Voor Sandra Ik ben bevallen van een dochter quincy

Hoi Sandra, Ben jij ook al met thimo naar het consultatiebureau geweest weet dat niet meer je had het er wel een keer over dat ie moest maar ik weet niet meer waneer dat precies was ,ik ben vandaag met mijn dochter geweest ik moet over 4weken weer terug dan krijgt ze haar eerste prikje .En hoe was de gehoortest bij thimo?Wat raar dat de gyn helemaal geen uitstrijkje maakt dat doen ze toch altijd dacht ik deden ze voorheen wel altijd .Dat is goed nieuws dat je geld terug krijgt van de kraam zorg kan je altijd wel gebruiken toch .ik moet haar nu het flesje geven anders slaapt ze door alles heen en is ze weer van haar ritme af .hoop snel weer van je te horen. groetjes rebbeca
 
Hoi Rebbeca,
Reageer een beetje laat, maar ik ben wat ziekjes. Waarschijnlijk een griepje, pijn in m'n hele lichaam. M'n zoon was gisteren ook thuis gebleven van school, dus ik hoefde gisteren niet de deur uit. Heb toen eindelijk eens een dag kunnen rusten. Als Thimo sliep heb ik ook rust genomen. Heeft wel iets geholpen, maar vandaag weer druk gehad met het sporten van de kids. Dus voel me nu weer moe!!!
Thimo komt ook nog vaak om een uur of 1 's nachts en om 4 a 5 uur ook weer. Dus slaap ik geen nacht door.
De gehoortest kreeg Thimo toen hij ongeveer 2 weken oud was en het ging heel goed. Het was heel snel gebeurd. Naar het bureau gingen we voor het eerst toen hij 3 weken oud was. Thimo werd toen wakker van het uitkleden en had gelijk honger. We moesten direct door naar de dokter, dus moest hij even wachten met eten en dat pikte meneer niet. Hij heeft de hele tijd gehuild. De dokter kon niet veel nakijken. Ze wilde zijn buikje voelen, maar die zette hij helemaal op door zijn boosheid. Dus zou ze hem de volgende keer beter nakijken. Ze vond hem er toch goed uitzien en hij was goed gegroeid. Na het bezoek bij de dokter gaf ik hem de borst en hij ging heel tevreden weer mee naar huis.
Vorige week ben ik toen nog een keer extra geweest naar het inloopspreekuur. Thimo bleef om de 2 uur ongeveer komen en spuugde ook wel veel. Ook had hij dus die eczeem. Het gaat nu wel iets beter. Maar hij blijft dus 's nacht zoveel komen. Iemand zei me al dat ik bij het CB eens moest navragen om hem 's avonds iets extra's te geven voor hongerige baby's. Ik moet volgende week dinsdag weer naar het CB. Kijk even of we het tot die tijd volhouden, anders bel ik vandeweek nog even.
Was met je dochter alles goed op het CB? Slaapt zij al een beetje door 's nachts?
Hoor wel weer van je, toch?
Passen we eigenlijk nog wel op dit forum hier? Met het aug. forum zijn we ook aan het verhuizen naar forumplaza.nl. Misschien is het leuk als je daar ook eens komt kijken, misschien kunnen we daar verder kletsen. De bedoeling is dat we daar lekker verder kletsen met de moeders van leeftijdsgenootje van onze kids.
Ik hoor het wel van je.
Groetjes, Sandra

 
Hoi Sandra,Sorry dat ik nu pas reageer ik ben net zoals jij ook ziek geweest had ook de griep het heerst momenteel overal dat je er gewoon niet aan ontkomt .Hoe is het nu met jou ben je ook nog steeds ziek?En hoe gaat het met thimo?Het was goed met mijn dochter op het consultatiebureau ,ze slaapt soms s,nachts wel door nog niet elke avond omdat ze ook nog niet zo goed drinkt maar ze heeft niet veel nodig zeggen de artsen dus daar houden we ons dan maar aan vast .Ik zal inderdaad eens op die andere site kijken we horen hier niet meer echt thuis he .Ik hoop gauw weer eens wat  van je te horen groetjes rebbeca
 
Hallo Rebbeca,

Leuk weer van je gehoord te hebben. Bij mij is de griep nog steeds niet over. Ben vandaag naar de huisarts geweest, maar die hebben er niets voor. Moet overgaan met rust. Maar dat krijg ik niet. Ben vandaag met Thimo naar het bureau geweest. Hij weegt nu net iets meer dan 5 kilo. Flink gegroeid dus. Alleen 's avonds komt mijn bv niet zo opgang. Door de griep ben ik aardig verzwakt, denkt dat het daardoor komt. Nu kan ik hem 's avonds wel een fles geven, maar dat moet dus speciale melk zijn zonder koemelk.Schijnt erg duur te zijn, maar gelukkig vergoed het ziekenfonds het helemaal.
Verder is Thimo ook al vaker wakker houdt van lachen en kletsen. Hij zegt meestal "aguh"en "ouwe". Of hij met dit "ouwe"mij bedoelt? Volgens m'n zoon en dochter wel.
Het word zo dus ook al wat drukker.Meneer houdt erg van aandacht.
Het forum zit bij www.forumplaza.nl en dan naar augustusmama. we hebben ook een eigen space. Hierin staan foto's en lijsten van geboortedatums en de groei van de kids. Leuk om te vergelijken. Hoop dat je het kunt vinden.
Hoe is het trouwens met je suiker?
Hoop nog van je te horen.
Groetjes, Sandra
 
Nog effe, bij forumplaza moet je gaan naar het kopje jeugd en kinderen.Als je dat aanklikt zie je augustus mama's en baby's.
Hoop dat het je lukt.
Groetjes,Sandra
 
Terug
Bovenaan