Voorgevoel geslacht

Ik heb t gevoel dat mijn 2e een jongen is, echoscopist keek met nub theorie dus je heb geen 100% zekerheid..maar de 30ste geslachtsbepaling dan weten we het zeker!

Ik had er zelf geen gevoel bij. Bij 11 weken zei de echoscopiste voor de grap dat het volgens de nub theorie een jongen zou zijn. Dus toen dacht ik, dat zal dan wel zo zijn. 
Maar sinds de 12 weken droomde ik steeds dat ik een meisje had. Elke keer als ik over de baby droomde, was het een meisje. En met de 15 weken echo, bleek dat dus idd een meisje te zijn. Maar geen idee of dat toeval was, dat ik dat droomde, of dat het echt wat betekende haha

Ik had heeel sterk het gevoel dat wij een meisje zouden krijgen, droomde over roze kamers en pony’s.. ik zat er dus naast want we kregen een jongen

Bij ons klopte het wel. Ik dacht vanaf dag 1 een meisje. Gebaseerd op een gevoel en verder niks. Ik was zo zeker dat ik in de winkels al naar roze keek. En met 15wk bleek het inderdaad (duidelijk) een meisje te zijn.

Bij mijn eerste had ik een voorgevoel maar het is eerste dus een kans van 50/50. Bij de twee volgende zwangerschappen wist ik zeker wat het geslacht zou worden (ben ook gewoon al gaan shoppen ?) en bij allebei klopte het ook.

Haha heilig overtuigd van een jongen omdat ik me zo fit voelde, en eigenlijk door alles.. maar tis echt n meisje! Iedere zwangerschap is anders, je weet t echt niet..

Mijn voorgevoel klopte! Ik droomde dat ik borstvoeding gaf aan een meisje. Een week voordat ik erachter kwam dat ik zwanger ben. En het is echt overduidelijk een meisje ?

Terug
Bovenaan