Voor Tessje

succes ermee!

en Volgens mij heb ik last van hormonen... ik vind jullie allemaal zo lief dat ik er ontroert door ben... als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ik zwanger was hihihi

Liefs Jazzie

1april hahaha hoe ironisch!
de natuur steekt de draak met me net ongi geweest!

Zijn die krengen dus alweer op bezoek geweest.....
Wie heeft bedacht om ongesteld te worden is zeker geen vrouw geweest!!!

Ja en weet je wat nu het erge was... Ik was bijna 100% zeker dat het raak zou zijn... ongi gevoel.. oud bloed verliezen al een week van te voren.. en noem maar op...
dus ... daar hebben ze ook niet over na gedacht!

ik schreef al een keer eerder, als het gelukt is moet er gewoon op de buik komen te staan missie volbracht.. dan hoeven we niet af te gaan op vage symptonen.. en al onze nagels op te vreten.....Frustraties... en ik zit pas in ronde 2 if you know what i mean!

Hey meiden,

Gezellig dat je meekletst Jazzie!

Tja, ik hoop zo ontzettend dat ik door nu te tempen volgende week zie dat mijn temperatuur omhoog gaat en dat ik dan mijn eisprong heb en dat ik twee weken later ongesteld wordt. Dan hoef ik niet eens zwanger te zijn, maar dan weet ik wel dat ik niet voor altijd een lange cyclus heb. Dat het gewoon een ontpilverschijnsel was zal ik maar zeggen. Maar ja, ik houd mezelf maar voor dat ik misschien wel echt een lange cyclus heb.

Trouwens, Benthe, waarom denk je dat je in mei zwanger wordt? Heb je gependeld? Of zomaar?
Kan jij het tempen volhouden eigenlijk?

1 April is wel een grappige datum voor je nod, Jazzie.  Kan je vriend/man voor de gek houden als het positief is...hihihihi...ik weet niet of je daar dan nog aan denkt!

Groetjes, Tessje.

ja misschien nog best een id hoor tessje!

Had ik nog niet over nagedacht!..
Als het positief is dan! anders is het niet leuk.hihihi

Liefs Jazzie

Hey hallo,

Dat is puur gevoel hoor, mei!!!
Met het pendelen zou ik al in februari zwanger zijn.... dat geloof ik dus niet meer.

Het tempen gaat redelijk. Probeer het wel elke ochtend te doen hoor. Maar ik ben zo'n chaoot hahaha.

x

Terug
Bovenaan