Voor wie komt de 1e echo ook in zicht ???

quote: sjana1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-06-2007 14:07:07'));

Is er bij jullie allemaal een (medische) reden dat jullie een eerste echo krijgen? Want ik weet dat een 1e echo alleen bij een medische reden vergoed wordt (dus ook als een onregelmatige cyclus had). Het lijkt net of iedereen op dit forum maar gewoon zo een eerste echo krijgt! (ik had geluk dat ik onregelmatig was, anders had ik geen eerste echo gekregen) Een 20 weken echo wordt nu wel voor iedereen vergoed. En allerlei andere testen.

wat ik weet en bij mijn zorgverzekering, krijg je de termijn echo en de 20 weken echo vergoed, testen zoals de combitest zijn wel voor eigen rekening,

ik ben bij de agis verzekerd

Liefs Iris

Hoi Lientje

Mijn VK doet zelf noet aan echo's. Daarvoor moet je bij ons naar het ziekenhuis of naar een echocentrum. Ik had gehoopt dat ze morgen naar het hartje gaan luisteren, maar dat doen ze pas vanaf 12 weken. Misschien vraag ik wel of ze het misschien toch willen doen. De ene keer lees ik hier hier dat mensen met 7 weeken het hartje al horen, maar ik heb ook wel eens gehoord dat dat pas met 12 weken kan. Nou ik zie het wel.

MAnon

Hoi Sjana,

Nee, ik heb geen medische reden en ze hebben het ook niet over kosten gehad... Als er kosten zijn, zijn ze dat volgens mij verplicht om te melden. Ach en mochten er wel kosten aan verbonden zijn dan maakt dat ons ook niet uit, wij willen graag ons wondertje bewonderen en zien of alles in orde is.

Liefs Lientje

Hoi Manon,

Hoe ging het? Ik zou het inderdaad gewoon vragen, wie niet waagt wie niet wint....

Liefs Lientje

hoi hoi

de reden waarom ik 2 echo's heb gehad waren wel medisch. of in ieder geval de eerste heeft de vk gemaakt omdatik bloed verloor en de 2e was een termijn echo.

Terug
Bovenaan