We zijn naar de piramide van Austerlitz geweest en we hebben de dag erna de dom beklommen. Vonden we allevier erg leuk. Nu is de rust weer gekeerd. Voor onze dochter was het ook meer dan genoeg: zulke drukke dagen, ze was er echt chagrijnig van! Heel zielig eigenlijk :-(
Ik was net 28 toen onze dochter geboren werd, vond het wel een mooie leeftijd. Maar, hé, 29 is ook mooi!!! Ik snap je gevoel wel. Doordat wij het ook moesten uitstellen voor die polsoperatie voelt het ook alsof we al maanden bezig waren, wat helemaal niet zo was!
Wij zijn niet getrouwd, net als jullie. Mijn ouders vinden dat niet heel erg leuk, maar hebben er nu wel vrede mee. Lastig hè, om soms je eigen keuzes te maken. Je wil je ouders toch ook niet graag voor het hoofd stoten.
Gelukkig staat je vriend er nu wel helemaal achter, dat is wel mooi. Je staat nu tenminste niet alleen in je verdriet.
Kan me voorstellen dat je het zwaar vond om weer te werken. Als ik heel eerlijk ben zie ik er ook wel weer tegen op. Ook omdat je plaatje in je hoofd zo anders was. We zouden de week na de herfstvakantie op mijn werk vertellen hoe het zat, want ik kreeg vooral 's avonds al een buikje. Nu hoort dat dus niet meer tot dat waarop ik me verheugd had.
Jij ziet dan ook nog echt baby's en veel zwangere vrouwen, da's helemaal naar nu.
Ben je wel weer een beetje opgeknapt van de griep? Ik hoop het!
Ik heb het idee dat er toch echt een eisprong was: één manier om het te checken en dat is temperatuur opnemen. Dat heb ik 2 cyclussen gedaan (die tweede raakte ik dus zwanger), dus ik kan het wel vergelijken.
Ik heb 's avonds trouwens nog echt een buik, jij ook? En gisteravond had ik ONTZETTEND zere borsten/tepels. Ik voelde me eigenlijk meer zwanger dan tijdens de afgelopen zwangerschap. Gek hè? Zal dat met die eisprong te maken hebben?
We hebben trouwens wel geklust, gewoon omdat we dat wilden en niet omdat we per se rond de eisprong wilden. Wat dat betreft waren we denk ik ook net te laat.
Op de één of andere manier heb ik nu wel meer rust gekregen. Ik heb nu meer het gevoel: het komt wel als het komt. Niet meer zo gehaast, van het moet NU! Dat was eind vorige week nog wel anders. Een kindje is echt heel welkom, liever vandaag dan morgen, maar het komt wel goed.
Ik hoop dat jij je ook wat beter voelt.
Liefs, Kaskes