voor scibby en zoey

hoi

ja ik was alweer aan het werk gister morgen........
maar was lekker vroeg vrij, en konden we nog ff het huis schoonmaken, want we kregen gister avond visite.......

dus mijn vriend hoeft zich nog niet na laten kijken of zijn sperma goed is zegmaar...
het gaat er idd bij mij om, of ik vruchtbaar ben!!!!!!!
maar volgens mijn temp lijst ga ik omhoog met tem. had gisteren 36.3 en vanmorgen 36.6 (alleen dan doe ik in t weekend later want om mijn wekker tezetten zie ik nog niet zo zitten,misschien word mijn mannetje wel wakker denk ik dan) dus daar wil ik deze maand nog ff verder mee, en dan zie ik volgende maand wel of ik na de HA ga.....

oh w8 ff ik moet toch nog heen, want ik heb een boekje mee gekregen toen ik de 1 ste keer heen ging en die mocht ik 3 weken lenen. ( en ik heb alweer een tijd last van mijn onder/midden rug ging weer goed maar word weer minder, dus daar ook ff nalaten kijken wat dat nou is.. dan zou ik direct een afspraak kunnen maken met hem om naar de gyn tegaan.........

nog een fijne zaterdag en misschien dat ik je morgen weer spreek!

groetjes en liefs mij

he meis,

sorry ik was de laatse tijd  ff druk bezig.

hoe is het met je verkoudheid over?

lukt het een beetje met temperaturen enzo en klussen?

nou ben gister bij de gyn geweest voor uit slag.

alles was goed zat ietsie pietsie onder de grens van bloed armoede maar dat eb ik altijd nog gehad,

ik kon aan medicijnen gaan voor me ei prong op te wekken en zo dat ik regelmatiger werdt, of ff een half jaartje w8 en dan terug komen ,

ik heb voor een half jaartje gekozen ben gelukkig blij dat er niks is.

heb ook gevraagt voor mijn over beharing en acne of daar wat voor is , ja dat is er wel dus de pil en nog wel andere medicijnen alleen dan mag ik niet zwanger worden,

ik baal wel ma ja moet er maar mee leven.

ik had ook gevraagt over temperaturen nou zij rade het af al dat gedoe zegt zegt dan moet je echt elkedag optijd naar bed en optijd meten anders heeft het geen nut, dus als je gaat stappen dan is het al door de war is het niet te meten dan is je temp al wat hoger dan normaal, dus dat zulke dingen vind ze onzin.

ik hoor van je

xxxxxxxxxx suzette

hey meid,

sorry voor mijn late reactie, maar zijn dingen in de familie met mijn oma gaat het niet goed mee, dus ja dan zit je daar veel..........

maar mijn verkoudheid is gelukkig over, jeetje wat ben ik daar blij om!! je voeld je zo elendig onder he.......... maar goed

morgen het boekje inleveren bij de HA. van onvruchtbaarheid. en dan denk ik wel dat ik mij door laat sturen als is het alleenmaar om mij, mijn vriend heeft daar dit jaar nog geen belang bij dat zijn zaad na gekeken wordt.

tenzij ik niet meer ongesteld word, ik weet alleen niet welke ik aan moet houden, de normale van 28 dagen, want dan is mijn NOD dag 29 aug. of via babybrabbel en daar kan je van een paar cyclussen doen, en daar kwam een gemiddelde uit van 39 dagen, en dan zou ik mijn NOD hebben op 9 sept.

soms denk ik dat ik nu zwanger ben, want ik ben erg bekkerig tegen iedereen... hahaha moet er wel om lachen de andere niet maar goed voor de rest geen kwalen, ja dat ik erg moe ben vooral s'middags dan lig ik zo 2 en half uur te slapen.

maar jij gaat nog ff wachten..

en temp ja dat gaat wel goed, al is hij de laatste paar dagen rond de 36.8 tot 37.0 dus ja ik weet het niet, hoop dat ik snel weet waar ik aan toe ben, en voor jou ook natuurlijk.

maar ik ga ff afwassen, had er nog geen zin net...

liefs mij

he meis ik lees net je berichtje ben druk bezig voor de vakantie ga aanstaande zaterdag weg dus ja ff alles op orde hebben hahah,

balen zeg dat het met je oma niet goed gaat, misschien  grof om te zeggen maar dan heb je wel wat anders aan je hoofd dan kinderen , en misschien lukt het dan wel,

nou ik ben er nog niet zo zeker hoor wat de gyn zei, me schoon ma vertrouwt het ook niet zo en een vriendin van me ook niet , dus kweet niet wat ik moet doen, ik w8 nog ff af en dan ga ik maar naar een andere gyn in een academisch ziekenhuis.

greetz xxxxx mij

heeeeeeeeee meid!

hoe is ie?
hier k*t, mijn oma is gisteren overleden, we waren op vakantie zijn maandag weggegaan en zondag leek het redelijk met haar te gaan, maar helaas gisteren ( woensdag) is ze er niet meer, maar het klinkt hard het is beter voor haar en mijn ouders, die zaten elke dag bij der.. en ze was dement.
En precies een jaar en twee weken na mijn opa ( haar man) die is woensdag 23-aug 2006 overleden......... en zij woensdag 5- sept. zal er dan toch meer zijn?

maar jullie ook lekker op vakantie dus waar zitten jullie?
wij gewoon in nederland......

en ik ben 30 aug ongi geworden, helaas. Maar er zat nu wel 30 dagen tussen i.p.v meer dan 35 dus ga voor uit............

