Voor Tessje

hahahahahahaha het forum doet weer raar, he?! Echt irritant!

Dat over dat mensen met een lange cyclus soms geen eisprong hebben, heb ik ergens gelezen. Maar ja, of het waar is.....I don't know! Ik hoop het niet! Ik heb trouwens vanmorgen getempt en ik vond het meevallen. Misschien omdat ik dacht dat het zo vreselijk zou zijn, dan valt het al snel mee. Ik ben benieuwd wat mijn temp gaat doen de komende dagen/weken. Ik ga proberen het vol te houden!

Ik heb het vrijwillig aan twee mensen verteld, mijn aangetrouwde nicht en een vriendin. Op mijn werk vroegen twee van mijn collega's opeens recht in mijn gezicht: en jullie? willen jullie al kinderen? En dan kan ik niet liegen...ik werd vuurrood en toen wisten ze het al. Wat dat betreft ben ik ook een open boek! Maar ja, het is ook wel gezellig om erover te kunnen praten, he?!

Knap trouwens dat je het voor je schoonzussen verborgen kan houden. Maar ja, wij willen dat het voor de ouders/schoonouders echt een verrassing is dus dan vertel je het ook niet tegen familie dichtbij.

Liefs, Tess.

Inderdaad... het is soms moeilijk om je mond te houden, maar het is voor een goed doel hè!!!

Ben jij eigenlijk getrouwd??

Liefs,
Benthe

Nee, wij zijn niet getrouwd. Mijn vriend vertikt het om een hele dag (je trouwdag!!) pootjes te geven. Hij heeft ook een hekel aan verjaardagen en feestjes wil hij om die reden ook niet geven....gezellig man, he?! Nee, hoor...hij is lief.....maar wil gewoon niet geleefd worden, ook niet voor 1 dag...

Af en toe vind ik het wel jammer. Ik vind trouwen toch wel een bevestiging van een keuze en het lijkt me wel leuk om het romantisch aan te pakken. Ik zou het ook wel leuk vinden om zijn naam te hebben.
Daarbij is het natuurlijk ook makkelijk als je samen een kindje wil. Nu zouden we heel veel moeten regelen, best omslachtig...

En nu komt de onverwachte vraag: en jullie???????

Groetjes, Tessje.

Nee wij ook niet.
Op zich willen we wel, maar er is iets voorgevallen waardoor we het even uitstellen (niets tussen ons tweeën, maar een familiekwestie).En ik vind het wel iets hebben om eerst kinderen te krijgen en daarna te trouwen. Mijn vriend wil wel persé ooit trouwen. En het lijkt mij eerlijk gezegd ook wel heel leuk om een dag in zo'n jurk te lopen. En daar komt dan nog bij dat wij allebei wel echte 'feestbeesten' zijn dus het lijkt me super.

Ach en dat regelen valt volgens mij nog wel mee hoor.... tenminste dat dacht ik.

Ben nu eventjes weg.... ik ben straks weer terug hahaha

Liefs Benthe

hihihihi tot straks!!!!

Joh, vervelend dat jullie het hebben moeten uitstellen. Maar wel fijn dat je weet dat je vriend het graag wilt.
Ja, een babytje kan ook erg leuk zijn op je bruiloft! Mijn tante heeft dat ook zo aangepakt. Mijn nichtje had een heel mooie jurkje aan enzo...was echt schattig.

Ik zei ook al tegen mijn vriend: wil je mij dan niet in een mooie jurk zien? Dat wel geloof ik, ik denk dat wij ooit op een warm eiland met palmbomen trouwen ofzo. En dan alleen mijn ouders, schoonouders en de opa en oma van mijn vriend erbij....Mijn honden mogen van mij ook wel mee als we trouwen, zullen ze wel leuk vinden denk ik. Alhoewel, de jongste kan niet zo goed wachten en begint dan een heel repetoir aan liedjes te janken......

Groetjes, Tessje.

Hahaha, jij hebt al helemaal bedacht hoe je het wilt gaan doen....

Maar al met al is er niets mooiers dan een kindje, toch?
Niets weegt er tegenop, zelfs trouwen niet.
Een kindje is gewoon iets van jullie samen, heel apart hè!!

x B

Hoi Benthe en Tess!

hoe is het met jullie? ik zat gewoon even jullie Prive sessie te lezen... hoop dat jullie het niet erg vinden!..
Ik moet zeggen dat ik het erg leuk vind zo'n gesprek

Jullie hadden een paar vragen en ik dacht misschien kan ik een btje helpen...
Ik heb zelf het boek zwanger worden van mariel croon gekocht en daar staat wel wat intressante info in.. ook voor als het wat moeilijker gaat evt door een lange cyclus..
nou heb ik daar zelf geen last van maar ik vind alles intressant dus ook dat heb ik gelezen..

Het klopt dat er soms vrouwen zijn met een lange cyclus die geen eisprong hebben, maar natuurlijk maakt jullie situatie het wel moeilijker omdat je minder vaak een eisprong hebt..
Je moet er wel van uitgaan dat je eisprong twee weken VOOR je menstruatie is.. een vk rekent ook zo.. en dat  is bewezen! Misschien dat Tempen idd voor jullie wel handig is! Ik hoop dat Ik niet stoor in jullie conversatie en dat jullie wat aan mijn info hebben!

Dat het maar snel mag lukken!
Liefs Jazzie

Tuurlijk is dat niet erg!!
Bedankt voor je reactie. We blijven tempen hahaha.
En, we blijven goede moed houden. We mogen nog niet klagen hè!!!
Zelf heb ik het gevoel dat ik rond mei zwanger word. Maar ik hoop natuurlijk eerder!!!!
Ach, voordat mijn volgende cyclus weer eens aan de beurt is zal het wel ongeveer mei zijn hahaha.

Liefs en nogmaals bedankt voor je info.

Benthe

Terug
Bovenaan