voor y1972!!!!

hoi hoi meid,

Hoever ben je maandag dan? Ik weet niet of de vk je duidelijkheid zal kunnen geven, dat hangt toch van een echo af denk ik. Wel spannend allemaal voor je, dat snap ik hoor. Maar ik begrijp dat je soms toch ook wel een goed gevoel hebt er over. Hopelijk krijgt het de overhand en is het ook gewoon zo

Ik ben 13 december uitgerekend. Ik wilde niet weten wat het is, mijn vriend wel maar ja die had dus pech haha. Ik vind de verrassing veel te leuk al ben ik wel erg nieuwsgierig.

Meid hou nog even vol, je hebt ook geen keus haha...maar ik bedoel probeer het kalm te benaderen al valt dat niet altijd mee. Ze gaan echt voorbij die dagen en weken. Klets het hier maar van je af.

Groetjessssss en virtuele dikke knuf voor jou.

Peet

Hoi petra, niks bijzonders , hoor!
Ze weet dat ik volgende week naar de gyn moet voor de echo dus ze heeft niks bijzonders gedaan. Gewoon de standaard vragen.
Maar ik wil zo graag nu een echo, maar ik durf daarentegen ook niet. Of zal ik toch maar zo'n echobureau bellen???   Wat vind jij?
In het z'huis kan ikm niet eerder terecht. Heel mijn zomervakantie bestaat alleen maar uit wachten en onzekerheid.
Liefs, Yvette

och meis.. wat duurt het wachten lang he!
hoever ben je nu?
mijn eerste echo was met 7 weken.. als je nog niet zover bent, valt er ook echt nog weinig te zien hoor.. en de kans dat het hartje al klopt is ook kleiner.

hoe voel je je verder? last van klachtjes?
succes met wachten.. ik weet dat het eeuwen duurt...

liefs Carina

Hey Yvette,

Hoe is het vandaag? Het is bijna tijd voor je echo joh. Nog 6 dagen dus het is aftellen. Komt vast helemaal goed. Ga wat leuks plannen voor het weekend ofzo dan kan je daar naar uitkijken. Zorg dat je lekker moe bent savonds dan slaap je snel en is het gauw weer de volgende morgen.

Ik duim voor je dat het gewoon allemaal goed is as dinsdag! Een echoburo bellen heeft nu weinig zin meer denk ik, tis al bijna de 26e! Je hebt lang gewacht. Die 6 dagen overleef je ook nog! Wij wachten met je mee.

Succes he

Liefs Peet

Hoi lieve Peet en Carina,
Ik ben 8 wkn en een paar dgn.
Heb niet echt klachten.   Wel opgezette darmen.
Ik ga dit weekend naar Brugge, dus dat schiet ook al op. Maar ik zit vol met spanning.
Lief dat jullie zo meeleven. Bedankt, meiden!!!
Ik vind het wel jammer dat de Wonderwomen uit elkaar gevallen is! Ik heb het idee dat iedereen zich verspreid heeft over de diverse topics.
Alles goed met jullie? Jullie zijn al lekker ver in de zwschap.Ik wou dat ik al zo ver was!!
Heel veel liefs, Yvette

Hey Yvette,

Wat gaaf naar Brugge, dan gaat het weekend snel. Je komt er wel. En natuurlijk leven we mee. We zijn hier ook doorheen gegaan wijffie.

En nee we zijn niet uit elkaar gevallen, integendeel. Wij zitten met zn allen op 1 en hetzelfde forum bij de Forumhoppers op het novemberforum. Omdat de eersten van ons groepje in november uitgerekend waren zijn we gewoon daarheen verhuisd, we wachten nu op jou...en eventueel nog op de laatste wonderwoman. Dus meid als jeje echo hebt gehad en je voelt je wat sterker in je schoenen staan kom je gezellig toch bij ons bij de hoppers kletsen? Carina is de laatste die ons achterna is gekomen en ook op haar hebben we een tijdje gewacht want ze durfde eerst nog niet snap je?

Anders lees je alvast lekker mee met ons bij de forumhoppers. We zijn er gewoon allemaal hoor.

Groetjes Peet

hoi yvette..

zoveel verder dan jou ben ik niet hoor! ik ben vandaag 13 weken en 5 dagen op weg.
dus het scheelt maar een paar weken!

ik durfde in het begin niet bij de andere meiden mee te kletsen, want ik was bang dat ik het zo gezellig zou gaan vinden.. en als het dan weer mis zou gaan.. pff moest er niet aan denken!
maar sinds de 12 weken durf ik er veel meer van te genieten! dat komt bij jou ook wel!

op zich hadden ze best een echo eerder in kunnen plannen. wat is het toch verschillend per ziekenhuis zeg! maar voor je het weet is de week om!
we verwachten natuurlijk wel gelijk een berichtje he!

wanneer jij je echo hebt, dan zijn de armpjes en beentjes al een beetje aan het komen. op zich kun je dan natuurlijk veel meer zien! en je bent dan ook de 8 weken voorbij. want ik heb begrepen dat de meeste miskramen helemaal in het begin zijn, of rond de 8 weken. als met 9 weken het hartje klopt, dan gaat het bijna altijd wel goed.
(al was ik vorig jaar natuurlijk weer een uitzondering)

bij mij werd ik pas zekerder van de zwnagerschap toen het kindje emt 10 weken en 3 dagen bewoog. dus niet alleen het kloppend hartje, maar ook een zwaaiend armpje. geweldig vond ik dat!

maar goed.. eerst veel plezier dit weekend!!!
groetjes

Terug
Bovenaan