voor scibby en zoey

A

Anoniem

Guest
hoi hoi ff een nieuw topic om lekker te kletsen anders is het zo lullig voo die gene die het topic gemaakt heeft die denk o weer een reactie en is e rniks   bijzonders, hoelang hebben jullie met elkaar? zijn jullie toe aan een kind of nog niet?

waarom zegt jou ha dat je te jong bent > heeft hij of zij toch geen zak mee temaken? ik vind dat 26 een mooie leeftijd is als je er klaar voor bent, dan heb je later er ook nog plezier van,

ik ben zelf 24 heb een broer van 30 en me ouders zijn ook al door de 60 heen, dus ja als mijn kind zo oud is al ik zou ik het ook niet leuk vinden om zo oud te zijn, want ik weet hoe het is als je in de pubertijd zit hoe je mede mensen van je eigen leefdtijd reageert op het feit dat je oude ouders hebt, ben er vaak mee gepest.

dus wat je ha zegt is BOELSHIT

greetz suzette

hoi suzette,

mijn vriend en ik zijn op 23 sept. een jaar bijelkaar, en zijn er qua leeftijd klaar voor, hij wordt zo 37, misschien financieel gezien niet zo, maar wie wel dan denk ik, kids zijn nu eenmaal duur!
en idd dit vind ik ook een mooie leeftijd, heb altijd gezegd voor mijn 30ste, hoop dat het lukt, ach we hebben nog 4jaar, dus wat dat betreft.
en ik ben zelf ook een nakomeling, heb een oudere broer die is 9 jaar ouder en een zus die is 7 jaar ouder als mij, ik heb er als tiener niks aan gehad, nu komt het eenn beetje. toen mijn zus 18 was, ging zij het huis al uit, en mijn broer had toen een vriendin, em om dan op te passen op zijn kleine zusje zat hij niet op te wachten.
mijn ouders zijn op dit moment ook tussen de 62(pap) en 57(mam) maar ben er niet mee gepest   gelukkig.
hoelang zijn jullie nou samen dan?

liefs san

wij hebben 20 augustus aan staande 4 jaar met elkaar en we wonen 2 en half jaar samen,   ik ben sinds vorig jaar november gestopt zit nu in ronde 9 ma ja afw8 maar ik moet nu 3 weken w8 voor de uitslag, van bloed test, ik ben zelf nu 24 jaar en me vriend wordt september 29 jaar.

ik ben wel gepest omdat ik oude ouders vergeleken met me mede leeftijdsgenoten, mijn vader is nu 62 wordt 63 en me moeder is 61 dus ja nu heb ik er geen problemen mee gehad, kwa me broer had ik altijd bonje alleen hij stond altijd voor me klaar, toen ik 16 werdt werkte ik in een kroeg op het dorp bij mijn ouders, en ging gewoon met me broers zijn vrienden mee uit , me ouders waren gewoon normaal kwam gewoon om 3 uur snachts thuis, dus ja op de lagere school heb ik er veel moeilijk mee gehad, daarom zou ik zelf nooit na me 30 kinderen oke kan gebeuren maar liever niet.

jullie zitten nu dus al in de medice molen???
ik ben vanmorgen toch maar begonnen met tempereturen, ondanks ik al 2 dagen telaat ben, en ik erg verkouden ben, kon ik  het toch maar niet laten,

en ruzie, ja ik ken het, had altijd ruzie met mijn zus, en soms als we nog telang bijelkaar zijn, hebben we zo weer woorden, zij deelt over sommige dingen een hele andere mening, en ze is een flapuit,en ik daarin tegen helemaal nie. maar moet zeggen dat het de laatste jaren goed gaat,

hehehe eindelijk weekend...... was er wel aan toe uitslapen......... heerlijk........... nou we gaan ff eten en dan naar mijn schoonouders vanaaf ff op visite........

we spreken elkaar snel weer
liefs mij

ik kan nog steeds met me broer op schieten, alleen niet zo close, ma ja komt misschien straks als hij oom wordt  me broer plaagde mij altijd en ik ging er tegen in he ik altijd nog gedaan, maar we konden ook goed met elkaar opschieten dus zo erg was het niet alleen onder het eten, altijd bonje

Weekend? was da  moet morgen ( zaterdag) nog werken van 7 tot 7 dus weekend voor mij nog niet.

nou fijn weekend en we spreken elkaar

xxxxxx mij

goedemorgen,

lekker gewerkt gisteren? wat een lange dag dan zeg, van 7 tot 7.

damn ik kan niet meer uitslapen, was gisteren al vroeg wakker ook rond deze tijd en vandaag ook weer.

