Voor Qiumn

Mijn griep is zo goed als over, alhoewel ik nu verkouden ben. Ik ben ook echt supermoe van die paar dagen werken in de week. De griep doet natuurlijk een aanslag op je conditie, maar ik heb het idee dat die miskraam dat ook heeft gedaan.

Ik geef deze ronde niet veel kans, door de griep enzo. We hebben wel een beetje 'geklust' (vind het een heel stom woord, maar ik kan ook niets anders bedenken), maar ik denk niet dat het genoeg is. Ik ben al lang blij als ik gewoon ongesteld wordt, zodat ik weer weet hoe en wat.

Is jouw temperatuur nog omhoog gegaan?

Hoe is jouw eerste zwangerschap en bevalling gegaan?

Denk je dat wij ook van die chaggi vrouwen zijn als we weer zwanger zijn? Hmm, waarschijnlijk wel, haha. Alhoewel: ik zal bij een volgende zwangerschap nooit meer onbezorgd zijn, maar ik zal het ook meer koesteren!

Ik ga snel koken, mijn vriend komt over een half uurtje thuis. Succes morgen met je laatste dag werken (en dan weer weekend!). Ik werk altijd op maandag, dinsdag en woensdag. En daarnaast doe ik nog vrijwilligerswerk (bij de Kindertelefoon) en studeer ik psychologie.

Mocht je trouwens hyves hebben, ik ben te vinden onder Kim Dijcks (Tilburg)

Liefs,

Hoi Kim,

Wat fijn dat je een beetje bent opgeknapt van je griep. Tja, een lekkere lage weerstand, dan heb je zo weer een verkoudheid te pakken. MOet zeggen dat ik ook erg moe ben. Wat nog erger is, is natuurlijk dat je je door die griep nergens aan toe gekomen bent, grrr...

Jij bent ook wel een bezig bijtje, zeg! Vrijwillgerswerk, kindertelefoon en studeren naast je baan. Goed zeg!

Dinsdagavond hadden we sex (zullen we het dan maar weer gewoon zo noemen, hihi?) en woensdag bleek mijn temp omhoog te zijn gegaan! Dinsdag nog 36.5, gister 36.8 en vanmorgen   36.9! NOg twee dagen hoog en ik geloof in een ei ;-)

Nee, wij worden niet van die chaggi vrouwen! Ach tuurlijk, af en toe wel een beetje. Soms wat strijd gehad met mijn vriend, maar dat zijn de hormonen. Ik geloof dat ik over het algemeen best een vrolijke zwangere muts was, hoor!

Ik vond zwangerzijn echt heel leuk. Lekkere dikke buik, ik voelde me zo bijzonder! Ik ben wel heel moe geweest tijdens de zwangerschap, de dag na de bevalling was ik dat kwijt en toen sloop er langzaam een hele andere vermoeidheid in, haha. Nachtvoedingen en zo. Het eindje was een beetje vervelend, omdat ik heel erg hoofdpijn had. Ze waren bang voor zw.schapsvergiftiging.
Mijn bevalling was super, daar heb ik zulke mooie herinneringen aan! Ik was heel bang voor een slopende, dagenlange bevalling, maar het ging heel snel. Om 12 uur 's middags voelde ik me niet zo lekker, maar tot een uur of 9 dacht ik: Ach dit zijn voorweeën. Toen kreeg ik (weer) erg hoofdpijn en hebben we de vk gebeld. Die was er om 11 uur 's avonds en zei dat dit toch het echte werk was en dat ik ivm mijn veel te hoge bloeddruk in het ziekenhuis moest bevallen. Om 24.00 uur waren we in het ziekenhuis, daar braken meteen mijn vliezen en 3 1/2 uur later hadden we een dochter! Zo snel, ik was tussen de persweeën gewoon in trance, wist niet waar ik was, zo geconcentreerd!

Ik zal je op de hyves even proberen te zoeken... Ben er niet zo handig in

Liefs, K

Terug
Bovenaan