Voor Sas 1980.

A

Anoniem

Guest
Hey Sas,

Ja irritant is dat he die negatieve testen elke keer weer.
Ik heb wel gelezen dat je met die sensitest al wel vier dagen voor je NOD kunt testen!!!
Dus wie weet heb je morgen wel een positieve test als je met ochtendurine test.
Want jou NOD was gister natuurlijk al!!!

Nou meid ik zal voor jou en natuurlijk ook voor mezelf !!
Hou me maar op de hoogte oke!!

Liefs Bella

he bella,
leuk zeg zo'n persoonlijk berichtje,haha
Ja ik denk dat ik nog 2 of 3 dagen wacht en dan weer test.
Hoeveelste ronde is dit voor jou? Voor mij de 3e.
Jij nod is over 4 dagen? spannend hoor, dan is de kans voor jou nog wel groot, voor mij erg klein hoor.....nou ja we gaan heel hard duimen voor elkaar oke?
veelliefs sas

Hey Sas,

Voor mij is het alweer ronde 14. En dit is de 2e poging met iui.
Er is idd nog hoop.. Maar niet alleen voor mij voor jou ook hoor!!!
Je bent toch nog niet ongi of wel???
Ik ga heeeeeeel hard voor je duimen, ik hoop dat het raak is zal wel lekker snel zijn!!
Heb je wel al bepaalde kwaaltjes of niet?? Ik voel echt niets..
Maar we zien wel. Ik hou je op de hoogte en jij mij ook oke!!!

Liefs Bella

he bella,
hoop dat het voor jou echt raak is, je bent al een tijdje bezig. Dit is voor een eerste kindje of een 2e?voor mij is het een poging voor een eerste.
Nog steeds niet ongi.
Ben erg misselijk geweest, vandaag iets minder, veel buikkramp, erg pijnlijke borsten. Heb jij ergens last van?
duim heel hard voor je.
veel liefs sas

Hey Sas,

Wij zijn ook bezig met ons eerste kindje.. Ik dacht toen ik met de pil stopte dat ik wel snel zwanger zou zijn  Nou dat viel ff vies tegen. We weten inmiddels wel dat het ligt aan het zaad van mijn partner. Hij heeft elke x maar iets van 2 miljoen zaadcellen terwijl het er tussen de 20 en 50 miljoen horen te zijn...
Verder heb ik niet echt zwangerschapskwaaltjes. Geen zere borsten ofzo. Ik heb af en toe wel een raar gevoel... een beetje vreemd.
Maar ik heb mezelf wel vaker in de maling genomen toen voelde ik ook van alles maar werd ik mooi ongesteld.

Dus we zien wel weer... vandaag komen als het goed is de sensitesten binnen..
Kan ik weer lekker testen.. Hahahahaha

Liefs Bella

he bella,
o dat is wel shit zeg, maar gelukkig is de techniek een stuk verder nu dan vroeger en kan er nu veel meer, ik hoop zo dat het raak is voor je, temperatuur je ook of niet? mijn temp was vanmorgen nog steeds hoog, erg raar maar ja, ga over 2 dagen weer testen..... nog steeds niks van de duiveltjes te zien,gelukkig maar ja nu toch alweer 3 dagen over tijd, hoop het zo maar nu voel ik verder niks, af en toe misselijk maar verder niet.
Heb je al getest? zijn de testen al binnen?
kusjes sas

Hey Sas,

Ik heb wel een tijdje getemperatuurd maar daar werd ik helemaal lotje getikt van..
Elke dag om de zelfde tijd zo'n thermometer in je K... Dus daar ben ik mee gestopt.

Maar hoe is het met jou????? Nog steeds niet ongi?? Wanneer ga je testen?? Ik had trouwens die testen gister nog niet in huis ik hoop vandaag en dan ga ik morgen testen... pcies 2 weken na de inseminatie..

Nou SAS IK DUIM VOOR JE DAT DE DUIVELS NIET KOMEN EN DAT JE EEN POSITIEVE TEST HEB!! HOU ME WEL OP DE HOOGTE WANT IK BEN RAZEND BENIEUWD!!!!

lIEFS BELLA

he bella
Nee nog steeds niet ongi, ohoh wat vind ik het spannend maar durf ook niet te testen denk dat ik zondag ga testen.
Ik hoop zo dat het is gelukt voor je!
heb je al getest weer?
denk aan je. kusjes sas

Terug
Bovenaan