en ja je gyn is een vreemde gast, ik weet het nog niet precies wat ik moet doen, de 1 zegt namelijk dat de man ook direct mee moet, en zijn zaad wordt dan ook direct nagekeken, en de andere zegt dat je een half jaar getemperetuurd moet hebben.........
ik weet het niet meert...........

nou spreek je snel weer

greeeeeeeeeetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

san

he meis nog gecondoleert me je oma,

ik was inder daad op vakantie ben gister thuis gekomen, we zaten eerst in de ardenne maar na 4 dagen slecht weer te hebben gehad zijn wedoor getrokken naar zuid frankrijk dus en daar was het heerlijk weer tussen de 25 en de 30 graden dus ben lekker bruin,

ik oorspronkelijk ( getelt voor 18 dagen) ongi worden maar helaas nu nog niks,

zou je denken je bent er mee bezig, maar helemaal niet op de vakantie heb ik er helemaal niet aan gedagt en ook niet aan kinderen, ff gewoon nergens aan ged8 en ben nog steeds niet, welke dag ik zit weet ik niet moet zo ff tellen staat in me agenda,

hoe is het nu verders met jou?

greetz xxxxxxxxxx mij

Hey Meid

Sorry voor mijn ongelovelijke late reactie, maar had ff geen zin in het Pc gedoe en het   'zwanger worden gedoe' .
Maar als nog bedankt voor je condoleance namens mijn oma...

Dacht ff dat het vorige maand 'raak' was.....            
Maar helaas blijkbaar had ik nu een cylus van 32 dagen ipv 28 tot 30dagen
Dus maar weer oefenen, alleen nu heeft mijn kereltje last van zijn rug, dus we doen HET ff op een laagpitje zegmaar. Hij kan zich nauwelijks bewegen, duss ja niet fijn....

Maar een klant van ons is wel zwanger nu 13 weken en ik weet het sinds een week of 3/4 ze had het mij als 1ste verteld hahahahaha voelde me wel vereerd hoor...........

Maar hoe is het met jullie??????

Nou tot schrijfs

greetzzz   san

he meis, das balen dat je cyclus nu langer is, ben je al bij je ha geweest of niet?

En hoe is het nu met je mannetje? nog last van zijn rug, ik ben alleen wezen kijken hier of jij nog had gereageert officieel hoor ik hier niet meer,

denk dat je het al raad , ja ben zwanger,

was heel raar hoor, we zijn op vakantie geweest 3 weken lekker naar de ardennen alleen na 4 dagen pokke weer door getrokken naar zuid frankrijk,

eigenlijk moest de week voor dat we weg gingen ongi worden , maar gebeurde niet nou omdat het de laatste paar maanden telkens 2x 28 dagen waren heb ik geen test gedaan,

na de vakantie was ik ziek geworden gewoon griep,

ik zou de week na mijn vakantie ( 2 weken) ongi moeten worden dan volgens mijn berekening in het weekend , ik vierde toen me vriend zijn verjaardag, en het ging beetje pruttelen in me buik weet je die ongi krampen   na ja ik d8 nou oke nu komt de ongi , nou niet dus dinsdag nog niks woensdag ook niks donderdag ook niks,

toevallig had ik nog een digitale test liggen van clearbleu niemand was bij me was alleen ik d8 nou ik doe er gewoon 1 om zeker van te zijn dat ik niet zwanger ben,

nou die test gedaan naast me neer gelegt en tv gaan kijken na 5 minuten keek ik er op en ja hoor stond ZWANGER ik d8 nee dat kan niet ik voel niks alleen die krampen onder in me buik dan, nou kon me ouders niet bereiken me vriend niet me schoonma niet ,

nou ben toen aan gaan kleden en als een speer naar de buurvrouw gegaan, ( was in tussen tijd ook ziek) ik belde aan ik liet voor het raam die test zien , dus ze d8 dat het een termometer is en dat ik hoge koorts had, dus ze deed open ( hahah) ik vroeg aan der wat staat daar, zegt ze Zwanger , o oke !

ik stond op dat punt hele maal te shaken heb daar 3 uren gezeten en toen naar huis gegaan, en maar w8 tot me vriend thuis kwam,

me vriend kwam thuis, ( had kadootjes)   en ik ze ga ff zitten zegt hij je bent zwanger?

ik zeg hoe kom je erbij , zegt hij ja ik zie de test liggen( Pot verdikkie had ik de test laten liggen op het tafeltje in de gang)   nou affijn

me schoonma laten weten  s avonds bij het eten ( macaroni) alleen had ik als een verrrassings eten gedaan dus 2 borden op elkaar gelegt voor ons 3 en bij em schoonma een kadootje eronder gelegt( was een speen met oma erop)

s avonds naar me ouders nou voor me ma had ik ook een speen met oma erop en voor me pa had ik een mint groen slabbetje met daarop me opa is mijn grootste sponsor   hahahha

nou afgelopen maandag ben ik naar de verloskundige gegaan ze kon het niet goed zien hoever ik ben want normaal ligt je baarmoeder op je blaas bij mij niet mijn baarmoeder ligt erachter dus het ligt te diep

aanstaande maandag ( morgen) moet ik naar het ziekenhuis voor een inwendige echo moet een video band mee nemen dat ze het opnemen voor mijn verloskundige en daar moeten ze weten hoelang ik ben dus ben benieuwt

nou dit is ongeveer het verhaal een beetje

ik hoop dat het bij jou ook lukt greetz
xxxxxxxxxxx mij

Terug
Bovenaan