Voor Sandra Ik ben bevallen van een dochter quincy

Hoi Sandra even een kort berichtje van mij .Ik ben maandag middag bevallen van een dochter ,Ik vertel je later wel meer oke gaat niet zo lekker nu tot gauw groetjes rebbeca
 
Hoi Rebecca,

Wauw, een dochter, GEFELICITEERD!!!!!!!!
Waarschijnlijk zonder ingeleid te worden. Zat net nog te denken aan je, want vandaag zou je ingeleid worden.
Hoop dat je met "gaat niet zo lekker", bedoelt dat je nog moe bent. Dat er niets ernstigs aan de hand is. Doe rustig aan, voor zover dat lukt.
Hoe vinden je andere kids haar? Ik hoor wel weer van je, neem je tijd. Ik hou dit forum wel in de gaten.
Hier gaat alles z'n gangetje. Vanmorgen voor het eerst naar het consultatie bureau geweest. Thimo zette daar de boel op stelten. Hij lag lekker te slapen en toen moest ik hem uitkleden, daar werd hij wakker van. Hij was daar niet zo blij mee. Heeft de hele tijd gehuild bij de arts. Ze kon hem niet echt goed onderzoeken, maar dat zou ze de volgende keer wel uitgebreider doen. Hij zag er goed uit en is flink gegroeid. Weegt nu 3585 gram. Niet slecht dus voor nu 3 weken oud.(was 2925 gr.)
Voor de krampjes drink ik nu venkel thee, dit lijkt te helpen.
Ben echt erg benieuwd naar jouw verhaal, maar neem de tijd hoor. Ik hoor je wel!!!
Groetjes, Sandra
 
Hoi Rebecca,

Zag net dat ons topic naar pagina 2 was verdwenen. Daarom reageer ik weer even.
Hoop dat alles goed gaat met jou en je dochter.
Hier gaat alles zijn drukke gangetje.
Hoor wel weer van je.
Groetjes, Sandra
 
Hoi Sandra ,Sorry dat ik zo laat reageer maar het ging niet zo lekker met mij nu wil ik je graag mijn bevallings verhaal vertellen .Ik ben dus 29 augustus bevallen van een prachtige dochter ,Ik ben s,nachts om half 4 naar het ziekenhuis gegaan mijn vruchtwater was gebroken en ik had weeen toen ik kwam had ik al 4 centimeter ontsluiting maar de weeen werden slapper toen kreeg ik een infuus om het laatste stukje wat sneller te laten gaan dat ging ook heel snel ik had er zo 3 centimeter bij in 1 uurtje dat ging wel vlot de laatst   centimeters gingen nog sneller en toen mocht ik persen en was ze er binnen 5 minuten dat ging zo snel ze is geboren om 14.45 en ze was een zware meid ze woog 42.70 en ze was nog maar 37.3n 5 dagen .Ik ben blij dat ik niet hoefde te wacheten tot de inleiding want dan was ze nog zwaarder .Je kan niet zien dat ze zo zwaar is ze is ook maar heel klein en zo schattig ik kan nog niet bevatten dat ik een meisje heb het is ook heel anders als jongetjes ben zo blij en gelukkig met haar .Ik ga nu haar een fles geven ze heeft honger .ik hoop gauw weer wat van je te horen groetjes rebbeca
 
Hoi Rebbeca,
Fijn weer van je gehoord te hebben. Ben blij dat het goed gaat met je kleine meid. Toch nog te maken gehad met het infuus tijdens je bevalling. Had je toen ook van die heftige weeen?  Ging bij jou ook wel vrij snel, had je nog hechtingen?
Heb je nu je leventje al weer een beetje kunnen oppakken?
Thimo draait hier lekker mee in het gezin. Gaat overal mee naar  toe.Morgen weer mee naar het sporten. Ook past m'n dochter wel eens op. Geeft hem dan ook een afgekolft flesje en Thimo drinkt dit lekker op.
Thimo is nu wel verkouden, z'n neusje zit af en toe flink verstopt. Ik spray nu geregeld zout water in z'n neusje en dit helpt wel goed. Ook drink ik veel venkelthee voor z'n darmpjes, helpt ook heel goed tegen z'n krampjes.
Hij is net weer wakker geworden. Tijd om wat te eten en daarna lekker slapen. Gisteren hield hij het vol tot 5:15 uur. Normaal kwam hij rond 4 uur.Ben benieuwd vanacht. Hoop natuurlijk weer snel te horen van je.
Groetjes,Sandra

 
Hoi Sandra, sorry dat ik zo laat reageer ,maar mijn dochter ligt in het zieken huis ze drinkt niet goed en ze heeft een urine weg infectie en krijgt daar antibiotica weet niet of ik dat goed heb geschreven nu maar hopen dat het gauw weer goed met haar gaat en dat ze snel weer naar huis mag we treffen het niet we hadden al haast een abbonement op het zieken huis is wel vervelend elke keer heen en weer te gaan maar je doet er niks aan het is niet anders daar is ze in goede handen .Ik ben blij dat het bij jullie goed gaat .ik hoop gauw weer wat van je te horen. groetjes rebbeca
 
Hoi Rebbeca,

Ik lees net je vorige berichtje, wil je veel sterkte en gezondheid wensen met je dochter. Hopelijk is ze snel weer gezond en wel thuis bij jullie. Zal erg druk voor je zijn nu met dat op en neer naar het ziekenhuis en je andere kinderen ook nog thuis.
Ik heb daar af en toe wel moeite mee als ik alleen met die kids ben, je kan je moeilijk in drieen delen. Nu doet m'n dochter wel veel, maar ze moet nu ook veel tijd aan haar huiswerk besteden.
Hier gaat verder alles z'n gangetje. Met Thimo gaat het goed, alleen last van pukkeltjes in z'n gezicht en op z'n oren last van een soort eczeem. Ga dit wel even in de gaten houden en anders even raad vragen aan de huisarts.
Ik hoor wel weer van je.
Groetjes, Sandra
 
Hoi Sandra ,Mijn dochter is weer thuis gelukkig ze dronk daar al wat beter dus ze mocht mee naar huis .Ze drinkt hier nog niet zo goed maar dat komt wel denk ik ze is niet zo hongerig ,we moeten haar wel in de gaten houden of ze wel genoeg drinkt en of ze wel goed groeit .Ze moet over 2 en een halve week weer voor controle hopen dat het dan goed gaat.Wat rot dat thimo zo eczeem heeft hadden je andere kinderen dat ook ,mijn dochter heeft ook allemaal pukkeltjes op haar gezicht veel op 1 oog en op haar wangetjes.Ik hoop dat het mee valt met de eczeem van thimo is zo rot voor die kleintjes en hoe is het met jou zelf nu dan .Ik heb nog wel steeds suiker en jij dan ben jij er nu helemaal af ?Ik hoop gauw weer wat van je te horen .groetjes rebbeca
 
Terug
Bovenaan