Ja stom hè dat ik nu wel kan wachten... heb in de voorgaande maanden in totaal al 4 testen gedaan en idd allemaal al vóór mijn nod. Toen kon ik echt niet wachten... Maar nu heb ik zoiets van... nee het is nog te vroeg om positief te testen en ik wil niet zinloos teleurgesteld worden. Als mijn temp morgen nog steeds hoog is dan weet ik dat ik zwanger ben (whoe, krijg helemaal de kriebels in mijn buik nu ik dit schrijf ) en dan is de test slechts de bevestiging. Tijdens de voorgaande testen (die natuurlijk allemaal negatief waren) 'voelde' ik al dat ie negatief zou gaan worden, stom hè?? En dan toch testen, eigenwijze muts die ook ben... . Nu heb ik zó'n ander gevoel dan anders... heel raar...
En Ikky, dat van die test in een ander dorp kopen, dat is nog niet zo'n gek idee! Maar hopelijk hoeft dat niet meer...
Daan, natuurlijk ga ik flink strooien als ik zwanger blijk te zijn... wel goed springen dan hè? Maar laat ik maar niet op de zaken vooruit lopen...
Swinnie, die test die ik nog heb van CB heb ik gewoon bij het Kruidvat gekocht (daar liggen ze nl. gewoon in de winkel... hoef je het niet te vragen aan de balie ). Het is de oude variant van de digitale, dus nog met 'zwanger' of 'niet zwanger' (ipv die nieuwe met die onduidelijke plusjes en minnetjes).
Hee dames, ik wou even zeggen dat ik het ontzettend lief vind al die belangstelling, echt!! Het is zo fijn hier een soort achterban te hebben. Een dikke vette THANX!!!
Veel liefs,
Tammy