging 2.

van Kruimel (die hier eigenlijk niet meer thuis hoort )

He lieve Ibbeltje, Pleun, Scorpy en ook kruimel,
Wat gezellig zo mailen met elkaar. Het is gewoon heel erg fijn om met meiden te kletsen die precies in het zelfde schuitje zitten (of gezeten hebben..) en die precies weten hoe je je voelt. Echt super! En Kruimel ,wat mij betreft ben je ook nog welkom hoor. Jou hebben we nodig voor onze plaatsjes te reserveren op het zwangerenforum en voor een goede pep-talk zo af en toe. Dus ook zonder jou kunnen we niet hahaha
Lieve Ibbeltje: ik heb helaas geen msn en ik weet ook niet echt of ik dat zou willen....Ben net van mijn pc verslaving genezen (hahahaha) en ben bang dat ik weer avonden achter "dat ding"zit. Snappie? Ik hoop wel voor je dat die stomme duivels snel aantreden...Stomme duivels ook! Heb je ze nodig dan komen ze niet en komen ze wel, dan blijven ze (bij mij dan...) drie weken aanwezig. Krijg je trouwens na iedere poging weer een uitgangsecho? Ik heb deze vorig jaar febr gehad en naar mijn weten krijg ik deze ook niet meer. Raarrrrrrrr. Wat je schrijft herken ik ook zo goed....We willen gewoon verder en niet steeds in die onzekerheid zitten. Ik heb ook afgelopen weken steeds aan de lijn gehangen met het ziekenhuis....Heb je zogenaamd een maandje rust en ben je nog steeds met dat stomme ziekenhuis bezig. Rust, rust.....ik heb helemaal geen rust. Zo...dat lucht op hahahahahaIk duim voor je dat je snel ongi wordt.
Lieve Pleun: heel veel sterkte met je echo vrijdag. Hopelijk mag je nu eindelijk weer beginnen. en zullen wij je snel volgen. Ik zal voor je duimen vrijdag. Toi toi Heb je nu verhoging van de medicatie   of wat is er nu veranderd? Hoop zo dat je dit keer toch zeker een terugplaatsing MET bevruchting mag mee maken!!!!

Lieve scorpie: als ik me niet vergis, zit je nu op het wachtbankje? Hoop dat je komende tijd voldoende afleiding hebt en je over twee weekjes heel goed nieuws te vertellen hebt. Mijn duimpjes draaien ook voor jou.

Lieve meiden, ik zal niet dagelijks reageren op alle berichtjes (probeer nl een beetje rustig aan te doen qua mailen) , maar denk zeer zeker aan jullie.

Hele dikke zoen! Indy

Hoi Meiden,

Ook ik wil me in jullie gesprek mengen( als het mag natuurlijk).
Ik heb ook sterk het gevoel van al die nieuwe namen dat ik denk hmmm wie zijn dat. Het oude vertrouwde clubje komt niet zo vaak meer buurten of is gelukkig zwanger.

Mijn 1e ivf poging is gestaakt. Ik had te weinig eigroei en het ziekenhuis vond het zonde om er ivf van te maken. Nu heb ik vrijdag iui nr 5. Ze hebben al aangegeven dat iui voor ons zinloos is maar goed wonderen bestaan al moet ik wel zeggen dat ik zoiets heb van het moet maar. Ik ga er niet echt met een spannend gevoel van zou het toch naar toe. We zien wel denk ik maar.

Ik lees wel of ik bij de club mag . Pleun en Ibbeltje ik ga hard voor jullie duimen dat de 2e poging lukt want dat geeft mij ook weer moed.

kruimel blij te lezen dat het goed met jullie gaat en ik hoop dat je je snel thuis gaat voelen op het oktober forum.

Scorpy ik hoop dat de volgende iui poging raak is. Weet je al wanneer dat is? Misschien lopen we dan wel gelijk op. Kunnen we elkaar steunen op het wachtbankje.

Voor nu allemaal een fijne avond

Liefs Sabine.

Lieve Ibbeltje, Indy, Scorpy, Kruimel en Sabine!

Tuurlijk  mogen jullie erbij............leuk......en ook wel errug bijzonder, wij kennen elkaar allemaal niet en toch hebben we een band.

Wij gaan morgen naar het ziekenhuis en hopelijk mogen we starten met Puregon.

Het is voor ons echt poging 2 Indy, want een poging telt wanneer de punctie is gedaan en dat was bij ons het geval, de bevruchting in het lab is mislukt, maar telt dan dus toch als een poging, dus vandaar voor ons de 2e poging.

Wij starten met 200IE Puregon en dat is 2x zoveel als de vorige keer, met als bedoeling ook veel meer eitjes te gaan broeden, waardoor er ook meer kans van slagen is bij de ISCI poging, best spannend, maar goed, ben er klaar voor.

Ik duim ook voor jullie hoor!

Kus, Pleun

Het lijkt me echt leuk om te gaan MSN-en, ik kan nu ook inloggen, maar verder weet ik echt niet wat ik moet doen, dus jullie moeten we wel verder helpen!

Hoi Meiden

Mag ik er ook bij. Ik voel me erg ongelukkig tussen alle nieuwen en kom dus ook niet zo vaak meer op het forum. Wij zijn eindelijk begonnen met ivf, nu afwachten of alles goed gaat.

Liefs

Lydia

En ook jij mag erbij! ZUllen we gewoon een nieuw forum starten?????????

Hallo meiden,

Wat een gezellig clubje wordt het zo! Welkom Sabine en Lydia, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Nou, ik geloof dat de duivels nu toch langzaam aan het arriveren zijn, de eerste voortekenen komen nu. Ik hoop echt dat het vanavond doorzet, dan kan ik morgen nog even snel de Lucrin spuit gaan halen. Jullie horen het nog wel!

Liefs, Ibbeltje

Hoi lieverds!

Wat een gezellig clubje hebben jullie zo! Ik vroeg me ook al een beetje af waar de'oude garde' gebleven was.. maar jullie zitten lekker met z'n allen onder één topic! Groot gelijk.. er zijn echt zoveel nieuwe namen bijgekomen dat ik ook niet meer zo vaak kom kijken. Niet dat ik niet geïnteresseerd ben in nieuwe mensen, maar nou ja.. jullie begrijpen het wel. Mensen die al zo lang als wij (van het oude kluppie) bezig waren die gun je toch net even iets eerder goed nieuws..
Kruimel en ik houden een mooie plekje voor jullie vrij op het zwanger zijn forum, hopelijk wordt het snel druk daar met jullie erbij!

Jullie allemaal superveeel succes met alle behandelingen.. ik weet hoe het voelt.. en het kan dus allemaal goedkomen, bij mij zelfs na 5 jaar opeens!

dikke zoen van Saartje

Terug
Bovenaan