Voor wie komt de 1e echo ook in zicht ???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik voel me goed. Niet misselijk, maar minder eetlust en erg moe. Mijn borsten groeien al en zijn erg gevoelig. Ik ben vandaag 8 weken en 2/4 dagen zwanger. Volgende week woensdag hebben we onze 1e echo, we kijken er zo naar uit.
Ze hebben al aangegeven dat ze een inwendige echo doen, de meeste kans om wat te zien/horen. We zijn zo nieuwsgierig, zal het allemaal goed zijn, wat krijgen we allemaal te zien? Tja, het is allemaal zo nieuw!
Hebben jullie af en toe ook van die buikpijn? Ik gooi het steeds op bandenpijn en ik hoop dat ik dat goed heb, hihi!

Liefs Lientje

hoi meis,

ik heb morgen een echo, eigenlijk mijn 2e,
maar omdat ze bij de 1e echo niet veel konden zien door overliggende darmen 5w4d,

zie ik dit als mijn 1e echo, en wat is het toch spannend!!
als het goed is ben ik volgens eigen berekeningen dan precies 8 weken,

Liefs Iris

Wat spannend he? We kijken er beide zo naar uit!!! Mijn mannetje stond erop dat hij mee wil, paps in spe, geweldig! Nog een weekje wachten....
Krijg je ook een inwendige echo?

Laat je even weten hoe het was?

Liefs Lientje

ik denk het wel, dat heb ik vorige keer ook gehad, maar het stelt echt niets voor!
en die buikpijntjes heb ik ook zo af en toe en volgens mij is dat inderdaad je baarmoeder die groeit..

ja papa in spé is volgens mij nog zenuwachtiger dan ik haha,

Liefs

Ja, het is zo bijzonder hoe hij reageert, daar word ik helemaal blij van!

Hij vroeg gister nog bezorgd of ik tegen de echo op zag, nou nee, ik wil ons wondertje zien!!! Normaal gesproken ben ik niet echt een held met intieme dingen, maar dat lijkt nu niet meer te tellen alles over voor ons wondertje!!!

Ik ga natuurlijk duimen voor jullie en hoop dat jullie een super echo hebben!!!

ja dat heb ik dus ook! alles voor mijn lieve prinsje of prinsesje..
iedereen oordeelde over mij toen ze hoorde dat ik nog rookte toen ik zwanger probeerde te raken, dat ik niet zou kunnen stoppen enzo,
maarja met de voorgeschiedenis van mijn ouders had ik ook wel in me hoofd dat voor ons ook wel superlang kon gaan duren ( ze hebben 10 jaar over mij gedaan )
en dan vond ik dat wel moeilijk, maar kwam erachter dat ik zwanger was met 3w5d en ben helemaal gestopt met 4w1d, in 1 x..

want wil mijn kidje zo goed mogelijke start geven,

hallo allemaal

ik ben 9 weken en 4 dagen zwanger. heb 2 echo's gehad, de eerste ivm bloedverlies en de 2e ivm de termijn bepaling. het is fantastisch om het allemaal te zien in je buik en ik wens jullie dan ook veel plezier

kus kim

Terug
Bovenaan