Voor Rebbeca, Thimo is geboren!!








Hoi Rebbeca,
Vandaag heb je de afspraak bij de gyn. Ben echt benieuwd wat er nu met je gaat gebeuren.
Hier gaat het z'n gangetje. Zo om 12:00 uur komt mijn dochter weer terug van kamp. Ik heb wel elke dag tel. contact met haar gehad en ze had het wel naar haar zin. Mistte alleen haar broertjes erg. Ze heeft nog een kaart voor hen gestuurd, alleen aan haar broertjes gericht, ma en pa vergat ze gewoon!! Ben blij als ik haar zo weer zie hoor. Vind dat rijden in bussen ook maar niets. Volgens mij mistte Thimo haar ook. De laatste 2 dagen was hij toch wel een beetje van slag. Huilde wat vaker en sliep niet zo goed. Vermoeiend voor mij dus. Hij is ook wat verkouden. Ik ga zo even langs de apotheek om te kijken of ze iets hebben, neusdruppeltjes o.i.d.
Volgende week woensdag heeft Thimo een gehoortest.Doen ze nu al als baby's 2 weken oud zijn.En volgende weer vrijdag voor het eerst naar het consultatiebureau. We krijgen het er dus druk mee!
Hoop snel van je te horen hoe de afspraak vandaag was. Maar je moest pas laat vanmiddag toch?
Groetjes, Sandra




Nana
 
Hoi Sandra, Wat fijn dat je dochter vandaag weer thuis kwam is altijd weer een fijn gevoel als ze er weer zijn ,ik kan me voorstellen dat iedereen dan onwennig is je wil graag iedereen bij je hebben dat heb ik ook .Is thimo al lang verkouden dat is echt rot voor die kleintjes ze kunnen er zelf niets aan doen ,ik hoop dat ie gauw weer opknapt.Wat is dat vroeg een gehoortest met 2 weken was toch altijd pas met 9 maanden en naar het consultatiebureau was ook pas met 6 weken of was dat al anders?Ik word volgende week vrijdag ingeleid door mijn eigen gyn hij wou dat zelf graag doen kindje is te zwaar suiker is niet goed ben gisteren weer onwel geworden en ik groei maar dicht kan ook haast niet meer lopen ik hoop dat het nog uit zich zelf gaat beginnen maar we zien het wel ,ik zie er wel naar uit maar zie er ook wel tegen op heb al 2 inleidingen gehad ik hoop dat het net zo snel gaat als bij jou .Ik hou je op de hoogte oke .ik hoop gauw weer wat van je te horen .groetjes rebbeca
 
Hoi Rebbeca,
Sorry dat ik een beetje laat reageer. Deze laatste dagen heb ik echt geen tijd gehad om achter de comp. te kruipen. De nachten met Thimo breken me best wel op. M'n slaap wordt elke nacht onderbroken. Hij is dan niet lang wakker, maar je kan toch niet aan een stuk door slapen. Overdag rusten komt ook niet veel meer van. Ik rij elke dag heen en weer om m'n zoon naar school en uit school te halen. De school is net te ver om hem alleen te laten gaan. M'n dochter gaat wel lekker haar eigen gang.
's Morgens slaapt Thimo meestal wel goed. Dan kan ik me storten op het huishouden. 's Middags is het toch vaak een boodschapje doen en komt er ook niet veel van rusten. Maar genoeg over mijn drukke leventje.
Voor jou gaat het nu ook opschieten!! Of ben je stiekum al bevallen????
Ben erg benieuwd hoe het met je is!!
O. ja ik heb gisteren een dagcurve gemaakt en vandaag doorgebeld. Het was allemaal prima in orde. Nuchter, 5.5 N.O 5.3, N.L 4.8, N.A. 4.9 en V.S. 4.5. En dat alles zonder insuline spuiten en niet echt opletten wat ik eet. Tussendemiddag b.v 2 witte bolletje gegeten met rundvleessalade. Moet nu over een week of 8 nog eens kijken en als het dan nog steeds zo is hoef ik niet eens meer die gegevens door te bellen.
Hoop dat jij er straks ook vanaf bent. Ik probeer nog wel op te letten dat ik niet te veel snoep. Ik ben nu ongeveer 15 kilo afgevallen en wil dit wel zo houden.
Ik hoop snel weer iets van je te horen. Moet echt effe met m'n eten gaan beginnen nu.
Groetjes, Sandra
 
Terug
Bovenaan