Voor syllie

hoi Phoebe,

hahaha was idd erg grappig, gisterochtend (zeg maar nacht) mijn man was zondag al best wel "gespannen" en 'snachts om half 5 (ja je leest het goed) kon hij het echt niet meer houden! hahaha mannen!

maar het is allemaal goed gegaan (staat ook bij mijn nieuwe topic over wat er na zo'n test gaat gebeuren) ben dus 2 mnd geleden zwanger geweest en heb met 5 wk een miskraam gehad. VK zei dat ik niet zwanger was geweest, maar gyn zegt, posi test is posit test! dus we kunnen zwanger worden.

Moet wel gaan lijnen (bluuuuh) ben nu 95 KG zou te zwaar zijn, maar nu is mijn bouw ook niet echt dat je zegt smal dus ik vind het goed. ik eet gezond, ga wel weer meer sporten dan moet het goed zijn.

Komende maanden aan de clomid blijven en blijven klussen, dan moet het een kwestie van tijd zijn.

Maar jij, hoe voel je je? maak je jezelf al gek met kwaaltjes die je denkt te voelen (zo is het bij mij meestal net voor mijn NOD). ik duim zo voor je dat het donderdag uitblijft!

Wat lief dat je zo meeleeft, dank je wel. ik blijf ook hopen voor jou en spreek je snel

Liefs Sylvia

Hoi Phoebe,

ben je lekker met vakantie?? heb je al even niet gezien en ben erg benieuwd of je afgelopen dodag nog je RD's heb gehad of niet!!

Laat ff horen,

Liefs Sylvia

Hoi syl,

Ja ben er even tussenuit geweest.. Drie dagen bij mijn ouders geslapen en door het mooie weer heel veel op het strand geweest dus geen computer binnen handbereik gehad om even in te loggen.. Maar ik ben er weer..
Vrijdag ongi geworden maar ik voelde het al heel erg aankomen.. Vrijdag middag was het zover dus ik op mijn werk gelijk het zieknhuis gebeld voor die HSG test (ik was bang dat als ik tot maandag zou wachten er weer geen plek zou zijn) en ik kan donderdag al terecht..
Morgen moet ik bloed laten prikken en dan donderdag om vier uur moet ik voor de foto's.. Ik zie er heel erg tegenop maar ik houd me voor dat het voor een goed doel is.. Als alles goed is moeten mijn vriend en ik weer drie maanden de wachtbank op.. Daar ga ik maar vanuit want als ik eraan ga denken dat er wat mis is wordt ik helemaal gek..
We zijn gelukkig allebei donderdag en vrijdag de hele dag vrij en hoeven zaterdag avond pas weer te werken.. Lang leve de onregelmatige diensten.. Vind het wel erg vervelend dat hij niet bij me mag zitten als ze het onderzoek uitvoeren..
Nou hoe is het met jou en de clomid?? Hou je het nog een beetje vol of springen de hormonen alle kanten uit? Wanneer is je volgende nod of bezoekje aan de gyni??
Ik lees je snel weer en ik hou je op de hoogte..

Grz Phoebe

Hoi Phoebe,

lekker zeg een paar daagjes er tussenuit, zit er voor ons nog niet in helaas. misschien najaar ff lekker weekendje weg.

Donderdag zal een hele spannende dag voor je worden. Laten we er vanuitgaan dat alles goed is, dan wordt het wel weer ff wachten, maar dan moet niks je kunnen belemmeren.

En onthoud, als alles goed is, ben je de komende 6 mnd extra vruchtbaar, omdat je eileiders verder open staan!! dussss wie weet!

Mijn NOD is weer maandag de 13e, op onze 3-jarige trouwdag nota bene! ben sinds enkele dagen erg misselijk, vooral 'smorgens, maar ook door de dag heen. maarja dat kan van alles zijn natuurlijk. Blijf hopen en duimen en afwachten tot maandag.

Heeeel veel succes morgen en laat me even weten hoe het is gegaan, maar ook hoe jij het beleeft hebt. hoop dat alles meevalt en je weinig last zult hebben.

Liefs Sylvia

Nou vandaag is de dag.. Heb bijna geen oog dichtgedaan.. Als ik ergens mee zit ofzo slaap ik niet.. Dat is al jaren zo dus waarom zou het nu anders zijn.. Mijn zenuwen zijn ondertussen wel erg hoog opgebouwd maar ja moet maar even... VCerstand op nul en laat het me allemaal maar overkomen.. Je leest wel hoe het was maar waarschijnlijk vanavond..

Grz Phoebe

hoi Phoebe,

en hoe is het gegaan???
hoop dat het is meegevallen en je nu lekker op de bank ligt.

laat me snel even weten of alles goed is, ben erg benieuwd.

Liefs Sylvia

Hoi hoi,

Nou allemaal goed nieuws.. Alles is mooi open en zag er goed uit.. Dat is de positieve kant.. Maar dan heb ik nog een ding over dat f*#%konderzoek te zeggen AUW!!!! Dat viel even tegen.. Ik had gelukkig een hele lieve gyn en een aardige assistent dus dat schelde wel..

Mijn vriend mocht ook een loodschort om en heeft de hele tijd mijn hand vastgehouden en dat was heel erg prettig.. Ik vond dat die klem op mijn baarmoedermond zetten een heel onprettig en pijnlijk gevoel maar toen ze die vloeistof inspoten mijn god dat deed zeer!! Mijn gyn was best onder de indruk hoe ik me gehouden heb maar ik heb alleen mijn ogen dicht gehouden en mijn vriend zijn handen mishandeld en ondertussen in mezelf liggen denken volhouden volhouden volhouden.. Ze had van te voren gezegd als je wilt dat ik even stop moet je het zeggen.. Nou ik dacht als ze nu stopt dan mag ze nooit meer verder..

Ik heb vanavond alleen op de bank gelegen want het was allemaal best gevoelig en ik moet zeggen het voelde als de eerste dag van mijn ongi.. Dat is nu allemaal voorbij en ik voel me helemaal weer goed.. Mijn vriend en ik gaan het komende half jaar denk ik niks meer eraan doen.. Alles is op zich goed met mij en met hem dus niks staat ons in de weg behalve dan dat mijn zuurgraad te hoog is voor zijn zwemmers om te overleven.. In dat geval gaan we over op IUI maar eerst wil ik het nog een half jaar gunnen omdat je toch een beetje schoongespoeld bent.. Mijn volgende dilemma moet ik dit de meiden van morgen vertellen hoe ik het heb gehad?? Denk dat het beter is van niet want om nou te zeggen dat ik heel erg positief ben over dit onderzoek nou nee.. Ik wist wel ongeveer hoe het in zijn werk ging en dat het niet echt een prettige ervaring was maar dat het zo zeer zou doen is misschien maar beter dat ik dat niet wist..

Nou 30 aug is mijn NOD.. Mijn vriend en ik zijn nog niet getrouwd.. Niet dat we dat niet willen maar de bruiloft die ik wil kost ongeveer 15 rooien dus dat kan nog wel een paar jaartjes wachten.. Op het moment dat ik zwanger ben trouwen we even op maandagochtend om het over een paar jaar echt heel goed over te doen.. Ik ga nu even lekker relaxen op de bank ben morgen gelukkig vrij dus kan ik nog van alles doen.. Ik lees je morgen ofzo wel weer..

Grz Phoebe

Hoi Syl,

Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag.. Zijn de RD's al geweest of zit je nog steeds in spanning.. Mijn vriend en ik gaan er deze maand gewoon weer voor en we zien wel..

Grz Phoebe

Terug
Bovenaan