Hé cindy,
Wij hadden het vroeger ook niet breed, mijn vader was vrachtwagen chauffeur, en hoerde alles op in het buitenland.
Mijn moeder was er altijd voor ons, werkte ook, maar alleen als wij in bed lagen, merkte niemand iets van.
Ik vind het juist geen probleem om eens een keer te zeggen dat er geen geld is, om weer iets onbenulligs aan te schaffen. Wil niet zeggen dat onze kinderen iets tekort gaan komen, want dat is echt niet zo. Maar ze krijgen echt niet overal hun zin in.
Ik vind het alleen vreemd dat vrouwen negen maanden zwanger zijn, en dan na drie maanden nadat het kind geboren is, al kunnen zeggen, zo ik ben blij dat ik weer kan werken, even wat anders aan m'n hoofd.
Ik werk ook, ik werk acht uur per week, en de tijd dat ik aan het werk ben, is mijn man thuis voor de kinderen.
Ik moet ook zeggen dat ik het er erg moeilijk mee heb gehad de eerste maanden dat ik weer aan het werk was, ik miste m'n kindje heel erg. En dan was ik 'maar' twee keer vier uur van huis af.
IK heb van het weekend met iemand gesproken die vier dagen werkt, zal het wel eens aan haar vragen, misschien dat zij niet meteen op de kast vliegt. MIjn vraag is eigenlijk, als een week zeven dagen heeft, waarom breng je dan je kind meer dagen van de week weg, dan dat je ze zelf opvoedt. Waarom begin je er dan aan? IK snap dat niet, je wilt wel kinderen maar ze niet zelf opvoeden.
Iemand zei ook, dat kwantiteit niet belangrijk is, maar ik vind van wel, net zo belangrijk als kwaliteit.
X