voor sunyra

raar....je gaat je toch niet ergens voor aanmelden als je niet weet wat t is? volgens mij lul je jezelf nu een klein beetje tegen of nie? als je misschien even wat dieper in die bovenkamer van je graaft weet je misschien wel wat je sommige leden hebt gestuurd, het lijkt me nl niet logisch dat iemand anders uit jouw naam mensen  lullige berichtjes gaat sturen tov jantine  wat heb je eraan? en ik geloof ook niet dat die verhalen ineens uit de lucht komen vallen! zit er misschien dan toch niet een kern van waarheid in? wat t ook moge zijn, het is misschien wel netjes om dit even rustig met jantine uit te praten, jij gerust zij gerust. klaar! en dan praten we er niet meer over

Nou sorry dat ik het zeg......ik snap er echt geen drol van......maar goed ik weet niet eens als dat het is wat Jantine bedoeld waar ik me voor heb aangemeld als lid.......en mijn bovenkamer is helemaal in orde hoor......en het zou toch wel zo netjes zijn als mij verteld word wat ik verkeerd zou moeten hebben gedaan......en wat er gezegd zou zijn.......

Maar goed er word dus verder niet meer gereageerd op mijn vragen...dus ik sluit dit maar af totdat er mij verteld word van hoe en wat.......

sorry, waarom al die aanvallen op sunyra, leg het uit dan word er miss het een en ander duidelijk.

kom niet van dit forum maar kijk zo af en toe eens ergens anders.

Terug
Bovenaan