Voor Rebbeca, Thimo is geboren!!

Hoi Rebbeca,

Hier gaat alles nog steeds super. Thimo weegt nu 3000 gr!!!!!!!
Vanacht 1 nachtvoeding gehad en verder wel lekker geslapen. Vanmorgen 2 uurtjes kraamhulp gehad en verder loop ik zelf alweer een beetje te keutelen door het huis.
Zit nu te wachten op de verloskundige. Ze zou eigenlijk tussen 9:30 en 10:30 uur komen, maar nog niemand gezien. Heb net geprobeerd te bellen, maar kan hen pas bereiken tussen 12:00 uur en 13:00 uur. Ik had zo gehoopt vanmorgen even naar de winkel te kunnen lopen met Thimo. Ga dus zo maar bellen, want ik heb de hoop niet meer dat ze nu nog komen voor 12:00 uur.
Ben benieuwd hoe het morgen jouw vergaat bij de gyn.
http://www.mijnalbum.nl/Album=JNYEGCI6
Als je op bovenstaande link kijkt krijg je het fotoalbum van de augustusmama's.Hier zie je Thimo ook bijstaan. Hou het deze dagen ook verder nog in de gaten, want ik wil er nog wel wat foto's bij zetten.
Ben benieuwd wat je van hem vind.Ik hoop dat de link werkt.
Laat me snel weten als het je lukt!!
Groetjes, Sandra
 
Ben ik nog effe.

Het album wat je te zien krijgt als je de link klikt, heet Mijn Album.
Als je het beeld naar rechts verschuift kun je naar beneden scrollen en Thimo ligt op het grote bed, met iets van roze dekbedovertrek. Als je de foto aanklikt zie je naast de foto staan Thimo van nana.
Even ter info hoor!!
Groetjes, Sandr
 
Hoi Sandra , Thimo groeit goed geef je hem borstvoeding of flesvoeding?Ik heb Thimo gezien wat een prachtig kindje pikzwart haar echt een mooi kindje daar mag je wel heel erg trots op zijn is natuurlijk ook een kostbaar bezit,ik zal die pagina goed in de gaten houden voor meer foto,s van Thimo.Wat is dat sneu dat de verloskundige nog niet bij je geweest is zit je daar de hele ochtend op te wachten en het is ook prachtig weer nu buiten kon je mooi even naar buiten ik hoop dat dat alsnog lukt kun je even wat vitamientjes op doen .En hoe is het met je suikers spuit je nog of controleer je de waardes ook nog ?Ik hoop morgen bij de gyn meer te weten over hoe en wat met een inleiding ik geef je morgen meteen bericht als ik bij hem weg kom oke ik moet wel heel laat om kwart over 2 pas en het loopt altijd heel erg uit daar dus ik zal wel heel laat terug zijn maar je hoort van me oke .ik ben blij dat we contact houden echt waar .groetjes rebbeca
 
Hoi Sandra ,Ik zou even laten weten hoe het was bij de gyn ,Heb weer een echo gehad hartje gekeken buikje hoofdje beentje de baby was gelukkig niet veel gegroeid ik was ook niks aangekomen dat scheelt ook weer het hoofdje ligt al heel heel diep had jij dat ook ?Volgende week is mijn gyn er weer dan hoop ik meer te weten over inleiden enz ,ikhad ook niet zo heel veel vruchtwater meer .Ik weet nu nog niks verder ,maar hoe is het met jou .groetjes rebbeca
 
Hoi Rebbeca,
Even een kort berichtje. Voel me eigen even niet zo lekker. Beetje koortsachtig. Dacht eerst aan borstontsteking, maar volgens de kraamverz. is het dat niet, er zijn geen rode plekken te zien aan mijn borst. Ook heb ik niet veel last van m'n borsten. Zij denkt dat het eerder komt, omdat ik teveel al gedaan hebt. Zo best kunnen, want ik kan slecht stilzitten.Dus deze dagen maar even weer rustiger aan doen.
Ik had toch wel verwacht dat je nu toch eindelijk eens wat meer te weten zou komen over het inleiden o.i.d. Gelukkig is volgende week je eigen gyn. er weer.
Volgens mij heeft er hier eentje weer ontzettend honger, dus ga ik me eigen maar eens nuttig maken.
Ik hoor wel weer van je!!
Groetjes, Sandra
 