En met mijn broer kan ik ook al iets beter mee opschieten dan vroeger, maar dat komt nu ook omdat ik een vriend heb hoor.
Gisteren belde hij, of wij ook zin hadden op te bbq-en dus zijn we die kant op gegaan en het was zeer gezellig.!
En de 1ste week van Sept. gaan we met mijn zus en zwager en neefje een weekje op vakantie. We blijven gewoon in Nederland, omdat mijn zus in Novem is uitgeteld van hun 2de kindje. ( zal ik wel extra op mijn neefje letten als we op vak zijn) en mijn zwager en vriend zullen samen ook wel dingen ondernemen gaan.
Zie er wel tegen op mijn zwager en ik lagen elkaar niet zo, (kwam ook  door EX-vriendje) maar nu gaat het soms beter, ach het word vast wel gezellig.

ik ben nu 3 dagen aan het temp. gegaaan, en s'weekend doe ik het eingelijk niet op de 'normale' tijd van 5.30 maar gewoon als ik wakker wordt. Maar er zit nu al een rare lijn in!
Vrijdag was het 37.1 en gisteren was het 36.8 en vandaag 37.0 komt vast van mijn verkoudheid.
Ben jij ook aan het temp???

liefs san

he meis ja was een lange dag ben helemaal kapot , nog geen leuke thuis komst ook er was iemand van msn die wat tegen me vriend heeft gezegt wat niet waar is , en hij heeft wat naar hem toe gestuurt dus kreeg een berichtje je mag gelijk door naar je ouders want heb gelezen van roy, ik d8 he? ik had hem gelijk gebeld en gezegt van ik kom ik direct naar huis o het uit teleggen, we zouden vandaag met me ouders weg gaan maar dat ging niet door, hij d8 dat ik vreemd ging, heb hem zo eel mogelijk vertelt wat voor kloot zak die roy was en in zijn gezicht gezegt dat hij het mis heeft, nou nu gaat het wat beter, dus hij gelooft me nu wel het is ook omdat mijn ouders en zijn ma en een vriendin van ons bij hem is geweest en gezegt hebben dat het niet waar is dat ze dat geloofde, , dus ja was haast vrijgezel, ma ja is goed gekomen gelukkig,

nee ben nog niet aan het temperaturen is voor mij niet weg gelegt , ik kan dat niet elkedag onthouden van o moet nog temperaturen, dus ik w8 ff af wat de gyn heeft gezegt, dat is nog 2 weken w8

liefs suus

hey suus

lekkere vrienden zijn dat zeg!!! jeetje.......
gelijk mee kappen zou ik zeggen, om leugens te gaan vertellen.
bah houd ik niet van!! Misschien is die Roy wel jaloers ofzo, is hij vrijgezel dan?
Gelukkig heb ik niet van die vrienden, moeten ze ook niet doen, om die leugens tegaan vertellen.
maar gelukkig dat het nou weer goed is tussen jullie,
is idd geen leuke thuis komst. woon jij bij hem in dan?

Ik had jaren geleden ook een vriend waarbij ik inn zijn huis kwam en we hadden later om de 3 weken ruzie! en heftig altijd hoor, hoevaak mijn tas met kleren wel niet in portiek hebben gelegen! en hoevaak hij wel niet zei, dat hij van het balkon af zou springen, en als we dan ruzie hadden, en we hadden licht of wat dan ook aan, dan ging dat eerst uit, deed ik het weer aan, hij weer uit en ging zo ff door, want dan ging hij ff weg, om afte koelen. en dan weer in huis tekomen alsof   er niks aan de hand was! het was zijn huis waar ik in zat en als hij niet thuis was dan kon alles wel uit, want anders proviteerde ik van hem! nou ja.... en kinderen wou hij ook niet, kwam ik later achter, dus naar 2 en een half jaar was ik er flauw van, en maakte het uit, waardoor hij zei dat hij wel kinderen wou! en na een heel lang gesprek met zijn tante erbij, hebben we het weer 3 maanden geprobeerd maar bleef door de weeks bij mijn ouders hoor, maar het ging niet meer, ik was kapot gewoon op. dus heb er een eind aan gemaakt, en toeval is dat mijn tante getrouwd is met zijn oom, maar die komen niet meer bij ons hoor dus mijn ouders hadden me gewaarschuwd voor hem, maar je naief he...........
het is al jaren uit hoor en ben er blij om ook, en toen zei ik als ik ooit weer ga samen wonen(wat ik al een paar keer heb geprobeerd) in mijn huis dan ben ik safe in iedergeval, je word ego.
maar nu met deze relatie gaat het goed hoor, wel in mijn huis dat kwam meer omdat ik hier nog maar een half jaar woonde, en mijn vriend is getrouwd geweest( 4 jaar gelden gescheiden) en heeft daar ook nog samen gewoond met een ex. dus ik zal dat nooit als mijn huis gaan zien. vandaar.

en tem d8 ik ook dat ik het zou vergeten maar het valt mee 100% mee hoor.....
wat voor test heb je dan gedaan bij de gyn.........

(sorry voor het lange verhaal.)

x san

Terug
Bovenaan