Voor Stephanie een heel Hemangioom verhaal

Ik vind Tess een bijzonder mooi meisje! zo dat eerst.

Om eerlijk te zijn, tact is niet mijn sterkste kant, zou mijn eerste reactie vast ook heel erg bot zijn. *schaam* Pure onnozelheid! Wat goed van je dat je zo duidelijk uitlegt wat het is en wat het met je doet en met Tess.

Ik hoop dat de hemangioom snel verdwijnt en dat Tess er weinig/niets aan over houdt.

mama van Rêve

wat heb je dat goed beschreven! Meteen een heleboel duidelijkheid. Ik had er wel eens van gehoord, ik kende het ook als aardbeienvlek, maar omdat ik niemand in mijn nabije omgeving ken wist ik er weinig van af, vandaar al die vragen  Tess heeft er inderdaad erg weinig last van als ik dat vergelijk met de site van o.a. Isabel! Ik wist ook echt niet dat hemangiomen zo groot konden zijn, wat zal dat schrikken zijn geweest voor haar ouders in het begin.

Ik hoop dat Tess's hemangioom snel kleiner zal worden, het  meisje is  -met of zonder- gewoon een plaatje!!!!
liefs, Stephanie!

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie lieve woorden, de meeste dagen gaat het Hemangioom verhaal totaal langs me heen, maar het is ook fijn om mensen te kunnen uitleggen wat het is en wat het met je doet. Zelf stap ik niet zo snel in de "spotlights" maar het lot van andere trek ik me zeer aan en wil dan alles doen wat in mijn macht ligt. Vandaar de aandacht die ik gevraagd heb voor Isabel en Britt.

Voor iedereen, maak je vooral niet druk als je reageerd op iets wat iemand heeft, dat heb ik ook, mijn ogen zien ook dingen en tja dat zie je aan gezichten. Het zijn vooral opmerkingen, die hard aan kunnen komen. Maar ook die horen er bij. Wat ik wel minder vind is ouders die hun kind gewoon laten roepen, "Wat is dat, wat is dat" Of "gatsie die is vies" Tja dan hoop ik toch dat die ouders hun kind zouden corrigeren en eventueel gewoon netje een vraag zouden stellen. Maar goed dat is mijn mening.

En als ik mag zeggen als trotse moeder... ze is een schoonheid! Haar uitstraling is zo mooi! Een heerlijk kindje.

@Esmé, verdorrie, heb ik het weer gemist! Het is een tijdje geleden ook uitgezonden, toen ook al gemist, lig meestal al op bed rond die tijd. Het is fijn dat er mensen zijn die niet alleen in eigen belang denken. En ik ben het zo met je eens dat die doktoren veel meer zouden moeten verdienen dan die mannen die achter een balletje aan rennen... maar ja zo zit de wereld in elkaar.

Lieve groeten, Nanda

Terug
Bovenaan