Voor syllie

Hoi Phoebe,

Tja dat sommigen zo snel zwanger zijn en dan ook nog eens heel laconiek hierover doen, nee valt bij mij ook verkeerd hoor!

maar tja die NOD is volgens de 27-dgn afgelopen zaterdag en nog geen RD te bekennen, wel donderdag en vrijdag wat bruinverlies.

na vorige maand kan het ook pas as vrijdag komen. dus durf nog niet echt te testen. heb ook niet echt duidelijke signalen ofzo, zal wel door het niet gebruiken van de clomid deze maand komen. wel met vlagen misselijk en dizzy, maar niet extreem pijnlijke borsten ofzo.

tja blijven duimen en bidden wie weet....

hoop voor jou dat je toch snel die HSG krijgt en dat je ook verder kunt kijken en natuurlijk dat je erg snel mag gaan genieten, gun het je van harte.

kop op, probeer ff je dipje uit te komen en ga lekker genieten van het mooie weer!

je hoort snel van me,
Liefs Sylvia

Hoi syllie,

Heel erg naar en vervelend maar ja het was ergens wel een beetje te verwachten zonder de clomid.. Je hebt toch altijd wel een beetje hoop..Nou iig  met frisse tegenzin weer een maand spanning en hormonen en afwachten.. Met mij gaat het wel een beetje beter.. Ik heb deze week mijn vruchtbare week dus wij zijn weer met goede moed aan het klussen.. 2 aug heb ik mijn RD en dan kan ik eindelijk een afspraak maken voor   die HSG test.. Ik hoop voor jou dat de clomid deze maand effect heeft..  

Hoe lang zijn jullie nou bezig?? Heb geprobeert terug te lezen en ik kan het niet vinden.. Wij zijn overigens nu bijna 1 1/2 jaar bezig.. Nog een vraagje hoe reageert je vriend (of man) elke maand?? Ik moet het elke maand aan mijn vriend vertellen dat de RD's alweer zijn gekomen en dan issie teleurgesteld en dat geeft mij een ontzettend rot gevoel.. Hij doet het niet opzettelijk maar ik heb het idee dat ik elke maand de slechte boodschapper ben.. Hoe is dat bij jullie??

Grz Phoebe

Hoi Phoebe,

Tja was idd te verwachten, maar vind het steeds vervelender worden naar mate er weeeer een maand verstreken is.

Inmiddels alweer mijn 5 tabletten clomid achter de kiezen en jahoor humeurtje is weer zeer wisselvallig (net het weer) stond gister te gooien met de pannen om niks! en mijn mannetje maar lachen dat dit allemaal door 5 kleine tabletjes kan gebeuren. Pffff hij zou het eens moeten hebben, hahaha

Hij is gelukkig niet maandelijks teleurgesteld, tenminste niet aan hem te merken. tuurlijk heeft hij ook liever vandaag dan morgen, maar hij blijft altijd heel optimistisch. En heb ik een dipje, kan ik altijd bij hem terecht. Veel meiden gaan naar vriendinnen toe ofzo, maar hij leeft zo met me mee. Gaan altijd samen naar de gyn, nodig of niet, samen uitslagen doornemen thuis enz.

Tja het blijft vervelend dat het langer duurt, maar hoop uiteindelijk toch............

Mijn volgende NOD is nota bene op onze trouwdag! wij zijn 13 augustus 2004 getrouwd en dit jaar moet er precies mijn RD's komen. (of stiekum niet hopelijk)
Aanstaande maandag moeten we weer naar de gyn voor de samenlevingstest dus ben benieuwd.

Al een idee wanneer jij de HSG gaat krijgen?? hopelijk kun je snel terecht, want het wachten duurt echt lang he. Hou me op de hoogte van de ontwikkelingen

Liefs Sylvia

Hoi sylvia,

Nee mijn NOD is 2 augustus dus zodra de RD arriveren moet ik het ziekenhuis gaan bellen.. Lees alleen veel horroverhalen over dit onderzoek.. Ze zeggen ook dat manlief er niet bij mag zijn maar al moet ik op mijn kop staan hij heeft maar mijn hand vast te houden..

Sorry ben op dit moment ook erg hormoniaal.. Heb ik altijd de week voordat ik ongi moet worden.. Dat en het gevoel alsof mijn borsten veel te groot zijn en bont en blauw.. Elke aanraking doet zeer tot grote teleurstelling van mijn vent..

Mijn vent is ook wel heel erg lief en hij is tot nu toe alleen een keertje niet mee geweest naar het ziekenhuis, maar dat was alleen bloed prikken en daar heb ik niet zoveel problemen mee.. De eerste keer bloedprikken is hij wel meegeweest.. De held!!!(op sokken)  Hij vond het maar helemaal niks en was heel erg trots op zichzelf toen hij heeft gekeken toen de naald erin zat.. Dat beloofd nog wat voor de toekomst..

