voor y1972!!!!

hey meiden

yvette heel veel succes morgen!!
ik duim voor je dat je het hartje van je kleine wondertje mag horen.

hier iets vreemds aan de hand. ik heb woensdag nod en nu heb ik vandaag bij afvegen bruin bloedverlies. zo begint mijn ongi nooit dus dat is het denk ik niet. had ovutesten gebruikt en ei gevoeld dus dit is dan toch te vroeg. zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn of is dat dan weer te laat? ( 2 dagen voor nod) ben ergens ook nog een beetje bang dat ik misschien wel zwanger ben/was maar het weer fout gaat.
wat denken jullie???
weet me hier geen raad mee was hier nog niet op voorbereid dacht het is nog geen woensdag dus hoef nog nergens rekening mee te houden en nu dit!!

hoop stiekem toch dat het een innestelingsbloeding is en het dit keer wel goed gaat!!!

liefs suzy

yvette.. veel succes morgen! en vooral veel plezier met het bewonderen van jullie kleintje! want ik ga ervan uitdat het helemaal goed gaat deze keer!
laat je me morgen niet al te lang in spanning!!!

@ suzywan.. spannend! je weet blijkbaar heel goed hoe je lichaam normaal doet wanner je ongesteld moet worden. het feit dat het deze keer anders is, kan natuurlijk een heel goed teken zijn!
ik duim voor je!

carina en petra bedankt voor jullie lieve woorden en hoop echt dat het een goed teken is. ik hou jullie op de hoogte.
weet indd hoe mijn lichaam doet als ik ongi moet worden en dan heb ik dit nooit. maar ja mijn lichaam verrast me wel vaker.
hoop dat ik jullie snel mag volgen!!

liefs suzy

Terug
Bovenaan