Voor Tessie (TeHa) en Finn

A

Anoniem

Guest
en Julie natuurlijk!

Hoe staat het met de “forumdag” (gnagna) in Zundert? Bij mij staat ie in de agenda hoor, in de jouwe ook nog? Nu geen excuus dat je moet werken want 11 oktober valt op een donderdag...

Stijn en ik kijken er naar uit om jullie “in het echt” te ontmoeten.

Liefs Stephanie

Forumdag in Zundert?
Ik, wij, weten van niks hahaha..

Of is het een prive feestje?

Esmé mv Kay

Hé zundert is voor mij ook te doen hoor. En ik moet een beetje eer aan mn meisjesnaam houden dus.....
Als alles goed gaat met yoëll na de 9de willen we ook wel van de partij zijn hoor, gezellie tussen de brabo's

Pauline

Zundert...daar kunnen we  naartoe kruipen...zodichtbij..hahahaha

Ik geloof een privé feestje haha,.. het blijft zo angstvallig stil hahaha!!

Hey dames,

Tja, druk druk druk op het werk. Helemaal geen tijd gehad ff te reageren.

Hartstikke leuk als jullie komen volgende week!!! Jullie zijn allemaal van harte welkom. Baalde echt dat ik vorige week niet kon komen en zo heb ik toch de kans jullie es in levende lijve te zien.

Maarre, aangezien mijn achternaam niet Van Oranje Nassau is woon ik niet zo groot en als er nog meer dames willen komen moet ik denk ik een partytent hier op het grasveldje gaan regelen, haha.
Laat maar ff weten wie er dus donderdag 11 oktober wil komen, dan geef ik jullie m'n adres.

Liefs,

Tessie

Hé Esme,

Wij hadden toch al afgesproken die dag om iets leuks samen met de kids te gaan doen? Is dit leuk genoeg???? Hahaha.

Ik heb wel om 16.00 uur een bespreking van mijn werk, maar daar valt vast wel mee te leven.

Als Esmé komt, komen wij  ook !!!!!

Groetjes,
Evelien

OEPS...
Sinds die 3 er voor staat is het echt aflopende zaak met mij hoor!!
lang leven mijn agenda.. Maarrr...

Staat idd in mijn agenda, maar ben niet gewend dat je donderdag's vrij bent!!
Spreek je zo!

(Moment dames,.. gaan even in onderhandeling hier hahahaha)

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan