Voor Pleun

Hoi allemaal

Wat leuk dat het er al zoveel worden.
Ik ben net terug uit het ziekenhuis, De echo zag er goed uit, genoeg eitjes, alleen nog klein. Aan elke kant zitten er ongeveer 6. Ik mag dus verder broeden en dinsdag weer terugkomen.
Pleun hoe is het gegaan vandaag? Mag je beginnen met puregon?
Saartje en Kruimel, goed om te lezen dat alles goed met jullie gaat.
Ibbeltje, kan je al beginnen?
Sabine, indy en scorpy. Ik denk aan jullie

Liefs

Lydia

Hoi meiden, het zat weer niet mee vandaag, de watervallen van Ko waren er niets bij. Vanmorgen om 9u naar het ziekenhuis en meteen aan de beurt en jawel er zat weer een vuiltje in de weg. Er zat een ei die er niet moest zitten. Ik mocht me weer aankleden, maar voelde al nattigheid.

Dat ei moet dus eerst weg, dus doorgaan met Synarell, maar geen Puregon. Over 2 weken moet ik weer ongi worden, ben ik het dan niet, dan moet ik vandaag over 2 weken terugkomen, ben ik het dan al wel, dan mag ik op de dag dat ik ongi wordt starten met Puregon en dan moet ik een week later terug naar het ziekenhuis.

Al met al weer een superteleurstelling, het kan dus echt niet volgens het boekje lijkt het wel. Ik kon zelfs mijn tranen niet meer houden bij de gyn., maar goed, al regent het vandaag, ik zie de zon wel weer schijnen hoor. Ik ben vandaag lekker bij mijn ouders en zus geweest, mijn mannetje is gaan werken vanmiddag en is net weer naar mijn ouders gekomen om mee te eten en nu nog even schaatsen kijken en dan gaan we weer lekker terug naar ons honk.

Heb me vanmiddag een beetje verwend met de nieuwe Shopaholic, heb een lege agenda van het weekend, dus ga lekker lezen.................heerlijk. Even de batterij opladen, is nodig.

Mijn vriendin heeft al meerdere malen aangeboden om mee te gaan naar een Acupuncturist, hij kan mij echt niet zwanger maken, maar hij kan mij misschien wat meer in balans krijgen, ik heb vandaag besloten om het aanbod toch eens te aanvaarden, dus binnenkort ga ik een afspraak maken. 't Is voor mij wel goed denk ik, ik geloof niet in fabeltjes en in kwakzalvers, maar misschien door alle spanningen is het wel een goed om de ying en de yang weer eens te balanceren..............heeft één van jullie er ervaring mee? Voor jullie je vergissen, ik ben echt geen zweverig type hoor, maar wil het gewoon eens een keer proberen.

Tot horens!

Dikke kus van Pleun

He pleun,
wat enorm balen zeg! Het lijtk er inderdaad op dat niets verloopt volgens het boekje. Nu maar hopen dat je ongi binnen 2 wkn optreedt en je eindelijk weer kunt beginnen met Puregon. Jeetje!
Logisch dat je even wat traantjes kwijt moest (overtollig vochtgehalte zullen we maar zeggen haha) En het boek "de shopaholic"zal er ook wel een beetje voor zorgen dat je je wat beter voelt, ik ben deze ook aan het lezen en ik vind het geweldig.
Enneh...wat betreft de acupuncturist...Ik zou het gewoon een keertje proberen. Je kunt er niet slechter van worden toch? Houd ons wel op de hoogte wat je bevindingen hiervan zijn. Ik heb er zelf geen ervaringen mee...

Ibbeltje: heeft je ongi zich inmiddels al gemeld? Ik hoop het zo voor je...

Fijn weekend allemaal! Hele dikke zoen van Indy

Hoi Allemaal,

Jeetje Pleun dat is echt balen kan me de waterlanders goed voorstellen ook hier zijn ze in overvloed. Vandaag iui 5 achter de rug. Dat zit er ook weer in. Ik stond vanmorgen op en had me toch een buikpijn ik was al aan het bedenken hoe ik de afspraak af kon zeggen maar goed toch maar gegaan want ja je weet het nooit, zit ik het zo te vertellen over mijn buikpijn zegt de gyn ow dat is je eisprong. Toen dacht nou toch maar goed dat ik ben komen opdagen. Ik weet niet eens of je iui eigenlijk kan afzeggen maar goed ik ga nu dus weer de wachtweken in en als ik 25 maart nog niet ongi ben kan ik testen. We zullen zien en Pleun ik zou zeggen wat betreft de accupunctuur baad het niet dan schaad het niet.

Fijn weekend allemaal.

Liefs Sabine

Hoi lieve meiden,

De duivels zijn gisteren eindelijk gearriveerd, maar wat voelde ik mij beroerd zeg! Ik wist niet hoe snel ik in mijn bed moest kruipen. Gisteravond heeft mijn vriendin die verpleegster is, de Lucrin meteen gezet. Dus poging 2 is van start gegaan. Ik weet alleen niet of ik mij nu zo beroerd voelde door de Lucrin in combinatie met mijn ongi, ik hoop in ieder geval dat ik mij vandaag wat beter voel.
He lieve Pleun, wat een teleurstelling weer zeg! Het zit je ook niet mee, maar ik hoop echt dat je over 2 weken wel mag beginnen. Je hebt in ieder geval de tegenslag voor poging 2 al gehad, nu kan het alleen nog maar heel positief voor je gaan verlopen toch? Daar ga ik wel vanuit hoor, maar ik ga enorm voor je duimen dat het vanaf nu heel goed gaat verlopen.
Grote kans dat we nu weer gezellig met z'n allen op het wachtbankje gaan zitten!

