Hai Wen,
Dus van die bruine bonen peuter jij de velletjes af??? Ik zie het al helemaal voor me; lekker werkje ! Of roer je ze door een draaizeef?
Die krijg ik nu te leen van mijn moeder (zo een waar ze ook eigengemaakte appelmoes mee "pureren" zeg maar), ook handig voor doperwtjes!
Ik weet zeker dat Isa lange vingers ook heeeerlijk gaat vinden maar daar wacht ik nog even mee.
Jekkie, vervelend dat Tycho van zuivel blijkbaar toch last heeft, ookal is het dan blijkbaar maar op één bepaalde plek. Zou het komen omdat het toch een beetje zuur heeft??
Heeft ie verder last van allergiën of heb je dat nog niet gemerkt?
Omdat ik ook allergiën heb, weliswaar geen voedselallergieën maar ook bij hooikoorts en allergie voor katten, had het CB mij aangeraden om niet meteen bij 4 maanden met fruit en groenten te beginnen, dus heb ik braaf nog een maandje gewacht. Voor zover ik nu kan zien heeft Isa nergens last van. Gelukkig maar.
Omdat Isa in het ziekenhuis geboren is en daar al na 3 dagen bijvoeding kreeg (ivm te veel gewicht verliezen), én ze daar geen hypo-allergene voeding geven maar gewone standaard Friso, had het volgens het cb ook geen zin meer om daarna nog met hypo-allergene voeding te beginnen omdat "het kwaad" eigenlijk al geschied was. Maar anyway, ze lijkt geen last te hebben dus is het toch nog goed gekomen.
O ja, leg hem bij je moeder effe op de weegschaal, eens kijken welk verschil er zit tussen Isa en Tycho. Tycho is wel 5,5 weken te vroeg geboren las ik geloof ik bij een ander onderwerp? Jeetje joh, dat was best schrikken of niet? Dus hij had een achterstandje in te halen! Wat was zijn geboortegewicht? Isa woog 2950 gr bij haar geboorte (ze is een week voor de uitgerekende datum gehaald).
Inderdaad, spannend om de zwangere mama's op dit forum te zien schrijven. geeft mij ook wel wat kriebels maar ik wil echt nu nog niet aan een 2e beginnen, als dat er überhaupt van gaat komen natuurlijk.
Ik ga je trouwens volgende week even op je werk bellen want volgens mij ben ik ernstig een afspraak vergeten (), lijkt wel zwangerschapsdementie zou je denken! Dat je niet denkt die zit vrolijk te mailen op het forum maar komt ondertussen niet opdagen voor haar afspraak! Sorry dat ik er hier over begin hoor, maar ik moest het effe kwijt want ik kwam daar gister achter en schaam me dood!!!
Alvast een goed weekend en tot mails maar weer!
Grtz. Poppetje71