Voorgevoel geslacht

Bij mn eerste hoopte ik een meisje maar had ik sterk het gevoel dat het een jongen zou zijn, dit klopte uiteindelijk ook.
Nu denk ik al sinds dag 1 sterk te voelen dat het een meisje is (dus geen hoop net als bij de 1e). Na de echo met 12 weken zagen zowel de echoscopiste als ik dat het een meisje kon zijn, maar dat is nog steeds niet zeker.
Over 5 weken de 20w echo en dan kunnen we het zeker weten hihi

Ik was ervan overtuigd dat wij een jongen zouden krijgen. Ik zag op de echo echt een jongen voor me en ook als ik me een voorstelling maakte van de baby, dacht ik alleen maar aan een jongen.
Met de 16, 20 en 27 weken echo’s bleek het toch echt een meisje te zijn, dus van mijn voorgevoel klopte niks. :)

Na het zien van de allereerste echo (8/9 weken) had ik heel erg het gevoel dat het een jongen zou zijn. En dat bleek ook het geval ?

Ik zat constant met een meisje in mijn hoofd, ondanks we voor beide geslacht een naam hadden. Ik liep in winkels automatisch naar de meisjes dingen, ging echt vanzelf. En toen kwam de geslachtsbepaling.. een jongen! Mijn vriend had al de tijd gelijk, was toch even wat anders dan ik had gedacht haha!

Terug
Bovenaan