Hoi Sandra,          Wat rot dat je je niet zo goed voelt ,ik hoop dat je nu bent opgeknapt .Geef je borstvoeding of flesvoeding?sorry dat ik even niks van me heb laten horen ,ik ben vrijdagmorgen naar het ziekenhuis geweest ik had vanaf kwart voor 7 last van harde buiken en die waren echt pijnlijk ,we hebben na een paar uur gebeld en konden meteen terecht in het ziekenhuis moest dus aan het apparaat voor weeen registratie en hartslag baby dat was gelukkig allemaal goed ze hebben ook weer met de echo gekeken naar het vrucht water ik heb niet zo veel vruchtwater meer en ik blijk ook 1 centimeter ontsluiting te hebben maar daar kan je heel lang mee lopen zeggen ze ,had jij nog veel vruchtwater?Ik hoop snel weer wat van je te horen groetjes rebbeca
 
Hoi Rebbeca,

Begint er bij jou nu ook een beetje op te lijken. Spannend hoor!
Je vroeg me over het vruchtwater, ik had juist erg veel vruchtwater.Met het breken van de vliezen kwam een plons en daarna liep er ook geregeld nog hele plassen uit. Vreemd hoor tijdens de bevalling, net of je in je broek ligt te plassen. Dus van te weinig was bij mij geen spraken. Ze houden dat bij jou nu toch wel goed in de gaten dan toch?
Heb wel eens gelezen dacht ik dat vruchtwater ook weer aangemaakt kan worden.
Hier gaat verder alles  zijn gangetje. Het is nu dus eigenlijk weer rusttijd, maar ik ben weer rustig achter de comp. gekropen. Thimo is net meegeweest zijn broer naar school brengen en eigenlijk moest hij nog aan een borst drinken, maar hij ligt nu zo lekker te slapen. Voor we weggingen heeft hij de ene borst al leeggedronken en nu zit ik dus met een volle en een lege borst.Je ziet echt wel verschil ertussen. Ik geef Thimo gewoon voeding wanneer hij er om vraagt. Hou geen heel schema bij hoor.
Verder is het nu stil hier in huis. Mijn dochter is nu op kamp en komt vrijdag pas weer terug.Mis haar nu wel hoor. Zij zal Thimo ook wel erg missen, ze was bijna de hele dag aan het knuffelen met hem. Volgens mij is Thimo daar nu helemaal van aan het bijkomen. Vrijdag zal dat wel weer direct beginnen, ze is helemaal weg van haar broertje. Mijn zoon vind het ook wel leuk en lief z'n broertje, maar hij kan nog met zijn eigen dingen bezig zijn. Hij vond het wel leuk dat we afgelopen donderdag opeens bij school stonden met Thimo om hem op te halen, hij verwachtte dat opa er stond.
Gelijk heel trots stond hij zijn vrienden te roepen om zijn broertje te laten zien.
Ga je aankomende donderdag weer voor controle? Deze week je eigen gyn. toch?
Hoop snel weer wat van je te horen.
Groetjes, Sandra
 
Hoi Sandra ,Hoe gaat het nu met jou en thimo je moet nu alles zelf weer doen en lukt dat allemaal lukt het ook allemaal met de borstvoeding je zal het wel druk hebben nu s,morgens voeden wassen zal wel wennen zijn allemaal .Is je dochter de hele week op kamp kan me voorstellen dat je onwennig van haar bent je bent dat ook niet gewend natuurlijk .Ik heb die mooie foto,s van thimo ook gezien wat is het een mooi kindje lijkt ie op je andere kinderen ?Ik moet vrijdag weer naar mijn eigen gyn ik hoop dat ik dan meer weet ik moet pas laat om kwart over 4 rare tijd he maar kon niet eerder hij zat vol .Maar ik hou je natuurlijk op de hoogte .Hoe is het met je suiker ?Ik hoop gauw weer wat van je te horen .groetjes rebbeca
 
Terug
Bovenaan