Voor Sas 1980.

lieve belle,
vanmorgen was mijn temperatuur nog 36.8 dus ik dacht ik ga testen....
En het is echt waar je had gelijk: IK BEN ZWANGER, sta helemaal te shaken!!!!!!!!je bent de allereerste die het weet. Ik heb eerst getest met sensitest en daarna nog een keer met clearblue en het is bij allebei positief. Dus de testen van sensitest doen het goed!
Ik hoop zo dat jij ook snel zwanger wordt!!!!!!Ik ga je vanaf hier instralen oke?haha
strooi strooi strooi strooi strooi strooi
hele dikke kus sas

YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES
YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES
SAS IS ZWANGER. Bij jou klopte mijn gevoel dus wel! Ik wist het dat je zwanger was! GEFELICITEERD LIEVERD HET IS JE GEGUND!!
Maar je had verder helemaal geen zwangerschapsverschijnselen toch? Enne je blijft hier toch nog wel buurten he anders ga ik je missen.

Nou lieverd heel erg veel geluk toegewenst aan jou je mannetje en kruimeltje!! En ik heb je zwangerschapsvirus opgevangen hopelijk heeft het geholpen!!

Heeeeeeeel veel liefs en  voor jou en je kleine kruimeltje van Bella

he bella,
tuurlijk blijf ik hier komen, vind het hier juist zo gezellie!!!!
Ik voelde me afgelopen week juist beter!Wel wat misselijk af en toe maar ik dacht ach niet zo zeuren dat had ik vorige maand ook en toen werd ik ook gewoon ongi. Heb nu klein beetje last van mijn si gewricht en onderin mijn buik soms wat steekjes verder niks!!!!haha
Net bij de doktersassistent geweest!De dokter gaat morgen op vakantie dus ik heb 11  mei een afspraak daar en dan gaat ze me alles uitleggen hoe alles gaat lopen enzo dus dat is wel spannend. Ga zo ff moeders voor moeders bellen want daar wil ik zeker aan meedoen! Als ik mensen kan helpen door mijn urine in te leveren doe ik dat gelijk.
Ik hoop zo dat jij ook snel zwanger wordt. Vond het zo'n lief berichtje van je!!!!kreeg er tranen van in mijn ogen. Je bent een lieverd.
dikke kus sas

he bella,
hoe gaat het met je?heb al een paar dagen niks van je gehoord!
vandaag iemand van moeders voor moeders geweest ga zondag al beginnen met plasjes sparen,haha.
Testje was goed bij haar, gelukkig maar, vond het best wel weer eng.
Hoop dat het bij jou goed gaat, ik duim zo voor je dat het snel raak is. Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis?
veel liefs sas

Hey Wijffie,

Met mij is alles goed hoor... teleurgesteld dat ik weer ongi was geworden maar verder wel oke. WAT LIEF van je je dat je je heb opgegeven voor moeders voor moeders!! Echt Super maar ik had niet anders verwacht want je bent een schat van een meid!!

Ik kan me voorstellen dat je een beetje zenuwachtig was om die test opnieuw te doen...Maar natuurlijk was die positief meid!! Geniet jij nou maar lekker van je zwangerschap!!! Ik moet volgende week weer naar het ziekenhuis voor de iui. Dus we zien wel weer.. Zodra ik weet wat de gynacoloog er van vindt.. doorgaan of stoppen met iui dan laat ik het je weten oke!!! Hoe reageerde je mannetje trouwens op het blijde nieuws? En heb je het al aan je ouders en schoonouders verteld??? Nou ik hoor van je lieverd. EN RUSTIG AAN... ZORG GOED VOOR JEZELF EN VOOR KRUIMELTJE!!

Dikke Kus van Bella

he bella,
spannend dat je weer naar het ziekenhuis moet! Ik hoop dat ze het gewoon nog een keer proberen; 3 keer is scheepsrecht!En ik hoop dat het anders kan met ivf ofzo, zou je dat wel willen?Ik hoop zo dat het snel lukt voor jou en je mannetje.
Ben je al getrouwd eigenlijk? Ik niet, we wonen nu 1,5 jaar samen en hebben in september 3 jaar een relatie.
Wat doe je voor werk?ben wel benieuwd.
hele dikke kus sas

Lieve Sas,

Ik weet nog niet of ik voor ivf ga kiezen.. Ik ben er eerlijk gezegd niet zo'n voorstander van.Ik heb besloten om het zwanger te willen raken maar ff te laten voor wat het is!!Elke maand die teleurstelling word ik knettergek van!! Misschien als ik het helemaal loslaat gaat het beter.

Ik werk trouwens bij de Douane op schiphol.. Dus als je ooit nog eens terug komt van vakantie met je mannetje en kruimeltje dan zie je mij misschien wel..  En hoe gaat het met jou wijffie?? Voel je je wel goed??Wanneer is je eerste echo?
Nou rustig aan en ik spreek je weer snel!!
Dikke kus Bella

hoi bella,
Het gaat goed, ik heb 11 mei een afspraak bij de dokter dan gaat die alles vertellen hoe het nu gaat lopen enzo, heb 23 mei een afpraak bij de verloskundige en 31 mei mijn eerste echo. Het weekend hebben we het al verteld tegen mijn ouders en mijn vriend zijn moeder. Omdat ook de mevrouw van moeders voor moeders zei van als het fout gaat vertel je het waarschijnlijk ook dus kan je het beter vertellen, dan kan je het er ook een beetje over hebben. We hebben het ze verteld met een rompertje waar op stond: Nu ben ik nog te klein, maar als ik deze pas, willen jullie dan mijn opa en oma zijn?
Echt heel leuk, ze gingen allebei huilen,haha en ik natuurlijk mee.
Misschien als je het even wat van je af zet dat het dan wel opeens lukt. Ik hoop het zo voor je!
Heb je een leuke koninginnedag gehad?wij zijn naar amsterdam geweest, maar was wel heel erg druk. We gingen met vrienden en ik kon dus niks drinken dus heb maar verzonnen dat ik een blaasontsteking heb, wist het anders ook niet haahahhaahah
he lieverd ik spreek je snel weer
dikke kus sas

Terug
Bovenaan