voor tammygirl

ik zag dat het laatste plaatje niet zo duidelijk was dus hier nog een keer.
 beetje extra geluk kan nooit kwaad toch?
xxx

Wat ontzettend lief van je Daan!!!! Thanx!!  Mooi 'gedichtje'...

Al die gelukwensen... wat mooi... Als het nou niet meer raak zou zijn, dan weet ik het ook niet meer. Dat zou bijna voor jullie nog het minst leuk zijn . Zou het bijna jammer vinden om  straks/ooit niet meer als zwanger-wannabe onder jullie te mogen zijn .

Nou, alle gekheid op een (eier)stokje... nu maar hopen dat jullie duimendraaien en lieve berichtjes hun vruchten afwerpen. Ik duim nog even heel hard met jullie mee!

Liefs,

Tammy

Hoi Tammy!!

Ik hoop dat je toch een beetje kan slapen.....

Morgenvroeg ben ik er weer...wens je weer veel suc-6!!

Liefs,Swinnie

he tammy als je zwanger bent hoef je niet van dit forum af hoor. We vinden het best gezellig als je zou blijven net als Sweety. Iemand met een beetje rvaring (haha) dan noemen we jou ook tante tammy (haha)
he meid voor straks slaap lekker en vergeet niet om het ons te laten weten he!!!!!!!!!

liefs daan

Oh Swinnie en Daan... het gaat niet goed!!! Het is nu ROOD!!!! Help!

Wel alleen nog maar met afvegen , maar wel rood!   Heb ook wel krampjes, maar normaal krijg ik die 's ochtends als ik wakker word (en temp laag is).

Was het maar vast morgen...  Maar dat slapen, dat wordt nix, dat weet ik  nu al...

he tammy wat lees ik nu bij een ander topic..........rood?????????
je maakt het wel heel spannend zeg

liefs daan

tjee meis
ik zit hier nu ook met een gespannen buik, kan me voorstellen hoe jij je nu voelt.
Meisje ik zal aan je denken en heel hard

liefs en een dikke knuf Daan

Hoi Tam!

Sjittttt!!
Ik had het jou ook zo gegund!!
Potverdorie.....
Daar wordt je toch ook niet goed van...die onzekerheid!!
Kop op!
Wij helpen je wel een beetje over je dipje....
Kan me voorstellen dat jeje weer effe k*t voelt!!

Sterkte.knuffel,Swinnie

Terug
Bovenaan