voor sunyra

sorry maar nu ga ik even me mening geven....
we leven in een vrij land en iedereen mag ze mening geven, en als iemand er niet tegen kan dan is dat maar lekker pech, dan moet je je er ook niet mee bemoeien.
dus als je er niet tegen kan lees dan alleen en reageer niet, we leven in een vrij land met een vrije mening, en als je er niet tegen kan is dat maar jammer.!

meelopers? echt niet! een vriendin van mij wordt aangevallen en zoals dat voor zich spreekt pik ik dat niet! lijkt me duidelijk! en dat heeft nix met meelopen te maken!

Oke, met die stelling ben ik helemaal eens....maar dan klopt het toch ook dat ik recht heb op de tekst etc wat ik zou moeten hebben gezegd/geschreven etc en op welke site ik iets zou moeten hebben gedaan????

Maar goed een concreet antwoord schijnt er niet te zijn vlgs mij.......

Ik ben helemaal niet boos ofzo alleen mega  teleurgesteld dat ik geen uitleg krijg.....

En ik heb verder helemaal geen contact (prive) met iemand van een forum of probeer het niet eens......alleen op een paar forums om dingen uit te wisselen voor de rest zou ik ECHT niet weten wat er aan de hand is .....maar dat schijnt dus ongeloofelijk te zijn.....maar goed.....

Ik zou die gegevens van de persoon met de naam sunyra weleens willen zien....en waarom er zo gereageerd word.....

Laat jantine me dan uitleg geven of iemand die er ook vanaf weet of kopieer een stukje tekst of weet ik veel wat zodat ik me ook kan verweren over datgene wat er   nu loos is......

tegenwoordig hoor je er meteen niet meer bij als je je mening hier op het forum vraagt..... volgens mij is dat wel duidelijk je vraagt iets en je krijgt meteen de volle lading over je heen, erg zwak!

ja dat zou wel zo plezierig zijn......dan kan ze het vertellen wat ik haar zou hebben misdaan.....

het enige wat ik dus graag zou weten wat ik aan leden zou moeten hebben gevraagd/verteld etc etc....Ik weet niet eens wie Jantine is....dus waarom zou ik slecht over haar praten/denken/aanvallen/schrijven

toe nou meiden.... we zijn allemaal mama's, we hebben toch wel iets anders te doen dan ruzie maken? Zullen we het hier aub leuk houden? Dit forum is niet echt de plaats om een ruzie uit te vechten lijkt me...
hoop dat jullie het samen op kunnen lossen
 Stephanie

step: mensen reageren af en toe te bot tegen sommige mensen, we mogen allemaal een mening en raad geven, en dan niet meteen happen

sunyra: ik heb het voor je geplaatst op haar site, voor de rest weet ik het niet en ik bemoei me er niet meej, ik heb alleen maar een paar x de pagina geupt, vandaar mij reactie!

Terug
Bovenaan