Voorjaar 2007 moeder en weer zwanger

mijn dochter is van 26 januari 2007 en mijn zoontje is 14 juli 2008 geboren tussen de kids zit dus 17,5 maand. heerlijk om ze zo dicht op elkaar te hebben. en amber is echt een schat voor haar "broer" ruben. de kusjes en aaitjes kunnen we al niet meer tellen.

liefs tanja

Hallo! Mijn zoontje wordt rond zijn 2e verjaardag grote broer! Hij wordt in maart 2 en dan ben ik ook uitgerekend van ons 2e kindje (nu ruim 10 weken zwanger). Leuk om te lezen dat zoveel mensen al weer zwanger zijn van een volgend kindje of dat een volgend kindje al geboren is.

hoi dames

ik heb een zoontje en die 27 januari 2007 geboren en nu ben alweer zwanger van de   2de. in 28 november ben ik uitgerekent. dus ben ik 25 weken alweer. ik verlang er zo naar het 2de kindje. de zwangerschap lijken bij mij wel heel veel op elkaar. al ben ik er wel minder mee bezig dan bij de eerste. we hebben de babykamer nog niet klaar maar dat komt het aankomende weekend dan gaan we flink aan de slag.

groetjes danielle

dag meiden

ook ik zal weer eens iets van me laten horen tijd geleden..
ik ben ook een voorjaar 2007 moeder milan is 7feb geboren..
en heeft dit jaar een zusje gekregen  1 mei 2008 is demi geboren zit
dus net geen 15 mnd tussen..in het begin erg zwaar maar nu is het zo
leuk.. zou het zo weer doen..
maar aangezien ik er nog 3 heb vind mijn man het wel goed zo..
de oudste wordt van de week al weer 13jaar dan nog een van 10 en 5..
dus huis vol kids..

groetjes mandy mama van 5

Hoi mijn dochertje is van 17 maart en ook ik ben zwanger van de 2e.
Op dit moment alweer 34 weken dus het schiet mooi op!!
Ben ook af en toe wel aan het nadenken hoe ga ik dat doen met boodschappen doen enz. Gwenn loopt al wel goed, maar wil ook nog wel eens zitten.
Dus moeten we maar effe afwachten dan. Kiezen jullie voor een duo wagen?

Groetjes

Leuk om te lezen dat er alweer zoveel moeders zwanger zijn.
Ik krijg/kreeg namelijk voortdurend de reactie: ALWEER ZWANGER!?

Onze oudste is van november 2003
De tweede is van maart 2007
en ik ben 5 november 2008 uitgerekend van baby nummer 3!

Tussen de eerste twee zat relatief lang, vandaar die reacties waarschijnlijk!

Ik loop ook tegen praktische dingen aan:
Wanneer moet nummer 2 naar een groot bed? Hoe doe ik dit strax met de kinderwagen, is nummer 2 oud genoeg om op zo'n plankje te staan of zal ik nummer drie in de draagzak doen, terwijl nummer 2 zit?

Maar aan de andere kant: dit zijn mijn grootste zorgen, dus das weer makkelijk relativeren, niet?

Ik ben heel benieuwd naar alle nieuwe baby's!

Ik hoor het snel,
groetjes Linda

Hoi Martine,

ook ik ben weer zwanger en uitgerekend op 20 juni 2008. Wij hebben al een zoontje van begin april.
Het is allemaal nog maar pril, hopelijk mag alles goed gaan.
Nu heb ik nog niet erg veel last van zwangerschapskwaaltjes en onze zoon is erg makkelijk. De tijd zal het leren hoe het allemaal verder verloopt. Ik heb in ieder geval goede hoop.

Liefs,

Terug
Bovenaan