voor y1972!!!!

hey yvette

ik was wat aan het rond lezen en las toen in een bericht van kretzer dat je zwanger bent!
wat een geweldig nieuws meid gefeliciteerd.
maar je schreef dat je 3 of 4 weken was heb je dan getest voor je nod??
ik had toen een week voor jou een mk gehad en vind het geweldig om te lezen dat het bij jou gelukt is. ik snap dat je bang bent dat zou ik ook zijn denk ik maar probeer er van te genieten!!
ik zit nu alweer in ronde 7 na mk en word steeds ongeduldiger wil het zoooooo graag!
meissie heel veel succes met alles en ik duim voor je dat het allemaal goed verloopt!

liefs suzy

Hey Suzywan,
Ja, ik snap dat hele zwanger-worden niet zo goed. Mijn laatste cyclus duurde 31 dgn.
Laatste ongidag was 21 juni. Volgens mij rond 7 juli vruchtbaarv en ik heb 25 juli   een test gedaan. Die bleek positief.
Dan ben ik nu toch 4 wkn of niet? Ik snap dit nooit zo goed. Maar ik heb helemaal geen kwaaltjes en ik ben doodsbang dat het weer misgaat.
Ik geloof het pas na die 3 mnd. En dan nog heb je onzekerheid.
Nog 3 wkn tot de eerste echo. Hoe kom ik die door.
Ik ben dus helemaal   niet aan het genieten uit angst dat ik me ergens op zit te verheugen en dan is het weer voor niks.
Hoe gaat het verder met jou??
Liefs, Yvette

Hoi Yvette,

Volgens mij ben je nu 6 wk en 3 dagen....
Ook al ben je onregelmatig, zou ik dat toch even aanhouden als uitgangspunt.

Met de termijnecho meten ze het precies op en dan stellen de datum helemaal bij.(misschien dat je dan nu 6 weken zou zijn).
Is toch fijn dat je 2 weken kado krijgt he!!

Maar wanneer krijg je je echo?
En lekker genieten al he....al is dat natuurlijk moeilijk na een mk.

Veel liefs Wanda

hey yvette

je moet gewoon rekenen vanaf de eerste dag van je laatste ongi dus dan ben je idd al meer dan 6 weken zwanger !!
snap dat het moeilijk is te genieten maar probeer het meissie echt anders mis je drie mooie maanden van je zwangerschap.
met mij gaat het goed helaas nog niet zwanger zit nu in ronde 7 na mk en gebruik nu voor de 2e maand ovuluatietesten om mijn eisprong te bepalen.
had jij eigenlijk nog die teunisbloemolie gebruikt?
voel me goed maar baal iedere maand meer als ik ongi word. vind het zo lang duren maar ja opzich is het nog niet eens zo lang vergeleken bij andere vrouwen maar vorige keer ging het zo snel.
ik zou zeggen probeer alsjeblieft een beetje te genieten ookal is het moeilijk en heel veel succes en sterkte in deze onzekere tijd.
laat je het weten als je een echo hebt gehad?? heb je het al aan iemand verteld of wil je dat pas na de echo doen?

ik duim voor je dat alles goed gaat je hebt het verdiend!!

liefs suzy
ps wil je wat glitters voor me strooien kan ik wel gebruiken haha...

Hoi Suzywan,
Ik kan gewoon niet genieten. Vind 't gewoon eng. En het duurt nog 2wkn voor de eerste echo. Word er gek van. Ik heb , net als de eerste keer , helemaal geen symptomen.   Dus ik voel me niet zwanger. Wat een toestand. Ben ik 't eindelijk, is het nog niet goed. Het klinkt zo ondankbaar, maar ik wil niet weer zo teleurgesteld zijn en zo'n pijn hebben als het weer een mk wordt.
Liefs, Yvette

Hey lieve Yvette,

Ik hoop dat je toch een beetje kan genieten hoor. Je kunt een mk niet tegenhouden, of je nu geniet of heel bang bent. Dat maakt niets uit. Dus als je nu heel erg niet zit te genieten is dat erg zonde toch? En of je nu bang bent of niet, een mk is verdrietig, of je nu genoot of niet...je kunt je er niet gevoelsmatig tegen wapenen. Dat lijkt alleen maar zo. Lieve meid, dat je geen kwalen hebt zegt niets. Ik voel me ook niet elke dag zwanger, ik twijfelde soms en heb 2 x een test gedaan. De kwalen waren vaag of gewoon niet aanwezig, behalve moe en borsten. Heb je dat dan ook niet? En zelfs al heb je dat niet zegt het nog helemaal niets. Meid, het gaat zoals het gaat en de weken gaan gewoon voorbij! Wanneer is je echo? Ik duim voor je dat het goed blijft gaan, probeer voorzichtig gewoon blij te zijn met een groeiend wondertje. En wijffie nogmaals, je kunt het niet tegenhouden als het mis gaat en je ook niet wapenen. Het is een schijn wapen want als het nog mis gaat nu, ben je even verdrietig als dat je anders zou zijn. Zwanger zijn is gewoon een onzekerheid vanaf dag 1 tot het eind. En als een kind geboren is ook dan is niets zeker! Ik ben inmiddels 21 weken, voel me goed. Maar denk je niet dat ik ongerust ben af en toe? Al voel ik me best zeker over deze zwangerschap, niemand kan in de toekomst kijken. Er is net weer een vrouwtje bij ons forum dat haar kindje verloor met 23 of 24 weken. Nou....ik denk dan ook pff dan ben je zo'n eind gekomen he, door die eerste maanden heen en gaat het alsnog mis. Je kunt het echt niet voor zijn door niet te genieten, niet blij te zijn of je te verzetten tegen een jippie ik ben zwanger idee.

Ga relaxen en dingen doen want je voelt je goed. Geen kwalen, das juist genieten haha...Veel succes! Ik duim voor een goede echo!

x en knuf van mij

Hoi Peet,
Maandag mag ik naar de vk. En op 26 aug de eerste echo. Vind het allemaal heel spannend. Stel nou dat....
De ene keer denk ik dat het wel goed zit, maar de andere keer weer niet. Denk je dat de vk al iets meer duidelijk kan maken voor mij?
Misschien kan ze al iets voelen of zo?
Heb wel een opgezette buik. Darmen???
En jij, alles goed met jou en je mannetje?
Wanneer ben je nou uitgerekend? En wil je weten of je een zoon of dochter krijgt?
Liefs, Yvette

Terug
Bovenaan