Voor Tessje

A

Anoniem

Guest
Ha die Tessje,

Fijn dat je EINDELIJK ongesteld bent geworden.
Errug hè, zo'n lange cyclus.
Mijn laatste was 50 dagen. Je wordt er echt knettergek van.
Maar ze zeggen dat je lijf gewoon moet ontwennen dus misschien klopt dat dan ook wel.
Ik zit nu op dag 15 en voel vanalles (denk dus aan mijn eisprong) maarja, mijn lichaam houdt me telkens voor de gek dus het zal ook deze keer geen eisprong zijn denk ik.

Gister wel geklust dus misschien doet 't wonderen .

Ik sta zelf niet op de lijst omdat het nog zo onregelmatig is... wordt ergens half april ofzo hahaha.

Liefs Benthe

Hey Benthe!

Wat leuk, zo'n topic speciaal voor mij! hahahahahaha

Oh, wat klinkt dat half april ver weg zeg...echt vreselijk! Ik heb zo'n idee dat ik ook in die tijden moet gaan denken voor een volgende nod, he?! Ik ga er in ieder geval wel vanuit, kan het niet tegenvallen....

Je was toch ook van plan om te gaan tempen? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Ik zit er wel aan te denken omdat het me interessant lijkt om te kijken hoe mijn lichaam nou werkt. Ik ben bang dat ik er spijt van krijg als ik niet nu begin omdat ik dan over 50 dagen (pfffffffffffff het klinkt zelfs lang) niet weet wanneer en of ik wel een eisprong heb. Een beetje duidelijkheid lijkt mij fijn. Ik omschrijf het niet zo handig dus ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Ik hoop voor je dat je wat je voelt echt is en dat het deze ronde nou eens raak is! Je wacht toch niet voor niets 50 dagen, he?! Zit je nu middenin je vruchtbare dagen? Van hoeveel dagen cyclus ga je dan uit?

Succes!!!!

Groetjes, Tessje.

Ha Tessje,

Ja hoor ik begrijp je verhaaltje hahaha.
Ik wilde ook gaan tempen, maar ik 'vergeet' het nogal eens.
Vind het zo vervelend om elke ochtend, meteen als ik wakker word, die therometer in mijn kont te stoppen (sorry beetje cru gezegd). Ik  wil dat het liefste gewoon doen als ik al effe wakker ben, maarja... dat mag dan weer niet.

Ik ga nu maar weer uit van een cyclus van 50 dagen!!! Maar ik  voel nu vanalles, alleen dat kán dus nog helemaal niet....of mijn cyclus moet nu ineens  'normaal' zijn. Dat hoop ik dan maar. Weet je.... wij  (met zo'n lange cyclus) maken dus ook gewoon minder vaak kans om  zwanger te worden.  Is het niet gelukt dan moet je wéér bijna twee maanden wachten voordat je weet  of het die  keer op wel raak is.

BOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEE!!!

x  Benthe  

Hoi Benthe,

Ik had niet eens een thermometer dus die heb ik vanmiddag maar ff gekocht :) Ja, ik kan me voorstellen dat het niet echt prettig is zo 's morgens vroeg met manlief naast je. Ik denk dat mijn vriendje het niet zo leuk gaat vinden eigenlijk.....die vindt het al wanhopig staan als ik een kussen onder mijn kont leg na het klussen....mannen.....!!!!!
Maar goed, ik ga het morgenochtend maar proberen en dan zie ik wel.

Gemeen, he, dat we zo lang moeten wachten.....waarom??? Ik moet zeggen dat ik nu nog super blij ben dat ik uberhaubt ongesteld ben geworden. Ik begon echt aan mijn lichaam te twijfelen en de spookverhalen had ik al gelezen...vrouwen die helemaal nooit ongesteld worden en dan pillen moeten slikken en de medische molen in...pffff...echt vreselijk.

Maar ja, ik denk dat de frustratie om de lange cyclus wel gaat komen tegen dag 50 aan, hoor. Dan ben ik dit allang vergeten! Kunnen we tegen elkaar klagen :)
Maar misschien ooit krijgen we een 'normale' cyclus en hebben we helemaal neeeeergens meer last van :)

Ik droom maar lekker verder.....

Groetjes, Tess.

Ach ja, positief blijven, he?!!!!! (mijn zwakke punt) We moeten toch ergens energie uit putten......hahahahahaha

Nou, bij mij is het glas vaker halfleeg dan halfvol? Bij jou???
Ik kan mezelf echt gek maken. Mijn beide schoonzussen zijn ook nog eens zwanger dus dan denk ik dat wil ik ook. Maar mijn/jouw tijd komt nog wel. Zo moeten we toch maar denken want anders duurt het eeuwen!!! Ik ben dus vanaf november 'actief' en jij???
Mag ik vragen waar je vandaan komt?

Hoi Benthe,

Ik woon in Den Haag, Zuid-Holland dus. En jij?

Ja, ik moet mezelf ook steeds voorhouden om positief alles te bekijken, maar mijn glas is van nature ook half leeg!

Ik kan me voorstellen dat het voor jou moeilijk is dat je schoonzussen zwanger zijn. Mijn aangetrouwde nicht is ook zwanger. Ik spreek haar wel elke week, maar ze woont ver weg dus ik zie haar niet vaak. Ik ben ook wel jaloers op haar, hoor....de bofkont!!!
Weten jou schoonzussen dat jullie bezig zijn?

Weet jij trouwens of je een eisprong hebt? Ze zeggen toch weleens dat vrouwen met een lange cyclus geen eisprong hebben? Alleen daarvoor zou ik al willen tempen....ik HAAT onzekerheden!! Ik wou dat ik zo'n luikje in mijn buik had zodat ze even naar binnen kunnen kijken....

Groetjes, Tessje.

Terug
Bovenaan