Voor Tessie (TeHa) en Finn

Aangezien ik in het verkeer niet zo flexibel ben lijkt het mij het beste om na de spits van huis te gaan. Dan slaapt Stijn in de auto zodat hij ook een beetje flexibel aankomt bij jullie. Half 12 bij jou? Later kan ook hoor, zeg het maar als dat handiger is met Julie en school en lunch en slaapjes en en en???

Wie komen er nog meer? (Als jullie mij mailen dan stuur ik het wel door aan Tessie... ik neem aan dat je niet je adres op Internet wilt zetten...).

Liefs Stephanie

Hey Steph,

Ik vind half 12 prima!
Ik moet wel om 12.00 uur Juli van school halen, maar da's om de hoek dus ben ik maar 5 minuutjes weg. Kunnen Stijn en  jij mooi op Finn passen, haha.

Fonske en wie nog meer wil, kijk maar of je zin hebt om te komen. Tijd maakt mij niks uit. Als je om 22.30 uur maar weer weg bent want dan wil ik naar bed .

Tot donderdag!!

Tessie

Helaas Tessie, ik pas toch maar. Het is allemaal zo'n gesjouw en als ik 's middags rond 14-14.30 uur nog moet aanrijden, wordt het toch wel laat en zit je de hele dag met bezoek.

Ik houd het nog tegoed, oke. Of jij een keer bij mij. Ik wil je graag een keertje in het echie ontmoeten.

Groetjes Fonske.

Sjips, bedenk me ineens dat ik (van de zenuwen, haha) niet meer kan tellen: nog maar twee dus...

Fonske, we kunnen ook later afspreken als dat handiger is?

...alhoewel, waar bemoei ik mij mee, ik ben de gastvrouw niet dus ik laat het aan Tessie over hoe laat ze wie verwacht...

Nog 1 nachtje slapen!!! *huiver*

Fonske, het lijkt me ook errug leuk je es in het eggie te ontmoeten.
Zeg maar wanneer je tijd en zin hebt en ik kom je kant op. Moet dan wel op woensdagmiddag of het weekend zijn aangezien m'n Grote Meid op school zit. Maar daar weet jij natuurlijk alles van.

StePh, laten we het gewoon op 11.30 uur houden zoals afgesproken. Als we later afspreken sta jij 's avonds enorm in de file.

Ga nu het huis ontsmetten, want ik wil natuurlijk niet dat Stijn katteharen op z'n kleertjes krijgt of spinnenrag in z'n haartjes, haha.

Kheb er zin an!!

Tessie

Ja gezellig, heb er zin in!

Maar niets meer vernomen van andere meiden hierboven. Die hebben ook wel erg veel aan d’r hoofd gehad, de afgelopen week (Kitty, Pauline). Als ik jullie niet zie morgen dan kom ik vast nog wel een keertje die richting uit.

Sterkte met uitsloven, maak het niet te gek!

Tot morgen

Terug
Bovenaan