Voor syllie

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Nou ik heb het gevonden.. Dit is idd makkelijker.. Dankjewel voor je uitgebreide antwoord.. Heb ik meer een idee wat me te wachten staat.. Ben helaas donderdag weer ongi geworden en dus gelijk gebeld voor de hsg test.. Hebben ze geen plek voor me!!! Weer een maand wachten dus..

Geen eisprong is een hele vervelende.. Wat doen ze daaraan?? Ik weet dat mijn oudste zus maar 2 keer in het jaar een eisprong had en dat die hele zware hormonen kreeg om dat op te wekken.. Is dat bij jou ook zo??

Positieve kant als dat zo is, ze is uiteindelijk een half jaar met de hormonen bezig geweest.. Was geen pretje voor haar de moodswings en emotionele buien waren niet te zuinig.. Maar goed ze heeft nu twee prachtige dochters van 4 en 8..

Je lichaam kan je ook heel erg voor de gek houden ik had deze maand ook echt het idee dat het goed was omdat ik bijna alle symptomen had.. Helaas heb ik allemaal in mijn eigen hoofdje verzonnen.. Erger is als je een positieve test hebt dan ben je erg blij en dan donder je van een nog hogere high naar beneden..

Sorry voor het lange verhaal maar ik denk dat ik hier meer thuis ben op dit forum dan waar ik zat.. thx en lees alle belevingen verder..

Grz Phoebe

Hoi phoebe,

ja is idd makkelijker hier, zijn hier ook wat minder mensen.

sinds ik clomid 50mg gebruik wat volgens mij een best wel lage dosis is, heb ik een eisprong en wat voor een want vorige maand had ik 2 eitjes op springen staan!
maarja dat is niet goedgekomen.

Tjee balen zeg dat ze geen plek voor je hebben wat een gedoe zeg!
welk ziekenhuis ben je onder behandeling?

ik wacht op mijn RD want heb geen clomid gehad deze maand dus zal ook geen eisprong zijn. hoewel ik me de laatste 2 dagen steeds gekker ga voelen, maarja ga me er niet te druk om maken.officieel als ik me gewone 27 dgn aanhoudt dan is zaterdag mijn NOD.

Liefs Sylvia

p.s. al je vragen over behandelingen e.d. gewoon hier neerzetten, er is altijd wel iemand die je kan antwoorden

Ik loop in het spaarneziekenhuis.. Geloof dat het of nieuwvennep of hoofddorp is.. Mijn vriend zijn onderzoek hebben we in leiden umc laten doen maar spaarne is veel kleiner en prettiger..

Moet jij elke maand naar het ziekenhuis voor een inwendige echo om te kijken hoe je eitjes groeien of was dat alleen toevallig vorige maand.. Vorige maand heb ik een inwendige echo gehad en was er ook een mooi eitje dat op springen stond te zien.. We mochten meekijken en ik vond het wel heel gaaf om te zien.. Mijn vriend heeft weinig fantasie en zag alleen maar grijs met witte vlekken.. Dat belooft nog wat voor al ik zwanger ben en we gaan een echo laten maken.. Ben benieuwd of hij dan nog alleen grijs met witte vlekken ziet..

afwachten maar wat er gaat gebeuren ik hoop dat ze volgende maand wel een plekkie voor me vrij houden want ik zie er best tegenop en ja kan het maar beter achter de rug hebben..

Groetjes phoebe

Hoi Phoebe,

Tja zo'n onderzoek is altijd weer spannend, zeker als je het niet eerder hebt gehad en niet weet wat je te wachten staat.

vorige maand moesten wij voor een samenlevingstest en omdat mijn baarmoederslijm op dat moment niet goed toegankelijk was heeft ze een echo gedaan en daar waren die eitjes op te zien.

Nu moet ik zaterdag weer RD krijgen. en dan weer bellen voor zo'n test.

Hou je me op de hoogte wanneer je die HSG krijgt? ben erg benieuwd en natuurlijk ga ik elke maand voor je duimen en hopen.

Liefs Sylvia

Hoi Phoebe,
Die gevoelens van jou ken ik wel hoor... pff, vervelend he als je denkt dat alles NU toch deze keer ECHT wel symptomen van een zwangerschap lijken...
Ik had dat de laatste terugplaatsing (wij doen IVF). Het was een dubbele terugplaatsing (2 cryo's) en ik voelde me echt zwanger, voor de 1e keer sinds onze start vorig jaar september...
Maar helaas...negatieve bloedtest en gewoon RD..
Laat je gevoelens, gedachten en emoties hier gewoon de vrije loop....wij 'luisteren' wel

Liefs, SunshineJo

Hoi sunshine en syllie,

weinig te melden op het ziekenhuis front.. Wordt wel een beetje gek van mijn schoonmoeder.. Mijn vriend de lieverd had per ongeluk tegen haar verteld over dat het niet lukt enzo.. Snap wel dat hij het ook tegen iemand kwijt moet maar nu krijg ik om de haverklap goede adviezen en heel veel medeleven via de mail en sms van haar.. Weet wel dat ze het goed bedoelt maar zit er niet echt op te wachten.. Ook met het verhaal van de hsg test was ze weer heel erg verontwaardigd. En vragen of ik wel genoeg had doorgezeurd en of ik mezelf niet op een reservelijst kon laten zetten.. De ergste van allemaal was, nou ja zo zie je maar weer is een goede les voor volgende maand.. Sorry hoor maar ik wil hiet niet in afstuderen!!

Hebben jullie het ook aan mensen verteld en reageren die ook zo bot en vervelend af en toe??

Grz Phoebe

hoi Phoebe,

Tja er zijn mensen die altijd denken dat hun adviezen het beste zijn, terwijl ze soms iets te veel advies en tips geven.

Gelukkig reageerd in mijn omgeving iedereen best positief. ook op mijn werk gelukkig. Zij weten dat we in de MMM zitten en steunen ons hierin. toevalliger wijs gaat mijn man met mijn werkgever een nieuw bedrijf opstarten, dus ze weten aan alle kanten wat er is.

Enige vervelende vind ik dat mijn zussen en mijn ouders regelmatig zeggen als ik heel vrolijk of heel sjaggie reageer: tjee zeker last van je hormonen!
dat vind ik wel zo flauw, alsof we nog niet genoeg aan ons hoofd hebben!

als het je teveel wordt met je schoonmoeder, gewoon zeggen hoor, eerst kan het vervelend overkomen voor haar, maar uiteindelijk zal ze het wel begrijpen.

ik zit nog heel ff in spanning, heb morgen mijn NOD, heb tot nu toe alleen klein beetje bruin verlies, maar niet noemenswaardig.

Liefs Sylvia

Hoi hoi,

En misschien goed nieuws?? Denk het niet ik verwacht niet veel goed nieuws op het moment.. Als je je NOD nog niet had gehad waren er waarschijnlijk wel leuke berichtjes van je op het forum geweest.. Vind het zo ontzettend rot voor iedereen hier.. Waarom moet het allemaal zo moeilijk zijn voor sommige terwijl anderen gelijk zwanger zijn zonder er ook maar bij stil te staan dat dat dus niet altijd het geval is.. Nou ja laat even weten of je je RD heb gehad of niet.. Ben nog steeds voor je aan het duimen maar het wordt elke maand moeilijker om positief te blijven.. Sorry voor het depri berichtje ik heb een hele slechte nacht vandaag.. Misschien even wachten tot mijn vent thuis is en dan lekker slapen en morgen met frisse tegenzin er weer tegenaan..

Bah we moeten gewoon allemaal snel zwanger zijn!!

Grz Phoebe

Terug
Bovenaan