voorbereidingen??

Even voor de dames waar brie een lievelingskostje voor is: de meeste brie die je in Nederland kunt kopen, is gemaakt van gepasteuriseerde melk dus mag je gewoon eten hoor!   .

groetjes,
Dion

Toen we echt begonnen te klussen ben ik begonnen met foliumzuur en extra fruit te eten en geen rauwe dingen zoals filter american. Maar in middels ben ik 8 maanden verder en maar gestopt met foliumzuur en eet gewoon maar alles weer.

Volgens mij moet je ook oppassen met het innemen van teveel vitamines. De meeste preparaten bevatten de hoeveelheid die je dagelijks nodig hebt. Sommige vitamines worden door je lichaam omgezet in anderen en een teveel ervan kan ook niet goed zijn voor je eventuele frummeltje. Pas dus op met het teveel innemen van vitamines.

groetjes,
Dion

quote: PomPom reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2007 16:51:40'));

Ik ben pas net gestopt met de pil, maar ben 4 weken daarvoor begonnen met foliumzuur. Het foliumzuur slik ik nog steeds. Daarnaast slik ik Centrum en Fem Natal.
Centrum daar zitten gewoon alle vitaminen in en Fem Natal is speciaal voor de vrouw die zwanger wil worden of zwanger is.

Teveel vitaminen?!
Daar heb ik nou serieus nog nooit van gehoord..

ja te veel vitaminen kan zeker. Het is ook erg schadelijk. Niet alleen als je zwanger bent.

groetjes

Hoi,
Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap ook prenatale vitaminesuplementen genomen (weet niet meer de exacte naam) en daarnaast een visoliesupplement voor omega 3 vetzuren (of hoe heet dat?), schijnt ook gezond te zijn. Verder eet ik meestal biologisch, vers en gevarieerd (met de seizoenen mee). Alcohol drinken doe ik weinig.
Ik vroeg me af hoeveel zo'n foliumzuur supplement kost? en vanaf wanneer begin je daar mee? Wij zouden pas in november voor een 2de kindje beginnen (maar ik lees hier stiekem al af en toe mee, kan het niet laten), dus wanneer zou ik dan met voedingssupplementen starten? Begin november? Of vroeger? Mijn eerste zwangerschap was niet helemaal gepland (maar wel erg gewenst!), dus ben ik pas supplementen gaan nemen zodra ik het wist.
Goed weekend voor iedereen!
Jasm.

Terug
Bovenaan