Hoi meiden, het zat weer niet mee vandaag, de watervallen van Ko waren er niets bij. Vanmorgen om 9u naar het ziekenhuis en meteen aan de beurt en jawel er zat weer een vuiltje in de weg. Er zat een ei die er niet moest zitten. Ik mocht me weer aankleden, maar voelde al nattigheid.
Dat ei moet dus eerst weg, dus doorgaan met Synarell, maar geen Puregon. Over 2 weken moet ik weer ongi worden, ben ik het dan niet, dan moet ik vandaag over 2 weken terugkomen, ben ik het dan al wel, dan mag ik op de dag dat ik ongi wordt starten met Puregon en dan moet ik een week later terug naar het ziekenhuis.
Al met al weer een superteleurstelling, het kan dus echt niet volgens het boekje lijkt het wel. Ik kon zelfs mijn tranen niet meer houden bij de gyn., maar goed, al regent het vandaag, ik zie de zon wel weer schijnen hoor. Ik ben vandaag lekker bij mijn ouders en zus geweest, mijn mannetje is gaan werken vanmiddag en is net weer naar mijn ouders gekomen om mee te eten en nu nog even schaatsen kijken en dan gaan we weer lekker terug naar ons honk.
Heb me vanmiddag een beetje verwend met de nieuwe Shopaholic, heb een lege agenda van het weekend, dus ga lekker lezen.................heerlijk. Even de batterij opladen, is nodig.
Mijn vriendin heeft al meerdere malen aangeboden om mee te gaan naar een Acupuncturist, hij kan mij echt niet zwanger maken, maar hij kan mij misschien wat meer in balans krijgen, ik heb vandaag besloten om het aanbod toch eens te aanvaarden, dus binnenkort ga ik een afspraak maken. 't Is voor mij wel goed denk ik, ik geloof niet in fabeltjes en in kwakzalvers, maar misschien door alle spanningen is het wel een goed om de ying en de yang weer eens te balanceren..............heeft één van jullie er ervaring mee? Voor jullie je vergissen, ik ben echt geen zweverig type hoor, maar wil het gewoon eens een keer proberen.
Tot horens!
Dikke kus van Pleun