Lieve meiden, heel veel succes met alles. Een prettig weekend, de zon schijnt in ieder geval! Dat zorgt alweer voor een blijer gevoel.

Liefs, Ibbeltje

Hoi,

Ben ik nog even! Ik dacht al ik vergeet wat. Ik ben zelf vorig jaar bij de acupuncturist geweest, ik heb er 3 sessies rondgehuppeld. Ze zien inderdaad heel erg goed of je wel of niet in balans bent, daar krijg je dan weer allerlei medicijnen voor (allemaal op homeopathische basis hoor!). Ik moest toen zelf 3 soorten medicijnen slikken, plus heel veel water drinken. Ik heb dit toen met de gyn. beproken, alleen die vond het geen slim idee om de behandeling te combineren met de acupuncturist. Vanwege de verschillende medicijnen die je dan door elkaar gebruikt, de acupuncturist vond ook wel dat ik wel tegen de gyn. moest zeggen dat ik ook daar onder behandeling was. Ik heb toen besloten om de behandeling bij de acupuncturist te stoppen. Ik ben zelf aan het overwegen om een keer naar een osteopaat te gaan, het schijnt dat die kleine verklevingen en dergelijke kunnen wegkrijgen. Hoe weet ik echter niet!
Maar goed, ik ben er ook nog niet goed over uit wat ik hiermee moet doen. Ik hoop gewoon voor jullie en mijzelf dat de volgende poging voor ons gaat lukken.

Liefs, Ibbeltje

Hoi lieve meiden,

Ff een kleurtje omdat ik zo vrolijk ben vandaag. Hoe dat komt?? Nou het is zulks heerlijk weer dat ik echt de lentekriebels te pakken heb. Heerlijk gewoon. Alle ramen en deuren open, muziek aan en genieten van de zonnestralen. Hebben jullie ook zulks mooi weer?

Ibbeltje:
Fijn, ondanks dat je je er zo beroerd door voelt, dat de 2e ronde nu is begonnen. Hoe ziet je planning er nu ongeveer uit voor de komende weken? In elk geval heel veel succes!!!

Pleun:
Wat een enorme domper weer. Het zit je ook echt niet mee. Ben je weer twee weken verder voor je  weet wat de planning ongeveer gaat worden. Bah!! Gelukkig voor  jou dat de regen inmiddels  het veld heeft moeten ruimen voor de zon. Dat de zonnestraaltjes jou maar lekker mogen raken en toch wat positieve energie mogen geven.  Ik zou  als ik jou was je niet te druk maken om wat mensen  van je denken als je naar een  acapuncturist zou gaan. Als jij denkt dat  het je niet kan schaden maar wellicht  wel kan helpen: DOEN!!!

Kruimel & Saar:
Hihi  Kruimel voelt het al aan haar vruchtwater las ik dat  de sterren goed staan voor ons. Nou hou maar lekker wat plekjes vrij, want dan komen we zo echt met een hele groep hoor!!  Ben echt heel blij dat voor jullie alles nu eens goed  gaat, zo houden hoor! En blijf ons hier maar lekker bezoeken, wij hebben jullie posi verhalen echt nodig! En willen ook gewoon op de hoogte blijven!

Indy:
Hoe is het nu met je?  Zo te zien heb je je pc verslaving in  elk geval best onder controle.  Erg is dat he, ik kan er ook een handje van hebben dat ik de hele  middag-avond achter dat ding zit...  tijd vliegt dan ook voorbij.  Heb je  al zicht  op  of  nog helemaal niks? Nou sterkte met wachten, geniet lekker van het mooie weer en ik hoop dat de dagen dan wat sneller voorbij zullen gaan voor je.

Sabine: wat balen zeg van de IVF. Maar ik lees dat je waarschijnlijk precies goed de  IUI hebt gehad dus fingers crossed meid!! Wie weet. We lopen qua  wachten idd bijna gelijk, ik heb  afg. woensdag mijn IUI gehad.  Nou we helpen elkaar er wel weer doorheen he!

Lydia:  Zit je lekker  in de tuin te broeden nu?  Goed dat er al 6 kleintjes waren!! Hoop dat  je morgen goed  doorgegroeid bent. Ik duim voor je!!!

Ik zit zelf nu op  het bankje maar heb  er niet veel vertrouwen in. Gaat me daarom ook redelijk makkelijk af. Nou ja  we zien het wel. Heb genoeg afleiding want over 2 weken krijgen we de sleuten van ons nwe huis. Druk aan het inpakken dus. Als deze x trouwens niet aanslaat gaat de dosis omhoog van 112,5 eenheden naar 150 eenheden.. eens kijken of ik daar meer eitjes  op produceer.  Maar goed er  bestaat natuurlijk gewoon een kans dat er voorlopig geen  volgende x komt.  Nou lieverds weer een heel verhaal, fijne zondag verder en  we spreken elkaar weer.
X Scorpy

Hoi allemaal!

Ik maak er ook een kleurtje van, want de zon doet wonderen, heerlijk gewoon. Ben vandaag met mijn lief naar Vlissingen geweest, heerlijk uitgewaaid op het strand, terrasje gepakt en nu weer thuis, ga zo lekker koken en dan zit het weekend er weer bijna op!

Bedankt voor jullie lieve reacties weer en we gaan er maar weer voor, toch?

Zeg Ibbeltje, lopen we nu weer een beetje gelijk? Jij hebt nl. andere medicijnen als ik heb, dus ik ken je planning niet helemaal...............Maar toeval kent geen tijd, dus het zal wel, ons kennende, nou dat is in ieder geval positief, want dan komen we elkaar misschien binnenkort wel echt tegen op de wachtkamer.

Tot horens allemaal!

Kus, Pleun

Terug
Bovenaan