Voor wie komt de 1e echo ook in zicht ???

ik ook voor jullie!!  hoever zal je ongeveer zijn met de echo??

ik precies 8 weken en ben 31 januari uitgerekend

haal ik moet ook nog voor een echo maar dat duurt nog wel erg lang 17 juli dan
ben ik 11w en 6 d ben dan wel benieuwd wat er allemaal te zien valt groetjes ramona

Iris,
Oja, dat was ook zo 31 januari, rond die datum zijn wij ook uitgerekend, dan ga we mooi gelijk op.

Hee meiden,
Wat verschillende tijdstippen qua echo's sommigen al vroeg en de ander weer later. Het liefst als je merkt dat je zwanger bent wil je het al zien, maar helaas is dat niet mogelijk! Ik  vind het  trouwens erg jammer dat er nog geen januari forum is, te minste 1 die het doet. Allemaal heel veel suc6 en we houden elkaar op de hoogte!

Liefs Lientje  

Dag allemaal

Vrijdag mag ik eindelijk voor het eerst naar de verloskundige, ben dan 9 weken zwanger. Meer verheug ik me op 3 juli, dan komt de eerste echo. Super spannend. Ben zo bang dat het mis gaat.

Veel succes allemaal

Manon

Hoi Manon,

Spannend allemaal he? Maakt jouw vk geen echo? Omdat je het over 2 verschillende datums hebt...

Liefs Lientje

quote: lientje79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-06-2007 11:19:34'));

Iris,

Hoe ging het?

Liefs Lientje

hoi lientje, ik moet vanmiddag om 4 uur, dus nog even in spanning wachten..
maar wat duren die laatste uurtjes toch lang zeg, of lijkt dat alleen maar zo??

Liefs Iris

Is er bij jullie allemaal een (medische) reden dat jullie een eerste echo krijgen? Want ik weet dat een 1e echo alleen bij een medische reden vergoed wordt (dus ook als een onregelmatige cyclus had). Het lijkt net of iedereen op dit forum maar gewoon zo een eerste echo krijgt! (ik had geluk dat ik onregelmatig was, anders had ik geen eerste echo gekregen) Een 20 weken echo wordt nu wel voor iedereen vergoed. En allerlei andere testen.

Terug
Bovenaan