Wel erg grappig om hem erbij te hebben de eerste afspraak bij de gyni moesten we tussendoor wachten.. Lig je daar in de steunen en welk onderwerp snijd meneer aan voetball!! Ik heb hem toen gevraagd even serieus je gaat nu met mij hier op dit moment over voetbal praten?? Hij wist even niet wat hij moest zeggen en toen gooide hij er maar uit waar hij als eerste aan dacht.. Hebben we wel hartelijk over moeten lachen..

Mijn vent heeft wel vaker dat soort dingen als hij bijvoorbeeld niet op een woord kan komen dan verzint hij maar iets wat erop lijkt.. Mijn nichtje de jongste van mijn zus is nogal druk waarop hij dus als advies geeft gewoon wat vasaline in haar flesje doen.. Het duurde even voordat ik doorhad dat hij geen vasaline bedoelde maar valium!! Hij bedoelt het heel erg goed en hij weet de woorden ook wel maar als hij ze even niet kan benoemen  verzint hij maar wat wat af en toe hilarische momenten opleverd ook in minder leuke situatie..Mijn oma heeft vorig jaar een tia gehad en hij informeerde bij mijn ouders hoe het was met oma na haar tipi.. Je kan je voorstellen dat dat wat spanning brak en voor het eerst in weken hebben mijn ouders en ik in een deuk gelegen,, Af en toe denk ik dat hij het express doet maar dat maakt me niet uit het is en blijft grappig..

13 augustus is nog ver weg.. Ik wacht nu ook alweer een maand op het moment dat ik een afspraak kan maken.. Wachten duimen en hopen is alles wat we kunnen doen.. En hopen dat we in de tussentijd niet het hele huis verbouwen door de hormonen!! Ik hoop en leef met je mee.. We houden elkaar op de hoogte..

Grz Phoebe

Hoi Phoebe,

hahaha die man van jou heeft echt humor ja, bewust of onbewust, is altijd erg komisch zoiets.

Tja ook mannen zijn vaak nerveus voor zo'n bezoek aan de gyn en dan beginnen ze over de gekste dingen. bij ons vroeg de gyn aan mij hoelang mijn cyclussen waren en hoeveel dagen mijn RD's altijd waren, dus bijna overleggend kijk ik mijn man aan en de gyn zegt:

tja jij moet het weten he! de meeste mannen weten precies wanneer hun vrouw ongi is, omdat ze dan niet mogen!

je kunt je voorstellen dat wij toen helemaal blauw lagen van het lachen! gelukkig hebben wij een hele humoristische gyn en zijn wij allebei van de positieve vrolijke instelling.

Tja je HSG, bij mij mocht mijn man ook niet mee, had hier wel de balen van, maar gelukkig zaten er alleen maar vrouwen bij. mijn gyn is een vrouw en de 2 assistenten waren ook vrouwelijk en dat vond ik zelf best wel prettig. uiteindelijk valt het mee het onderzoek. is zo nergens mee te vergelijken hoe het voelt. is ook niet dat je zegt extreem pijnlijk, maar is ook niet ongevoelig, tenminste zo heb ik het ervaren.

ja zo'n week voor mijn RD's heb ik ook allerlei van die vage klachten, als je kijkt op de zwangerschapskalender in week 3 dan komt alles behoorlijk overeen. tja hormonen!

maandag krijgen we gelijk de uitslag. We moeten smorgens om 6 uur (!) klussen en zij haalt dan om 16.00 uur (dan moeten we er zijn) vocht uit mijn vagina, dit gaat gelijk onder de microscoop en bekijkt ze ter plekke of zijn zaad nog rondzwemt bij mij binnen. ben eigenlijk wel beetje nerveus, vooral het feit, stel dat niet zwemt wat wordt dan volgende stap? hoelang moeten we door enz enz enz.

2 aug ben ik vrij dus ik ga echt aan je denken en duimen enzo en hoop dat je voorlopig niet ongi gaat worden!! als je toch wel wordt, bel zsm des te eerder je het HSG hebt gehad, des te eerder ben je eraf.

Hou de humor erin en ik hoop donderdag van je te horen

Liefs Sylvia

Hoi sylvia,

En en en??? Het is nu zes uur en ik ben op het forum om te kijken hoe de uitslag van jullie samenlevingstest was.. Leef helemaal met jullie mee en ik zit hier gewoon zelf ook in spanning.. Stom is dat zeg alsof ik een examen moet gaan doen.. Dat gevoel een beetje..

Zes uur s ochtends klussen mijn respect heb je.. Weet dat je het dan doet omdat het een voor een goed doel is maar dat is een tijdstip waar er toch geen hond het kan opbrengen om nog een beetje romanitiek erin te brengen??

Nou het was even kort ik kijk vanavond wel even of je er nog bent geweest want ik moet straks werken en dan ben ik pas laat thuis..

Groetjes phoebe

Terug
Bovenaan