Voor Rebbeca, Thimo is geboren!!

Hoi Rebbeca,
Gisteren is Thimo geboren om 13:16 uur. Supersnel gegaan!!!
Om 10 uur vliezen gebroken en om 11 uur na aansluiten van de infuus de eerste goede wee.Daarna een weeenstorm en na 2 uur en 16 min. was mijn zoon daar.
De weeenstorm was er heftig. Maar daarna maar 6 min. geperst en hij was er!!
Alles gezond, alleen zijn eerste bloedsuiker iets te laag. Hij kreeg toen een flesje en daarna waren zijn suikers de hele tijd goed. Moest 1 nachtje in het ziekenhuis blijven en ben vanmorgen thuis gekomen.
Ben nu nog wel moe, nog niet veel geslapen!!
Heb geen hechtingen, ideaal!!!!
Spreek je later wel weer, ben benieuwd hoe het met jou gaat.

Groetjes, Sandra
 
Hoi Sandra ,VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JE ZOON ,Ik wens je heel veel geluk toe met TIMO .Ik ben zo blij dat alles zo goed is verlopen en zo,n snelle bevalling dat is werkelijk geweldig .Wat is timo licht hadden ze ook niet verwacht zeker ,ben zo blij dat het goed gaat met hem ,maar hoe is het met jou zelf nu dan?Ik had gisteren nog gekeken naar dit forum maar heb dit niet zien staan ik keek steeds raar is dat .Ik vind het heel fijn dat je me bericht geeft dat je een mooie zoon hebt dank je wel daar voor .Ik hoop gauw weer wat van je te horen en rust goed uit he heb je wel verdient toch .dikke kus voor timo en groetjes van mij rebbeca
 
Hoi Sandra ,Ik zag nu pas dat ik je zoontjes  naam verkeerd had sorry daarvoor het was thimo mooie naam trouwens moest het nog even veranderen .groetjes rebbeca
 
Hoi Rebbeca,
Bedankt voor je felicitatie. Hier gaat het zijn gangetje. Heb een goeie kraamhulp, echt heel lief. Het is voor mij alleen erg moeilijk om te rusten. Heb het de afgelopen maanden zo druk gehad en kan nu heel moeilijk rustig aan doen. Vooral de eerste dagen, ik voelde me eigen ook heel goed. Nu begin ik meer last van stuwingen te krijgen en merk nu dat ik echt meer rust moet nemen.
Hoe was jouw afspraak trouwens bij de gyn. Weet je al wat ze gaan doen?
Met Thimo gaat het goed. Is vandaag al wat aangekomen (40 gr.) Drinkt wel goed.
M'n dochter vond het echt geweldig om de bevalling mee te maken en is nu ook echt een trotse zus. Ze doet ook echt veel voor me en is ook een beetje oververmoeid. Gelukkig heeft ze nog een week vakantie om bij te komen.
Hoop snel weer van jou te horen. Ga nu weer snel wat rusten, voor de nacht gaat beginnen. Meestal komt hij dan ook nog een keer of twee en na de tweede keer blijft hij nog wat wakker. Dus de nachten zijn nog wat vermoeiend.
Groetjes, Sandra
 
Hoi Sandra , Graag gedaan ,hoort ook zo even feliciteren net de geboorte van je zoon.Ik kan me voorstellen dat je heel erg moe bent vooral net wat je zegt je bent al maanden met voorbereidingen bezig en nu heb je een bevalling achter de rug dat is ook niet niks moet je ook van bij komen .Ben blij om te horen dat alles gelukkig goed gaat met jullie allemaal .Je dochter heeft ook erg met je meegeleefd de laatste tijd en de bevalling was op zich al spannend kan me voorstellen dat ze oververmoeid is van alles wel fijn dat ze je zo goed helpt is ook vast een lieverd en hoe gaat je zoontje er mee om ?Met mij is het nog het zelfde ik had weer een andere gyn mijn eigen is op vakantie zal blij zij als ik nu eens wat meer wist hoop dat ik meer weet donderdag .Je moet wel goed je rust nemen dat heb je heel hard nodig vooral nu geniet ervan en geniet van kleine thimo.groetjes rebbeca
 
Hoi Rebbeca,

Hier gaat alles super! Ik loop vandaag al weer lekker in m'n kleding rond.Lekker hoor, weer een spijkerbroek aan.
Met Thimo gaat het geweldig, zit nu 15 gr. boven zijn geboorte-gewicht.
Waarschijnlijk mogen we morgen buiten een rondje gaan lopen.
Ik kan het nu even niet langer maken, want ik krijg al weer visite. Hopelijk hoor jij donderdag ook wat meer. Ik hou je berichtje in de gaten.
Groetjes, Sandra
 
Hoi Sandra ,Ik ben blij dat het super gaat jullie .Wat zal dat fijn zijn om weer gewoone kleren aan te kunnen en vooral een spijkerbroek die zitten zo lekker ,ik zie daar ook naar uit maar ik moet nog even wachten .Zo te horen groeit  thimo ook goed wat geweldig allemaal ,ik zal ook blij zijn als ik straks de kleine in mijn armen zal hebben heerlijk knuffelelen en vertroetelen .J e treft het ook met het mooie weer deze week dat je even naar buiten kan met thimo,even van de buitenlucht genieten is voor jullie wel even lekker.Geniet van je kraamtijd en doe het rustig aan .Je hoort wel weer van me .groetjes rebbeca
 
Terug
Bovenaan