Voor Tessie (TeHa) en Finn

Sorry dames! Volgende x ben ik er bij!

We wilde graag langskomen maar als je naar de tijd moet kijken zit je gewoon niet ontspannen. Nu heb ik de 11e een privé pannekoekenkok en een bioscoop ala Teletubbies aangeboden gekregen en ja,.. Das toch wel héél verleidelijk!

We zullen aan jullie denken als we de pannekoeken naar binnen zitten te schuiven!!

Hopelijk een andere keer????
Of hier??

Esmé van Oranje Nassie mv Kay Alexander Clausmobiel

Hey Tessie,

Is er voor ons ook nog plaats in jouw nederige stulpje?? Of is de meeting uitverkocht? Onder de voorwaarde dat ie 's middags is. Merijn moet voor de middag naar school, dus als het voor de middag is, moet ik deze buitenkans laten schieten.

Ik hoor je.

Groetjes Fonske.

Hihi... gezellig!!!

Hier dan mijn (ahum Stijn’s) e-mail adres:

Wie stuurt ons een mailtje?

Tessie, ik neem aan dat je adres dan ook niet algemeen bekend is, als je geen Van Oranje Nassau heet...

Liefs Stephanie

Hello again,

Tuurlijk ben je van harte welkom Fonske.
Ik geloof dat we nog niet echt een tijd hadden afgesproken he StePh? (Of  was het een uur of 11?)
Tot hoe laat moet Merijn naar school? Dan kom je toch gewoon daarna.

Wie willen er nou allemaal komen? Moet natuurlijk wel weten hoeveel gebakjes ik in huis moet halen.
Jammer dat je niet kunt Esmé. Volgende keer beter.

Ik hoor het wel.

Tessie

Hoi Tessie,

Merijn moet tot 11.30 uur naar de psz, maar ja, dan is het eten en moet Siebe weer naar bed, dus dat gaat niet lukken. Ik zou eventueel 's middags rond 14.30 uur kunnen, maar weet niet of dat bij jou (jullie) uitkomt. Uiteraard voor mij geen uitzonderingen. Dus als  het 's middags  ben ik van de partij en als het 's ochtend is houd ik het tegoed.

Groetjes Fonske

Volgens mij hebben we geen tijd afgesproken.
Het maakt mij niet zo veel uit... dus Tessie kijk jij maar wat jij het fijnst vind.
Enne, je hoeft je echt niet uit te sloven, hou het lekker simpel joh?!

Simpel?? Dat woord komt niet voor in mijn woordenboek.
Ik heb al een catering in de arm genomen, haha.

Stephanie, aangezien jij het verst moet reizen mag jij de tijd uitkiezen.
Mij maakt het echt niet uit of jullie 's morgen, 's middags of voor mijn part de hele dag komen. Ik ben zo flexibel als de pest.

Tessie

Terug
Bovenaan